Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

    Ik had in de eerste week van januari een paar besteld bij DealsExtreme, toegekomen, defect, moeten terugsturen (nog eens 10 euro).

    10 euro teruggekregen als credits in de winkel (schandalig) en nu wacht ik nog steeds op een replacement (van begin maart). De status is: Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary.

    Pas een bericht gehad van een medewerker dat de units tenminste nog een maand out of stock gaan zijn (reken er ook nog eens een maand verzending bij).

    Hij kon wel de order cancellen en het geld omzetten in credits
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

      Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
      Ik had in de eerste week van januari een paar besteld bij DealsExtreme, toegekomen, defect, moeten terugsturen (nog eens 10 euro).

      10 euro teruggekregen als credits in de winkel (schandalig) en nu wacht ik nog steeds op een replacement (van begin maart). De status is: Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary.

      Pas een bericht gehad van een medewerker dat de units tenminste nog een maand out of stock gaan zijn (reken er ook nog eens een maand verzending bij).

      Hij kon wel de order cancellen en het geld omzetten in credits
      Daarom juist dat je best via Ebay werkt... de dealers zijn als de dood dat ze slechte feedback krijgen, en best ook met paypal betalen...

      als ik een defect item krijg (wat wel eens voorgevallen is, dat kan je ook bij een fotowinkel voorvallen, en dan moet je terug rijden naar die winkel), dan stuur ik een mail, hierop antwoorden ze dat je het moet terugsturen, en daar antwoord ik op dat ik dit niet aanvaard en een negatieve feedback zal achterlaten, waarop zij antwoorden dat ze me alsnog een nieuw exemplaar zullen toesturen... Zonder dat ik iets moet doen, als ik dan wel een positieve feedback wil posten.
      voila...

      dit werkt meestal wel met de goedkope items die je koopt... Leg steeds wel uit wat er aan de hand is en wat je gedaan hebt om het op te lossen.

      als dit allemaal ook niet werkt, kan je een geschil inroepen bij paypal, en dan krijg je het geld meestal gewoon terug gestort...

      Laat je vooral niet doen door de die handelaars!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        Daarom juist dat je best via Ebay werkt... de dealers zijn als de dood dat ze slechte feedback krijgen, en best ook met paypal betalen...

        als ik een defect item krijg (wat wel eens voorgevallen is, dat kan je ook bij een fotowinkel voorvallen, en dan moet je terug rijden naar die winkel), dan stuur ik een mail, hierop antwoorden ze dat je het moet terugsturen, en daar antwoord ik op dat ik dit niet aanvaard en een negatieve feedback zal achterlaten, waarop zij antwoorden dat ze me alsnog een nieuw exemplaar zullen toesturen... Zonder dat ik iets moet doen, als ik dan wel een positieve feedback wil posten.
        voila...

        dit werkt meestal wel met de goedkope items die je koopt... Leg steeds wel uit wat er aan de hand is en wat je gedaan hebt om het op te lossen.

        als dit allemaal ook niet werkt, kan je een geschil inroepen bij paypal, en dan krijg je het geld meestal gewoon terug gestort...

        Laat je vooral niet doen door de die handelaars!
        Inderdaad. Ik koop ook meestal uitsluitend via e-bay. Heb me nu eens laten vangen, dadelijk met het deksel op de neus.

        Ik heb nu net alsnog een bericht gestuurd met een opsomming van alle gebeurtenissen en dat ik dit niet aanvaard en dat ik het bedrag terug wil op paypal. Ik verwacht wel niet dat ze dit gaan doen. Een geschil via paypal moet binnen de x aantal weken na de aankoop gebeuren. Is dus ook geen optie in mijn geval
        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

        Comment


        • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

          En heb jij een linkje naar ebay site met goeie verkoper?
          Ik heb een RF602 nodig (de hele set) voor Canon 50D..

          Ik ben je eeuwig dankbaar
          Canon 5D2 en wat glas

          Comment


          • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

            Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
            En heb jij een linkje naar ebay site met goeie verkoper?
            Ik heb een RF602 nodig (de hele set) voor Canon 50D..

            Ik ben je eeuwig dankbaar
            hier

            levering duurt 2 tot 3 weken
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

              Vwalla!!

              Betaald op 13-mei-10 via PayPal


              Ik ben u eeuwig dankbaar!!!
              Canon 5D2 en wat glas

              Comment


              • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                Is het eigenlijk aan te raden zo'n setje al te kopen om op veilig te spelen, ik zie die dingen nog VEEL duurder worden omdat ze precies toch veel succes kennen, en aangezien ik een 7D ga kopen is het mss al goed om een setje te kopen?

                Comment


                • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                  Is het eigenlijk aan te raden zo'n setje al te kopen om op veilig te spelen, ik zie die dingen nog VEEL duurder worden omdat ze precies toch veel succes kennen, en aangezien ik een 7D ga kopen is het mss al goed om een setje te kopen?
                  neen hoor... zo'n vaart loopt dat niet... en misschien zijn er dan weer nieuwe modellen...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                    Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                    Vwalla!!

                    Betaald op 13-mei-10 via PayPal


                    Ik ben u eeuwig dankbaar!!!

                    nog altijd niets ontvangen.. normaal dat de levering zo lang duurt?
                    Canon 5D2 en wat glas

                    Comment


                    • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                      Tussen 2 en 4 weken....klinkt normaal.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                        Zou je de receivers ergens apart kunnen kopen want lijkt me nogal zinloos om elke keer een transmitter erbij te kopen... of lukt dat niet?

                        Comment


                        • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                          Tussen 2 en 4 weken....klinkt normaal.
                          Als ge op iets wacht duurt het wachten lang...
                          Canon 5D2 en wat glas

                          Comment


                          • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                            Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                            Als ge op iets wacht duurt het wachten lang...
                            hoop doet lijden...
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                              Het lijden is voorbij!
                              Vandaag netjes in de brievenbus geeeeprrrrrrrrropt door de postbode...
                              Dan haal ik ze toch liever af hoor..

                              Maar bon, direct getest en werken
                              Canon 5D2 en wat glas

                              Comment


                              • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                                Ik had onlangs een oude METZ op m'n RF6O2 aangesloten... en hops! de ontvanger bleek niet meer te werken...

                                na wat opzoek werk... bleek dat de transitor slechts 12V verdraagt... De oude Metz had een veel te hoge spanning en werkte wel op m'n oude triggers

                                heb voor enkele euro's vervang transistortjes gekocht (BC337 - 15 stuks voor 3€ op Ebay) en 't was hersteld...

                                zie hier voor meer info.
                                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                                Comment

                                Working...
                                X