Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

    Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
    Als je dealextreme met paypall betaald hebt, kan daar ook actie ondernemen. Dan reageren ze wel.
    Paly, wat bedoel je juist? Wat kan ik precies doen met paypall dan?
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

      Inloggen op paypal.com

      Rechts op security center klikken. Rechtsonder: 'open a dispuit: item not received' en daar de nodige dingen invullen.

      Groetjes,
      Patrick
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

        Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
        Inloggen op paypal.com

        Rechts op security center klikken. Rechtsonder: 'open a dispuit: item not received' en daar de nodige dingen invullen.

        Groetjes,
        Patrick
        Jammer genoeg zijn de 45 dagen verstreken. Het heeft al meer dan een maand geduurd eer dat ik het in mijn bus had en ik heb het natuurlijk niet dadelijk getest

        Ik weet nu in ieder geval waarom ze nog niets geantwoord hebben. Ze zitten met een achterstand van 1,5 week:
        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

        Comment


        • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

          OK, d_oracle heeft me overtuigd om een setje RF602's te kopen voor mijn 350D.

          Nu is de vraag: is dit het setje voor mijn 350D dat ik nodig heb:


          Package Included:

          1 x Transmitter
          3 x Receiver
          1 x Shutter Connecting Cable
          3 x 3.5mm Cable
          3 x 6.35mm adapter
          1 x CR2 battery
          6 x AAA batteries
          1 x Instruction in Chinese and English

          Ik zie dat ik kan betalen met Paypal, dus dat is wel gemakkelijk.
          Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

          Comment


          • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

            't is inderdaad een goed type, doch ik zou het persoonlijk opsplitsen...
            een setje met 1 ontvanger en een setje met 2, dan heb je nog een extra zender als reserve en je verlaagt de kost moest het ooit door douane onderschept worden.
            de verzending is toch gratis...
            Last edited by d_oracle; 17 maart 2010, 16:18.
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

              Bedankt voor de feedback.
              Last edited by W1ck3D; 17 maart 2010, 13:03.
              Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

              Comment


              • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                eventjes topicje terug bovenhalen

                weet iemand waar deze rf 602's snel uit voorraad te leveren zijn zonder een maand op te wachten? of verkoopt iemand toevallig een setje voor op een 5d?

                Comment


                • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                  Oorspronkelijk geplaatst door maxrogge Bekijk bericht
                  eventjes topicje terug bovenhalen

                  weet iemand waar deze rf 602's snel uit voorraad te leveren zijn zonder een maand op te wachten? of verkoopt iemand toevallig een setje voor op een 5d?

                  Mrstudio via Ebay. Ik had ze binnen 2 weken op mijn deurmat liggen
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                  Comment


                  • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                    nog een laatste vraagje dan.

                    als ik een canon 5d gebruik, maar met een nikon sb24 flash, dan heb ik nog steeds die set nodig voor canon 40d,50d,5d,5dII?

                    alvast bedankt

                    Comment


                    • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                      Het enigste belangrijke verschil is het kabeltje dat meegeleverd wordt om je camera vanop afstand te kunnen bedienen.

                      Ja, dus nog altijd dezelfde set bestellen.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                        Oorspronkelijk geplaatst door maxrogge Bekijk bericht
                        eventjes topicje terug bovenhalen

                        weet iemand waar deze rf 602's snel uit voorraad te leveren zijn zonder een maand op te wachten? of verkoopt iemand toevallig een setje voor op een 5d?
                        Ik heb ze besteld bij deze verkoper

                        Vrijdag heb ik ze ontvangen, ..direct getest, en werkt perfect
                        Ik heb er een dag of 10 op moeten op wachten.

                        Comment


                        • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                          dank u wel.

                          ik heb ze net besteld. hopelijk duurt het niet te lang eer ze hier zijn.
                          Hopelijk dat beide receivers correct werken. heb al gehoord dat soms eentje van de twee defect kon zijn

                          Comment


                          • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                            Ik heb drie verschillende Nikon toestellen. Is het correct dat er diverse uitvoeringen bestaan van de RF602 voor de verschillende toestellen van Nikon ?

                            Bedankt !
                            "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                            Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

                            Comment


                            • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                              Het enigste belangrijke verschil is het kabeltje dat meegeleverd wordt om je camera vanop afstand te kunnen bedienen.
                              D200/D300/FujiS5/D3*/D700 is allemaal zelfde.

                              Om je flits te triggeren....maakt het niet uit.
                              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                              Comment


                              • Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                                hier ook besteld aan vol ongeduld aan het wachten.
                                WWW.JOPIX.BE
                                Just one click away...

                                Comment

                                Working...
                                X