Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Siesje
    reageerde
    Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
    @ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
    Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
    Succes ermee

Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.
    Bedankt voor de tips Loeky!

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
    @ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
    Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
    Succes ermee

Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.
    Dat lijkt mij een uitstekende aanpak en een wijze raad, Loeky!

Leave a comment:

• Loeky
    reageerde

Succes ermee

Leave a comment:

• Siesje
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
    prachtige creaties bijgekomen, brengt me op ideeen!
    Bij mij ook , heb zoveel ideeën dat ik niet weet wat eerst gedaan...

Leave a comment:

• Loeky
    reageerde

Wat de fotobewerking van Loeky betreft... Ik denk dat dit helemaal 'getekend' is, niet, of ben je toch vertrokken van een foto? Ik denk dat er daarom op je bijdrage (nog) niet gereageerd is...
    Ja, mijn achtergrond is een foto (ook bewerkt), de vliegen getekend basisvorm met coreldraw omdat ik geen creatieve PS6 of illustratie bezit (is ook niet nodig), (geen seizoen meer om vliegen te trekken) maar verder bewerkt met ps.

tja, ik ben nu echt extreem te werk gegaan.
    Last edited by Loeky; 22 december 2013, 12:00.

Leave a comment:

• Jacobs Pascal
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Qua fotobewerking (want daarover gaat het hier) of qua TV-programma?

(Qua TV kunnen we beter naar ChitChat, niet?)
    TV Les...

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Wat de fotobewerking van Loeky betreft... Ik denk dat dit helemaal 'getekend' is, niet, of ben je toch vertrokken van een foto? Ik denk dat er daarom op je bijdrage (nog) niet gereageerd is...

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Smaken verschillen...lol
    Qua fotobewerking (want daarover gaat het hier) of qua TV-programma?

(Qua TV kunnen we beter naar ChitChat, niet?)

Leave a comment:

• Jacobs Pascal
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    leuk gedaan en inderdaad een goeie TV serie.
    grt,bouk.
    Smaken verschillen...lol

Leave a comment:

• bouk
    reageerde

leuk gedaan en inderdaad een goeie TV serie.
    grt,bouk.

Leave a comment:

• stevensquid
    reageerde

Geïnspireerd door de fantastische reeks "Under the Dome". Liep al een tijdje met het idee en het is redelijk anders dan ik wou. Ook had mijn lens niet het nodige zoombereik. In ieder geval denk ik toch de moeite om te posten . Misschien nog leuker met een meer herkenbare stad dan "Den helder" maar ja ik zit nu éénmaal hier en ik heb toegang tot het dak van een hoog gebouw :-). Jammer ook dat er nergens een online tutorial te vinden is voor wat hulp maar kijk dit gedaan met mijn eigen kennis van photoshop

Leave a comment:

• Loeky
    reageerde

Nieuwe versie geplaatst, deze is misschien wel aantrekkelijker
    Last edited by Loeky; 6 december 2013, 10:45.

Leave a comment:

• Loeky
    reageerde

Titel ' de vliegen

Last edited by Loeky; 6 december 2013, 10:44.

Leave a comment:

• Sportsterpeke
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
    Door omstandigheden een half jaar niet veel kunnnen meelezen of fotograferen, maar nu ben ik toch alweer een paar weken regelmatig aan het grasduinen. Dus ook nog eens een bewerking van mijn kant. M'n dochter vond het leuk, dus ik hoop dat het hier ook in de smaak valt

Super Mooi

Leave a comment:

• jvs
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door CelloO Bekijk bericht
    Liep al geruime tijd met een beeld in mijn hoofd wat ik vorig jaar ergens tegen kwam.
    Het beeld was een heks op een bezem die tegen een paal aan vloog met bezem en al.
    De tekst die er bij vermeld was "Don't Text and Fly!"
    En dit liet me niet meer los vandaar dat ik mijn draai er aan gegeven

Groet Marcel

super gedaan, echt knap!!

Leave a comment:

Working...
X