Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testsets Sigma zijn net binnen gekomen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Testsets Sigma zijn net binnen gekomen.

Sigma EOS Set 18-50mm f3.5-5.6 DC + 55-200mm f4-5.6 DC

De eerste test sets voor BD-ers zijn gearriveerd. Deze beide lenzen worden uitsluiten als set verkocht. Uitermate geschikt voor de Canon EOS 300D. De normale leveringen starten op 18 januari 2004.

Sigma lens 18-50mm F 3.5-5.6 DC
    SPECIFICATIES:

Lensvatting(en) Canon EOS 300D
    Lensopbouw (groepen/elementen) 8 / 8
    Beeldhoek (graden) 76,5-31,7
    Aantal diafragmalamellen 7
    Kleinste diafragma (groothoek) f21
    Kortste instelafstand (cm) 25
    Vergrotingsmaatstaf 1:3,5
    Filtermaat (mm) 58
    Afmetingen diameter x lengte (mm) 67,5-60
    Gewicht (gram) 245

Sigma lens 55-200mm F 4-5.6 DC

SPECIFICATIES:

Lensvatting(en) Canon EOS 300D
    Lensopbouw (groepen/elementen) 10 / 9
    Beeldhoek (graden) 29,0-8,1
    Aantal diafragmalamellen 8
    Kleinste diafragma (groothoek) f22
    Kortste instelafstand (cm) 110
    Vergrotingsmaatstaf 1:4,5
    Filtermaat (mm) 55
    Afmetingen diameter x lengte (mm) 70-84,6
    Gewicht (gram) 310
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Pffff....hier gaan we weer...dit noem ik nu eens commerciële spam !
    Is het nu echt nodig dat winkeliers op deze manier gaan reclame maken voor hun zaak, stel je voor dat er hier zo enkele tientallen zouden actief zijn, ik mag er niet aan denken...
    Als je dan ziet welke reactie een miss krijgt die naar onze stem ipv onze portemonnee dingt...
    In het profiel van Otto staan 3 links naar één of andere webshop...pure reclame toch !
    Volgens mij gaat dit de slechte kant op.
    Mark (300D)

Comment

Otto, we zouden wel gek zijn als we dit aanbod zouden afslaan!! wat doen om dit te testen???

Comment

Originally posted by Rudy

Otto, we zouden wel gek zijn als we dit aanbod zouden afslaan!! wat doen om dit te testen???
        Eindelijk iemand die kan lezen dat hier wat te testen valt.

Rudy, er is een email naar je onderweg voor de testset.

Comment

Originally posted by Cyrox
          Pffff....hier gaan we weer...dit noem ik nu eens commerciële spam !
          Is het nu echt nodig dat winkeliers op deze manier gaan reclame maken voor hun zaak, stel je voor dat er hier zo enkele tientallen zouden actief zijn, ik mag er niet aan denken...
          Als je dan ziet welke reactie een miss krijgt die naar onze stem ipv onze portemonnee dingt...
          In het profiel van Otto staan 3 links naar één of andere webshop...pure reclame toch !
          Volgens mij gaat dit de slechte kant op.

Cyrox.
          Persoonlijk vind ik wat Otto doet geen spam.
          Hij meld nieuwigheden, en steld ons BD'ers in e gelegenheid de sets uit te testen. Dat er in zijn profile nu 3 links staan naar zjin webshop, ala, dat zie je aleen als je op zijn profiel klikt, hij vraagt hier niet direct om naar zijn site te komen en te stemmen, of te kopen bij hem. Tuurlijk er zit wel een commerciele gedachte achter maar zolang ie dat niet in het forum kenbaar maakt heb ik er geen problemen mee.

Ik heb nl. in mijn profiel ook een link staan naar mijn website van mijn bedrijfje. Is dat dan verkeerd?

groeten
          Leo

Comment

Leo,

Ik ben de mening toegedaan dat wanneer iemand op een forum als dit zogezegde informatieve of behulpzame postings doet en daarbij nog eens een link in zijn profiel heeft staan om klanten te lokken naar zijn webshop hij dit forum als opstapje gebruikt voor commerciële activiteiten. Niet meer maar zeker niet minder.
            Wat jij aangeeft is hier niet mee te vergelijken, ik zou er pas een probleem mee hebben als je produkten of diensten kwam aanprijzen die je zelf aanbiedt en daar dan ook naar linkt maar dat doe je dus niet.
            Mark (300D)

Comment

Otto,

Net als Rudy zou ik deze ook graag eens testen, kan je me laten weten of dit mogelijk is?

Met dank,

David
              Canon met glas...

Comment

Originally posted by DaveMoi
                Otto,

Net als Rudy zou ik deze ook graag eens testen, kan je me laten weten of dit mogelijk is?

Met dank,

David
                Hallo David,

er is een email naar je onderweg voor de testset.

Comment

kunnen jullie dan ook een paar full res beelden online zetten van jullie tests aub? en evt. via deze link laten weten waar ze staan? wel full res, geen herschaalde beelden, daarmee kan de scherpte niet beoordeeld worden.
                  tnx
                  wim

Comment

Cyrox
                    Ik zie dit ook niet als spam, ik zou willen dat er mij iets op deze manier werdt aangeboden, het is een test (een zeer goede bedoeling)om deze lensen te testen, zo wordt je kennis over deze lensen (objectieven) vergroot en kun je andere op weg helpen bij het kiezen van een goede lens.
                    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

Ik wil ze ook wel graag testen vooral de tele. Worden ze niet apart verkocht of begrijp ik dit verkeerd. Mvg, Patrick

Comment

't is net geen spam .. 't is win/win .. maar ik denk dat vooral Otto er goed van wordt. Btw, Otto, ga je deze keer na de pre-sales ook sales en aftersales verzorgen? Ik hoor zo zeggen dat je je telefoon niet opneemt, en geen e-mail beantwoord. Heb je bijzondere openingsuren, of is je shop een bijberoep? kwestie dat we de juiste verwachtingen koesteren alvorens ontgoocheld te worden.

Comment

Originally posted by Visio
                          't is net geen spam .. 't is win/win .. maar ik denk dat vooral Otto er goed van wordt. Btw, Otto, ga je deze keer na de pre-sales ook sales en aftersales verzorgen? Ik hoor zo zeggen dat je je telefoon niet opneemt, en geen e-mail beantwoord. Heb je bijzondere openingsuren, of is je shop een bijberoep? kwestie dat we de juiste verwachtingen koesteren alvorens ontgoocheld te worden.
                          Ik heb geen bijzondere openingsuren maar werk uitsluitend met afspraken, zodat ik optimaal tijd voor u heb.

Ik heb een normaal telefoonnummer, maar als die in gesprek is dan lijkt het of er niemand opneemt. Want de overige toestellen van de centrale heb ik eruit getrokken, anders kan ik continue zeggen een ogenblikje aub.

Alle emails worden beantwoord. Kan soms wat lang duren. Stop er in iedergeval geen paperclips of bijlagen of attachements bij want dan krijg ik het niet te zien daar de webmaster die er automatisch uitfilterd.

Gebruik ook altijd als je een replay doet, zet dan antwoord of vraag of iets dergelijke maar haal dan die re: weg, want bij Telenet en Skynet wordt zo iets als SPAM gezien en die worden automatisch dan weg ge filterd.

Gebruik ook geen yahoo of hotmail adres of iets dergelijks want die emails worden als allerlaatste beantwoord.

Comment

Originally posted by Otto Knap
                            Gebruik ook geen yahoo of hotmail adres of iets dergelijks want die emails worden als allerlaatste beantwoord.
                            zijn mensen die een hotmail adres gebruiken dan misschien minderwaardige potentiele klanten Otto?? Foei manneke, als je zo zaken doet................

zo'n adres is anders wel leuk om spamberichten uit je "normale" mailbox weg te houden.

groeten

Daniele

Buy the best glass.
                            You will be poorer, but more happy on the end

Comment

nu, is dit spam of is dit geen spam??
                              beetje wel maar aan de andere kant ook weer niet, dit omdat er in de post zelf geen link staat naar een comerciele site.
                              aan de andere kant als het voorstel echt iets voor u is moet je wel contact opnemen met otto en wint otto er in een zekere zin toch iets aan.
                              dus een beetje twijfelgeval, maar aangezien het mij toch interessant lijkt maar besloten om het hier te laten staan.

en misschien zoals eerder gezegd, als er iemand een test heeft kunnen doen met beide lenzen misschien interessant om eens een paar links te zetten naar een paar full size foto's (met exif), ofwel hier ofwel in een nieuwe thread.

met dank
                              groeten
                              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Working...
                              X