Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rudy_VDS
    reageerde
    Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

Je afbeelding is niet te zien, wel de link.
    mooi gedaan Ronny
    Last edited by LesC; 1 september 2011, 10:06. Reden: Quote verwijderd

Leave a comment:

• Ron.C
    reageerde

[Mod-LesC]Knip[/Mod]Mijn eersteling,niet zo extreem maar veel plezier om te maken.Uit 2 vrije stockfotos.
    [Mod-LesC]Knip[/Mod]
    Link: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

[Mod-LesC]Eventjes jouw fotobewerking zichtbaar gemaakt (en dus de stukjes tekst geschrapt waarin je zegt dat het niet gaat). Dank om te melden dat het om stockfoto's gaat! [/Mod]
    Last edited by LesC; 1 september 2011, 10:05. Reden: Foto zichtbaar gemaakt

Leave a comment:

• Ron.C
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    [Mod-LesC]Wil je hier aub een link bijplaatsen, want ik vind niet onmiddellijk een bewerkte foto van hexagon terug. [/Mod]
    Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.

Foto van hexagon.

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Ron.C Bekijk bericht
    @ hexagon

Vindt em fantastisch,ook de lucht....hier hou ik van !!!!
    [Mod-LesC]Wil je hier aub een link bijplaatsen, want ik vind niet onmiddellijk een bewerkte foto van hexagon terug. [/Mod]

Leave a comment:

• Ron.C
    reageerde

@ hexagon

Vindt em fantastisch,ook de lucht....hier hou ik van !!!!

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

nog eentje uit dezelfde serie,

Leave a comment:

• Rudy_VDS
    reageerde

Er staan weer enkele leuke bij, hier en daar een beetje finetune misschien , maar goe bezig

Leave a comment:

• GameBE
    reageerde

nog eentje

Leave a comment:

• R0b!n
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    voor mij is hem toch wel wa druk op deze manier hoor, portret mag meer zichtbaar zijn ...
    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    [Mod-LesC]Goed om dat te willen vermelden, maar nee: textures vormen geen probleem.[/Mod]

Als collega-fotograaf vind ik wel dat je onderwerp min of meer vrij moet zijn van textures, dus misschien niet meteen het grote hulpmiddel voor "extreme CS".
    Het was eigenlijk wel de bedoeling dat het (zelf )portret enigzins in de muur verwerkt zou zitten, vandaar dat ik zelfs nog een extra laag van de achtergrond over het gezicht had gelegd. Als hij er zo ver uitkomt is het ook niet bepaald mooi.

Bedankt voor de reacties,
    R0b!n

Leave a comment:

• Anaisje
    reageerde

Sieg en Rob!n, blij dat jullie hier ook de eerste stappen zetten. Een leuke eerste. Het plezier dat je aan het maken beleeft is de moeite waard. Al doende leert men en misschien komen er helpende handjes om een volgende weer wat verder te gaan.
    Voor iemand die niet met adobe werkt is het soms wat moeilijker om de uitleg te volgen van de cracks hier.

Ik heb ook nog eens een bescheiden poging gedaan met eigen foto's. Kan wel niet tippen aan wat ik hier zie.

Last edited by Anaisje; 29 augustus 2011, 20:14.

Leave a comment:

• Vinnydizzy
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
    voor zover ik weet niét. ik denk dat Vinnydizzy je de tip van de mesh tool gaf om eenzelfde item in je compo er anders te laten uitzien (een iets andere vorm te geven - je hebt ze nu gewoon een andere afmeting gegeven, waarschijnlijk met de Free Transform opdracht). de mesh tool zal dus niets aan de belichting veranderen, maar daarvoor zijn wel andere tools geschikt.
    Inderdaad, dat was maar op dat ene aspect dat ik had.

Ivm belichting: zie: http://i205.photobucket.com/albums/b...sIthinking.jpg
    Hier heb ik de belichting aangepast door een combinatie van schilderen, gaussiaans vervagen en laagdekking (meestal overlay)

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht
    ...
    Misschien nog even bij zetten... de foto is van mij, maar de grafitti achtergrond is wel degelijk een stockfoto he Maakt dat iets uit?
    [Mod-LesC]Goed om dat te willen vermelden, maar nee: textures vormen geen probleem.[/Mod]

Als collega-fotograaf vind ik wel dat je onderwerp min of meer vrij moet zijn van textures, dus misschien niet meteen het grote hulpmiddel voor "extreme CS".

Leave a comment:

• Nick-
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door R0b!n Bekijk bericht

Misschien nog even bij zetten... de foto is van mij, maar de grafitti achtergrond is wel degelijk een stockfoto he Maakt dat iets uit?
    Nope .

Leave a comment:

• Rudy_VDS
    reageerde

ik vind dit beter, misschien kunnen de andere ookiets zeggen

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

voor mij is hem toch wel wa druk op deze manier hoor, portret mag meer zichtbaar zijn ...

Leave a comment:

Working...
X