Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
De bankovervallertjes Plezant en goed gedaan Zal ook wel enkele uurtjes gekost hebben.
Dank je wel voor je compliment saintlambert.
Met deze foto valt het best mee, het maken van de foto's van de meiden was ongeveer 10 min.
Dit hou ik altijd zo kort mogelijk zodat ze nog fris blijven.
Ga je hier een uur van maken zullen ze het niet leuk vinden ben ik bang voor.
De achtergrond was maar een paar minuten, had ook nog meerdere banken gedaan maar deze paste het beste.
En de vervoersmiddelen was ook ongeveer 10 min, het monteren van de foto's durf ik geen geld op te zetten die tijd vliegt altijd hahaha.
Denk voor het monteren dat ik 3 uur in de weer geweest ben, moest het dit keer zonder tablet doen (bij vriendin).
Al met al is het een leuk tijdverdrijf de een gaat uren lang op een vogeltje zitten wachten (ook leuk maar niet voor mij)
De ander maakt een hele set, en ik knip en plak de boel aan elkaar
Zeer goed geslaagd, de politie weet zo ze zo te vinden ; het is maar een kwestie van maskers weg te Photoshoppen. Daarna natuurlijk urenlange ondervraging . (om te weten natuurlijk, waar ze het geld verstopt of gedaan hebben). En tot slot een lekker groot kop warme chocolademelk en een hapje naar ieders mondje.
hop het bed in, want de dag zit erop, lekker dromen naar een volgend avontuur. Misschien het oerwoud ?
of ontdekkingsreiziger ? Wie weet ?
Dank je wel voor je reactie Loeky, je verhaal klopt aardig in volgorde
Leuke opzet.
Wie van de 2 heeft dat glas kapot gemaakt?
Moet toch redelijk wat brute kracht voor gebruikt worden.
De daders zijn denk snel gevonden in HvH.
Zeer goed geslaagd, de politie weet zo ze zo te vinden ; het is maar een kwestie van maskers weg te Photoshoppen. Daarna natuurlijk urenlange ondervraging . (om te weten natuurlijk, waar ze het geld verstopt of gedaan hebben). En tot slot een lekker groot kop warme chocolademelk en een hapje naar ieders mondje.
hop het bed in, want de dag zit erop, lekker dromen naar een volgend avontuur. Misschien het oerwoud ?
of ontdekkingsreiziger ? Wie weet ?
Vrijdag avond ben ik samen met de kinderen van mijn vriendin eens flink wat lol gaan maken.
Na het vertellen dat ik een bank met ze ging overvallen waren die twee reuze enthousiast geworden.
Eerder van de week heb ik al de foto van de bank gemaakt om daar later de bankrovertjes in terug te shoppen.
De foto's van de voertuigjes, en van de meiden zijn gemaakt hier thuis in de achtertuin.
Met een enkele portretflitser voorzien van een CTO gel (oranje) heb ik geprobeerd om de kleur van de achtergrond foto zoveel mogelijk te benaderen.
Voor dit beeld heb ik gebruik gemaakt van 6 foto's,
de achtergrond de bank
twee voertuigen
twee schattige bankovervallers
geld op de grond
Dit alles knip je netjes uit en plakt het in elkaar, voeg de schaduw toe om het geheel af te maken.
Geniet van het weekend groetjes Marcel
Update: bekijk Hier de video hoe ik deze foto gemaakt heb.
Ik heb weer een eigen werkje gemaakt en in die aard van spiegeling voorgesteld door CelloO. Een eigen spiegelingcreatie.
Ze bestaat echter uit twee afzonderlijk genomen foto's waarvan ik de ene een spiegeling maakte en de andere het tafereel maakte. Gebruikte enkel Ps6 voor de bewerkingen, elk een andere met filters gewerkt.
Op het einde nog wazig gemaakt.
Bedoeling ' titel is illusie
Tijdens een van mijn bewerkingen vielen de voeten uit. Vond dat niet mis omdat het een eigenaardig ireeel effect geeft. Ook het weg blijven van de personen zet de mens nog erger tot denken. Tot slaven ter afwerking het wazig maken van het beeld. Gewoon om de illusie, irreële te benadrukken.
1. Kleine versie verwijderd
2. Groter
Oei, ze is nogal klein, zal vanavond het groter plaatsen
Leave a comment: