Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

    Bedankt voor die e-baytip,die kabels heb ik nu gelijk besteld. Hopelijk komen ze snel binnen.
    Mijn oude flitsers zijn:
    Toshiba ES-30G
    Cullmann 38TG
    Popular 30THB
    Canon 430EZ
    Canon 420EZ

    Comment


    • #62
      Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

      vandaag 2 setjes besteld bij dealextreme met hotshoe adapter voor sony bij HKE-concepts 2 swivels , binnekort eens op statiefjes gaan
      en nog wachten op 1 SB-28
      eentje gister afgehaald voor 70euro in perfect staat , ging weg omdat deze geen ETTL doorgaf aan nikon D70S :s

      Comment


      • #63
        Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

        man het duurt lang voor die hier geraken!
        9/12/09 besteld en betaald (paypal) 12/12/09 verzonden en nog steeds niet ontvangen!
        is dit normaal, of heb ik te weinig geduld

        hier besteld: klik
        nikon stuff

        Comment


        • #64
          Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          man het duurt lang voor die hier geraken!
          9/12/09 besteld en betaald (paypal) 12/12/09 verzonden en nog steeds niet ontvangen!
          is dit normaal, of heb ik te weinig geduld

          hier besteld: klik
          te weinig geduld

          bij mij duurde het net geen maand

          Comment


          • #65
            Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            man het duurt lang voor die hier geraken!
            9/12/09 besteld en betaald (paypal) 12/12/09 verzonden en nog steeds niet ontvangen!
            is dit normaal, of heb ik te weinig geduld
            absoluut te weinig geduld... duurt 4 weken...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #66
              Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

              Mijn triggers 2 december besteld en net voor de kerst binnen; swivels bij ander adres besteld ook zelfde levertijd en softbox/paraplu duurde maar 2 weken.
              Schiet dus lekker op met de uitrusting, alleen nog wat statieven erbij.
              O ja vandaag ook setje lee en een sett rosco filters binnen uit duitsland. Duurde ook 2 weken, maar kwam wel via selektvracht en niet via tnt.
              Kabels komen hopelijk binnen 2 weken binnen.
              Dus 2010 belooft veel leuks voor deze strobiaan ;-)

              Comment


              • #67
                Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                Oorspronkelijk geplaatst door Baard Bekijk bericht
                Mijn triggers 2 december besteld en net voor de kerst binnen; swivels bij ander adres besteld ook zelfde levertijd en softbox/paraplu duurde maar 2 weken.
                Schiet dus lekker op met de uitrusting, alleen nog wat statieven erbij.
                O ja vandaag ook setje lee en een sett rosco filters binnen uit duitsland. Duurde ook 2 weken, maar kwam wel via selektvracht en niet via tnt.
                Kabels komen hopelijk binnen 2 weken binnen.
                Dus 2010 belooft veel leuks voor deze strobiaan ;-)
                mijn 2 RF602 sets , swivels zijn van dealxtreme onderweg van vandaag

                mijn FS1100 overzetblok sony -> hotshoe van HK shop op ebay zijn al paar dagen onderweg

                Comment


                • #68
                  Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Baard Bekijk bericht
                  O ja vandaag ook setje lee en een sett rosco filters binnen uit duitsland.
                  Sorry dat ik even deze thread kaap, maar welke shop was dat als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ik zou me ook zo'n gels durven aanschaffen maar weet niet waar ik ze tegen een deftige prijs kan vinden, sommige vragen veel te veel ofwel zijn de verzendingskosten aan de hoge kant...

                  Comment


                  • #69
                    Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                    Oorspronkelijk geplaatst door StarX Bekijk bericht
                    Sorry dat ik even deze thread kaap, maar welke shop was dat als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ik zou me ook zo'n gels durven aanschaffen maar weet niet waar ik ze tegen een deftige prijs kan vinden, sommige vragen veel te veel ofwel zijn de verzendingskosten aan de hoge kant...
                    open gewoon een nieuw draadje met je vraag...
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #70
                      Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                      Reclame verwijderd
                      Last edited by CH Photography; 30 december 2009, 19:48.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                        Sorry commerciële reclame is niet toegestaan.

                        Hans[Moderator]
                        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                        Comment


                        • #72
                          Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                          absoluut te weinig geduld... duurt 4 weken...
                          hehe ze ebben het gehoord!!
                          deze morgen ontvangen, direct getest!
                          foto's worden nog gepost, werken echt prachtig.
                          voelen goed aan, zien er goed uit, ... daar ga ik wel plezier aan beleven.
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #73
                            Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                            Ik heb ook een setje besteld bij dealextreme, mijn V2s zijn ondanks de mods te onbetrouwbaar (20% -30% misfires). Nu een aantal weken geduld....

                            Comment


                            • #74
                              Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                              ze zijn nu onderweg voor mij van dealxtreme

                              vind het maar raar hoe dat werkt

                              eerst was alles READY
                              dan triggers en swivels niet meer ready

                              nu word alles in 3 paketten verstuurd :s

                              Comment


                              • #75
                                Re: Waarom nog Pocketwizard kopen als er RF602 triggers zijn...

                                Ga geen reclame maken. Maar voor wie interesse heeft in europees adres voor filters: google eens en je komt een heel eind.
                                Lukt het echt niet, kun je me ook een pm sturen, zonder dit draadje te vervuilen.

                                Comment

                                Working...
                                X