Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
CelloO ik vind het machtig wat je gedaan heb met strand en slaapkamer.
Het tweede heb ik nog niet gedaan. Ik heb nu wel iets waarmee ik het kan uitproberen. Maar beloof nog niets.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
-
Maak eens een panorama en leg die er vervolgens onderste boven overheen.
Knip het linker gebouw los van de foto om zo het perspectief terug te brengen en doe dit ook aan de rechter kant.
Als extra zou je nog een water rimpel in de panorama kunnen doen, maar dit keer heb ik het niet gedaan.
Zelf ook zoiets al gedaan?
Stuur me eens een berichtje waar de link van je foto in staat of geef hier een linkje er naar toe.
Groet Marcel
Leave a comment:
-
Een nieuwe reactie van mij, dit keer in de vorm van een virtual tour (360 graden foto)
Ik heb gebruikt gemaakt van een stuk strand hier in Hoek Van Holland, en zoals u kunt zien mijn woonkamer.
Eerst naar het strand om daar de 360 graden foto te maken en daarna thuis de woonkamer.
Dit alles heb ik in photoshop tot een beeld samen laten komen.
Geniet van het weekend groetjes Marcel
Link van de virtual tour: http://www.marcelkooiman.com/eindeli...-olympus-om-d/
Last edited by CelloO; 15 maart 2014, 16:41.
Leave a comment:
-
Klopt is met Redfield Fractalius :-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtWel,een mooie leeuw, doet me even denken aan een carnavalmasker. Hoe heb je dat gemaakt ?
Leave a comment:
-
Wel,een mooie leeuw, doet me even denken aan een carnavalmasker. Hoe heb je dat gemaakt ?
Leave a comment:
-
-
-
Heylo de man met de stoel en omgekeerde letter versta ik nu. Heel de tijd keeknikbernaar en begreep de boodschap niet. Nu wel
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtPost misschien een linkje, zo je wil...
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk berichtKijk ook eens op Behance met prachtige (en moeilijke) bewerkingen.
Leave a comment:
-
Kijk ook eens op Behance met prachtige (en moeilijke) bewerkingen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xerius007 Bekijk berichtPerspectief van de letters klopt toch niet?
Leave a comment:
Leave a comment: