Re: 5D mark III
Het is maar wat je gelooft en zelf beweert,
Is een bewering van Canon uit, zolang er (veel)vraag naar is en deze camera geld opbrengt zal deze in productie blijven. Vraag is er genoeg naar.. zet je 5DMKII maar eens tweedehands te koop.. en je weet genoeg.
Waarom een ander tussenmodel als de MKII er is ?
was hier gewoon de bedoeling even te vermelden dat 5DMKII gebruikers niet zomaar tegen elke prijs een upgrade willen doen.. 5DMKII waar beeldkwaliteit al excellent is
=MarkEL;3466172]Ergens geloof ik er niks van dat de 5DII nog in productie blijft. Da's volgens mij gewoon een marketingverhaal totdat de schappen leeg zijn.
Is een bewering van Canon uit, zolang er (veel)vraag naar is en deze camera geld opbrengt zal deze in productie blijven. Vraag is er genoeg naar.. zet je 5DMKII maar eens tweedehands te koop.. en je weet genoeg.
Wat ik mij eigenlijk wel afvraag of er nog een nieuwe (FF) model camera tussen de 7D en de 5DIII uitgebracht zal worden. Ik heb nu namelijk wel het idee dat het prijsverschil tussen de klassen "top-amateur(7D)" en "(semi)professioneel (5DIII)" nu ineens wel héél erg groot wordt... Of de opvolger van de 7D moet ook een enorme prijsstijging krijgen natuurlijk
Amen!
Comment