@ hemt : amaai wat een werk heb jij daaraan gehad. Erg mooi en leuk. Klein opmerking de ondersten hadden misschien beter met de voeten tegen rand van de foto gestaan, maar tja dat is ook wel muggeziften. Vind het al ferm dat je ze allemaal een in een natuurlijk mooie pose hebt gekregen. Mijn hoed af hoor.
@ CelloO : ook voor beide werken sta ik in bewondering. Ja inderdaad veel werk. Maar wat een vreugde niet als het af is. Bij de huizentafereel vroeg ik me iets af. Had je het beeld al op voorhand in je hoofd ?
@ Ronny : tof, heel tof dat heb je echt leuk gedaan. Moest erom lachen.
@ Marie-Anne : Haha, mooi ? De eerste vind ik de beste, de tweede is ook goed gedaan hoor, maar die kleuren zit niet echt in mijn smaak, vandaar dat ik hem waarschijnlijk minder vind. De eerste met olieverf ?
@ Ludovicus : Je had met challengerwedstrijd moeten meedoen. Maar nu is het te laat en moet ik zeggen dat de winnaar toch iets heel speciaal had voortgebracht. Maar hier staat ie ook goed vind ik.
Nu Ik ben opnieuw aan het uitproberen maar heel extreem vind ik hem toch ook nog niet.

Leave a comment: