Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testsets Sigma zijn net binnen gekomen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Rud
    Vandaag om 21:32 een mailtje verzonden naar Otto Knap en om 21:49 al een antwoord gekregen. Als dit niet snel is dan weet ik het niet meer.

Groeten,
    Rudy
    ben jij 1 van de gelukkige dan....

Comment

Spam is volgens mij iets ongewenst dat je toch te lezen krijgt. Deze thread is intussen 2 pagina's lang, onder andere door gewauwel over spam of geen spam. Jullie maken er gewoon spam van. Laat reageren wie geïnteresseerd is en dat de rest gewoon wijselijk zich afzijdig houdt.
      http://katrijn.fotopic.net
      Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Idd. Kat

Zo kunnen we pagina's doorgaan zonder ook nog te weten wat de originele post was.

Had ik nu de knoop al doorgehakt, dan was ik ook geïnteresseert in een testsetje....
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Tja en als we hier dan dagelijks van een tiental personen zo een mailtjes krijgen moeten we ons dan ook nog wijselijk afzijdig houden of misschien beter dit forum niet meer bezoeken want het zit dan toch vol met reclame aanbiedingen. En laat de missen dan ook maar toe he waarom dit wel en missen niet. De missen waren immers toch aan het posten in chitchat he.

Met deze mail heb ik anderzijds weinig problemen alhoewel hij toch ook iets te commercieel is. Waarom geeft Otto niet die testlenzen aan de BD-crew zodat die er een artikel over kunnen schrijven want als hij mij zo een lens stuurt is dat goed voor mij maar jullie hebben daar niets aan he.

En tja toch een beetje belachelijk dat er niet gereageerd wordt op mails van yahoo etc accounts want die uitleg
          Alle emails die vanuit dat soort adressen wordt verzonden wordt specifiek gecontroleerd op inhoud. Komt u bonafide hotmail-adres samen met die niet goed bedoelde hotmail post binnen dan kan het o.a zijn dat u mee verdwijnt. Vervolgens denkt u waarom antwoord men niet of duurt het zo lang.
          dat is belachelijk he. Dus jij delete alle mails van een account indien er 1 mail met een virus tussenzit . Amaai als je echt zo een zonder enige controle mailfiltering systeem nodig hebt dan moet je wel duizenden mails per dag binnenkrijgen. En zelfs dan beschik je nog over een slecht systeem. Elke potentiele klant verloren op deze manier lijkt het mij echt niet waard.

Tja verklaart wel waarom ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn reply van jouw vraag waarom volgens mij je site er niet professioneel genoeg uitziet en dus in mijn ogen niet betrouwbaar is. Er zat namelijk in mijn antwoord ook een prijsaanvraag tussen voor een lens die ik wil kopen maar heb deze niet meer nodig hoor ik heb dan maar ergens anders gekocht. Raar he zo iemand met een yahoo-like adres die zich een lens kan kopen. zouden die mensen dan toch nog een beetje geld hebben.

Comment

Originally posted by Kevlar
            Tja en als we hier dan dagelijks van een tiental personen zo een mailtjes krijgen moeten we ons dan ook nog wijselijk afzijdig houden of misschien beter dit forum niet meer bezoeken want het zit dan toch vol met reclame aanbiedingen. En laat de missen dan ook maar toe he waarom dit wel en missen niet. De missen waren immers toch aan het posten in chitchat he.

Waarom zien sommige mensen alles toch zo zwart-wit **zucht**. Die mails die je krijgt dat is nog iets anders dan een aankondiging voor een test van lenzen. En het forum zit vol met reclameaanbiedingen? Dat denk ik niet. De moderators grijpen wel op tijd in.

En dat is het laatste dat ik hierover te zeggen heb want anders verval ik zelf in het zinloos discuteren dat ik hekel
            http://katrijn.fotopic.net
            Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Originally posted by Kat

Waarom zien sommige mensen alles toch zo zwart-wit **zucht**. Die mails die je krijgt dat is nog iets anders dan een aankondiging voor een test van lenzen. En het forum zit vol met reclameaanbiedingen? Dat denk ik niet. De moderators grijpen wel op tijd in.

En dat is het laatste dat ik hierover te zeggen heb want anders verval ik zelf in het zinloos discutteren dat ik hekel
              Ik zwart wit denker wel misschien is dat waar maar ik ben alvast toch niet zo naief van niet te zien dat dit gewoonweg reclame is. En ja gelukkig zit het forum nog niet vol met reclame en ik hoop dat de moderators dit zo houden maar welke reclame is dan toegelaten en welke niet want iedereen gelijk voor de wet zou ik zeggen of is dat volgens jou ook te Z/W.

Comment

En het forum zit vol met reclameaanbiedingen? Dat denk ik niet. De moderators grijpen wel op tijd in.
                Daar schuilt nu net het gevaar, die grens is vaag, en wordt stelselmatig verlegd, als daar geen duidelijke lijn in getrokken wordt dan zal het aantal commerciële posting hier ongetwijfeld stijgen. En laat er geen twijfel over bestaan dat dit een commerciële posting is, een winkelier die een lens ter test aanbiedt is geen altruïst, integendeel, die heeft hier een prachtkans om met potentiële klanten in contact te komen, en maakt in die zin misbruik van het forum.
                Mark (300D)

Comment

Hallo allemaal,

Ja, we weten het - de grens tussen waar informatie eindigt en het commerciële begint is soms heel moeilijk te trekken ... .
                  Voor moderators en BD-crew is het dan ook vaak erg moeilijk om een juist "oordeel" te kunnen vellen.
                  Eén richtlijn is er alvast: indien iemand een posting doet en in het topic rechtstreeks naar zijn/haar eigen commerciële "zaak" verwijst (adres, URL, ...), dan is dat in elk geval niet toegestaan.

Aan de ene kant willen we jullie dus zeker geen nuttige informatie onthouden - maar aan de andere kant proberen we de commerciële postings zo goed mogelijk te weren.

Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Jaja, toch prima dit??
                    Ik denk dat we er allen goed bij kunnen varen, iemand heeft de beschikking over een aantal testsets, en wil deze ter beschikking stellen van een groepje mensen.
                    Ik zie in de desbetreffende mail geen echte commerciele boodschap. Als ik me niet vergis staat er geen prijs of website bij.
                    Natuurlijk zit er wel een bepaalde gedachte achter, dat weet iedereen.
                    En die gedachte zit evengoed bij Sigma zelf, als die bepaalde lenzen uitlenen aan bd-mensen ;-) Voor niks gaat de zon op.

Over de specifieke lenzen zelf, ik heb ondertussen al weer een zware tas vol Canon lenzen, en stiekem hoop ik dat deze lenzen mij voor de uitstappen waarop ik "licht bepakt" wil gaan, soelaas brengen.

Groeten
                    Rudy

Comment

Hebben we hier onderhand al antwoord op gehad?

Originally posted by Dennis_M
                      Ik zie dat je bij de lensvatting : canon eos 300d Staat. Als ik naar andere websites ga (bijv. die van sigma zelf), zie ik daar ook Nikon,pentax en sigma er ook bij staan (dit zijn natuurlijk andere vattingen). Ook wordt er op andere sites niet vermeld dat dit enkel voor de 300D is. Past deze dan niet op bijvoorbeeld een 10D? (Dit is toch geen EF-S vatting, of wel?)
                      Lijkt me op een Fotografie Forum een stuk interessanter dan
                      een eindeloze discussie over spam

Comment

Originally posted by Kevlar

Met deze mail heb ik anderzijds weinig problemen alhoewel hij toch ook iets te commercieel is. Waarom geeft Otto niet die testlenzen aan de BD-crew zodat die er een artikel over kunnen schrijven want als hij mij zo een lens stuurt is dat goed voor mij maar jullie hebben daar niets aan he.

En tja toch een beetje belachelijk dat er niet gereageerd wordt op mails van yahoo etc accounts want die uitleg
                        Alle emails die vanuit dat soort adressen wordt verzonden wordt specifiek gecontroleerd op inhoud. Komt u bonafide hotmail-adres samen met die niet goed bedoelde hotmail post binnen dan kan het o.a zijn dat u mee verdwijnt. Vervolgens denkt u waarom antwoord men niet of duurt het zo lang.
                        dat is belachelijk he. Dus jij delete alle mails van een account indien er 1 mail met een virus tussenzit . Amaai als je echt zo een zonder enige controle mailfiltering systeem nodig hebt dan moet je wel duizenden mails per dag binnenkrijgen. En zelfs dan beschik je nog over een slecht systeem. Elke potentiele klant verloren op deze manier lijkt het mij echt niet waard.

Tja verklaart wel waarom ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn reply van jouw vraag waarom volgens mij je site er niet professioneel genoeg uitziet en dus in mijn ogen niet betrouwbaar is. Er zat namelijk in mijn antwoord ook een prijsaanvraag tussen voor een lens die ik wil kopen maar heb deze niet meer nodig hoor ik heb dan maar ergens anders gekocht. Raar he zo iemand met een yahoo-like adres die zich een lens kan kopen. zouden die mensen dan toch nog een beetje geld hebben.
                        Wat wil je dan?

Dat Otto zelf de lens test en hier komt vertellend dat ze GEWEEEELDIG !! is ?

Nee, de forumleden hebben er zelf baat bij. De 300D'ers mogen ze testen en hier hun bevindingen neerpennen.
                        En hoe je dat kan vergelijken met missen-reclame is mij een raadsel.

Of mag ik jouw lenzen gebruiken zonder vergoeding ? Komaan dan.

Geen 100% altruïsme misschien, gelukkige testers gaan misschien ook tot aankoop over, maar toch is dit een uniek aanbod en initiatief voor mensen die voor zichzelf willen uitmaken of deze of gene lens de moeite is voor hen. En dat kan slechts zelden zo beoordeeld worden. Pluimen voor otto dus, ipv dit spam-gelul.
                        ToM.___ //Fuji s602.
                        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                        It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Originally posted by tom314
                          ...
                          De 300D'ers mogen ze testen en hier hun bevindingen neerpennen.
                          ...
                          maar betreft het nu een EF of EF/S vatting
                          kunnen andere EOS gebruikers ook testen?

Comment

Kunnen we binnenkort ook de sigma 80-400 VR testen ?
                            Maar dan wel in Nikon fitting.
                            Kost slechts een slordige 1.500 euro.

The Sky is the limit. Digital Gigi

Comment

Originally posted by 777VBK
                              ...
                              ...
                              Ik zie "uitermate geschikt voor 300D" en "lensvatting 300D" staan, dus ik gok erop dat het een EF-S lens is, maar dat wordt nergens gezegd. Als het een EF-lens is, past ze op de andere EOS-toestellen ook hé ?
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Originally posted by 777VBK
                                ...
                                ...
                                Past ook op de Canon EOS 10D, EOS D30 en EOS D60
                                Het formaat van de beeldsensor mag niet groter zijn dan het APS formaat. Als camera's met een grotere beeldsensor of 35mm reflexcamera's worden gebruikt ontstaat er vignettering.

Ik zie "uitermate geschikt voor 300D" en "lensvatting 300D" staan, dus ik gok erop dat het een EF-S lens is, maar dat wordt nergens gezegd. Als het een EF-lens is, past ze op de andere EOS-toestellen ook hé ?
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
                                X