Oorspronkelijk geplaatst door Loeky
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
-
Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht@ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
Succes ermee
Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.
Leave a comment:
-
@ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
Succes ermee
Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk berichtprachtige creaties bijgekomen, brengt me op ideeen!
Leave a comment:
-
Wat de fotobewerking van Loeky betreft... Ik denk dat dit helemaal 'getekend' is, niet, of ben je toch vertrokken van een foto? Ik denk dat er daarom op je bijdrage (nog) niet gereageerd is...
tja, ik ben nu echt extreem te werk gegaan.Last edited by Loeky; 22 december 2013, 12:00.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtQua fotobewerking (want daarover gaat het hier) of qua TV-programma?
(Qua TV kunnen we beter naar ChitChat, niet?)
Leave a comment:
-
-
Wat de fotobewerking van Loeky betreft... Ik denk dat dit helemaal 'getekend' is, niet, of ben je toch vertrokken van een foto? Ik denk dat er daarom op je bijdrage (nog) niet gereageerd is...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtSmaken verschillen...lol
(Qua TV kunnen we beter naar ChitChat, niet?)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk gedaan en inderdaad een goeie TV serie.
grt,bouk.
Leave a comment:
-
leuk gedaan en inderdaad een goeie TV serie.
grt,bouk.
Leave a comment:
-
Geïnspireerd door de fantastische reeks "Under the Dome". Liep al een tijdje met het idee en het is redelijk anders dan ik wou. Ook had mijn lens niet het nodige zoombereik. In ieder geval denk ik toch de moeite om te posten. Misschien nog leuker met een meer herkenbare stad dan "Den helder" maar ja ik zit nu éénmaal hier en ik heb toegang tot het dak van een hoog gebouw :-). Jammer ook dat er nergens een online tutorial te vinden is voor wat hulp maar kijk dit gedaan met mijn eigen kennis van photoshop
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk berichtDoor omstandigheden een half jaar niet veel kunnnen meelezen of fotograferen, maar nu ben ik toch alweer een paar weken regelmatig aan het grasduinen. Dus ook nog eens een bewerking van mijn kant. M'n dochter vond het leuk, dus ik hoop dat het hier ook in de smaak valt
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door CelloO Bekijk berichtLiep al geruime tijd met een beeld in mijn hoofd wat ik vorig jaar ergens tegen kwam.
Het beeld was een heks op een bezem die tegen een paal aan vloog met bezem en al.
De tekst die er bij vermeld was "Don't Text and Fly!"
En dit liet me niet meer los vandaar dat ik mijn draai er aan gegeven
Groet Marcel
Leave a comment:
Leave a comment: