Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
-
Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtNee Walter, dit boek bestaat niet. Het is gewoon een photoshop probeersel.
Wanneer mijn roman zal af zijn, hangt af van tijd en inspiratie...
dus laat maar komen die handel
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtNee Walter, dit boek bestaat niet. Het is gewoon een photoshop probeersel.
Walter
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtDus toch een echt boek! Bestaat dat in vertaling?
Walter
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht@ LesC : Het is idd een photoshop-werkje.
Met die gevonden hand van gisteren heb ik het afgewerkt.
Acht foto's, allemaal van mijn eigen.
Weet je, die gothic's intrigeren mij uitermate. Maar adept worden : nee hoor. Daar ben ik al te oud voor geworden.
@ Phororhacos : naast fotografie is schrijven mijn hobby
Walter
Leave a comment:
-
Dank voor je antwoord! Verklaart een en ander. Ook in mijn leven is schrijven een belangrijke factor.
Leave a comment:
-
-
@ LesC : Het is idd een photoshop-werkje.
Met die gevonden hand van gisteren heb ik het afgewerkt.
Acht foto's, allemaal van mijn eigen.
Weet je, die gothic's intrigeren mij uitermate. Maar adept worden : nee hoor. Daar ben ik al te oud voor geworden.
@ Phororhacos : naast fotografie is schrijven mijn hobby
Leave a comment:
-
Ik denk dat dit om een "extreme" photoshop bewerking gaat. Marie-Anne?
Ik zie een vergelijkbaar object hier: http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ng-457386.html
Ofwel is Marie-Anne een gothic-adept geworden?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht[CENTER]Mag ik jullie mijn nieuwe boek voorstellen?
Walter
Leave a comment:
-
Mag ik jullie mijn nieuwe boek voorstellen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevensquid Bekijk berichtIk heb hier enkele dagen geleden wat gepost maar zie het niet meer. Geen probleem mee als het verwijdert of verplaatst is maar zou wel leuk zijn om iets te laten weten.Moderator Note: Sorry, in de nieuwe draad wel naar deze verwezen, maar niet in deze topic naar de nieuwe topic over post-processing. Maar om te weten waar jouw posts allemaal zitten, volstaat het om in jouw profiel te kijken naar "zoek recente berichten".
Leave a comment:
-
-
Ik heb hier enkele dagen geleden wat gepost maar zie het niet meer. Geen probleem mee als het verwijdert of verplaatst is maar zou wel leuk zijn om iets te laten weten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtMisschien nog geen slecht gedacht! Ik ga morgen zoiets opzetten... Bedankt voor het idee!
Leave a comment:
-
een HELE MOOIE beatbrother ... doet me denken aan Dave Hill zijn bewerkingen
Leave a comment:
Leave a comment: