Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testsets Sigma zijn net binnen gekomen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by daniele
    Originally posted by Otto Knap
    Gebruik ook geen yahoo of hotmail adres of iets dergelijks want die emails worden als allerlaatste beantwoord.
    zijn mensen die een hotmail adres gebruiken dan misschien minderwaardige potentiele klanten Otto?? Foei manneke, als je zo zaken doet................

zo'n adres is anders wel leuk om spamberichten uit je "normale" mailbox weg te houden.

groeten

Daniele

Alle emails van Telenet, Skynet, T-Online komen direct binnen op de server en worden ook direct beantwoord. Alle emails van yahoo, freenet, hotmail etc worden gefilterd en komen in aparte blokken binnen en die lopen gewoon vertraging op. Bovendien komen de meeste soortgelijke vragen van die adressen en die worden dan automatisch per soort beantwoord.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Wil toch nogeens reageren. Heb onlangs info gevraagd voor een camera via email en kreeg een paar uur er na al antwoord plus wat tips wat betreft de passende lenzen. Van mij niks dan lof voor Otto.

Comment

Daniele,

Otto heeft hier wel een punt. hotmail wordt vaak misbruikt door malafide individuen die te laf zijn om met hun eigen email adres een vraag te stellen en dan snel ff een accountje aanmaken bij HM. dat soort mensen is doorgaans alleen op informatie uit zonder ooit aankoopplannen te hebben.
        dit gaat natuurlijk ten koste van mensen die ten goede een hotmail account hebben, maar dat is nu eenmaal de keerzijde van de medaille. Daarbij komt dat hotmail mensen doorgaans minder koopkrachtig zijn, en tenslotte probeert otto zijn brood te verdienen, en dat doe je niet met mailkes sturen. hij heeft overigens niet gezegd dat hij ze niet beantwoord, alleen het laatste in de rij. en hij geeft een suggestie hoe je eerder een antwoord kan krijgen. da's toch totaal eerlijk? er zijn trouwens genoeg alternatieven voor hotmail die ook geen geld kosten, maar een betrouwbaarder indruk geven.
        een uitzondering maken wij hier voor klanten of prospecten uit het midden oosten, daar is het gebruikelijk dat zelfs bedrijven allemaal een hotmail adres hebben, inclusief de CEO!

wim

Comment

Originally posted by daniele
          Gebruik ook geen yahoo of hotmail adres of iets dergelijks want die emails worden als allerlaatste beantwoord.
          zijn mensen die een hotmail adres gebruiken dan misschien minderwaardige potentiele klanten Otto?? Foei manneke, als je zo zaken doet................

zo'n adres is anders wel leuk om spamberichten uit je "normale" mailbox weg te houden.

groeten

Daniele

Danielle, al eens zo een paar tientallen mails per dag moeten beantwoorden?? Daar kan ik me wel een en ander bij voorstellen, en als je kwaliteit gaat beoordelen, kan ik je verzekeren, dat er veel meer junk en andere mail van hotmail komt. Er zijn al zeer gereputeerde sites, zoals fredmiranda om in de geest te blijven, waar je gewoon niet kan registeren via een hotmail adres.

Comment

Ik zie dat je bij de lensvatting : canon eos 300d Staat. Als ik naar andere websites ga (bijv. die van sigma zelf), zie ik daar ook Nikon,pentax en sigma er ook bij staan (dit zijn natuurlijk andere vattingen). Ook wordt er op andere sites niet vermeld dat dit enkel voor de 300D is. Past deze dan niet op bijvoorbeeld een 10D? (Dit is toch geen EF-S vatting, of wel?)

Comment

Niks gaat boven een orginele lens met een minimale vaste 2.8.
              Test altijd de lensjes zelf voordat je ze koopt.
              Veel licht en contrast gaat nu eenmaal verlorren met zulke kleine diafr.
              Neem bij een fotograaf eerst zelf testfoto's met een meegebrachte 300D
              Ben je tevreden ??? koop hem dan.

Sigma EOS Set 18-50mm f3.5-5.6 DC + 55-200mm f4-5.6 DC

De eerste test sets voor BD-ers zijn gearriveerd. Deze beide lenzen worden uitsluiten als set verkocht. Uitermate geschikt voor de Canon EOS 300D. De normale leveringen starten op 18 januari 2004.

Sigma lens 18-50mm F 3.5-5.6 DC
              SPECIFICATIES:

Lensvatting(en) Canon EOS 300D
              Lensopbouw (groepen/elementen) 8 / 8
              Beeldhoek (graden) 76,5-31,7
              Aantal diafragmalamellen 7
              Kleinste diafragma (groothoek) f21
              Kortste instelafstand (cm) 25
              Vergrotingsmaatstaf 1:3,5
              Filtermaat (mm) 58
              Afmetingen diameter x lengte (mm) 67,5-60
              Gewicht (gram) 245

Sigma lens 55-200mm F 4-5.6 DC

SPECIFICATIES:

Lensopbouw (groepen/elementen) 10 / 9
              Beeldhoek (graden) 29,0-8,1
              Aantal diafragmalamellen 8
              Kleinste diafragma (groothoek) f22
              Kortste instelafstand (cm) 110
              Vergrotingsmaatstaf 1:4,5
              Filtermaat (mm) 55
              Afmetingen diameter x lengte (mm) 70-84,6
              Gewicht (gram) 310

Comment

Otto kunnen we dit binnenkort ook verwachten voor die Sigma 80-400
                Gaat die eigenlijk nog ooit uitkomen

Comment

Originally posted by Outdoorinfo.nl
                  Niks gaat boven een orginele lens met een minimale vaste 2.8.
                  Test altijd de lensjes zelf voordat je ze koopt.
                  Veel licht en contrast gaat nu eenmaal verlorren met zulke kleine diafr.
                  Neem bij een fotograaf eerst zelf testfoto's met een meegebrachte 300D
                  Ben je tevreden ??? koop hem dan.

Sigma EOS Set 18-50mm f3.5-5.6 DC + 55-200mm f4-5.6 DC

De eerste test sets voor BD-ers zijn gearriveerd. Deze beide lenzen worden uitsluiten als set verkocht. Uitermate geschikt voor de Canon EOS 300D. De normale leveringen starten op 18 januari 2004.

Sigma lens 18-50mm F 3.5-5.6 DC
                  SPECIFICATIES:

Lensopbouw (groepen/elementen) 8 / 8
                  Beeldhoek (graden) 76,5-31,7
                  Aantal diafragmalamellen 7
                  Kleinste diafragma (groothoek) f21
                  Kortste instelafstand (cm) 25
                  Vergrotingsmaatstaf 1:3,5
                  Filtermaat (mm) 58
                  Afmetingen diameter x lengte (mm) 67,5-60
                  Gewicht (gram) 245

Sigma lens 55-200mm F 4-5.6 DC

SPECIFICATIES:

Lensopbouw (groepen/elementen) 10 / 9
                  Beeldhoek (graden) 29,0-8,1
                  Aantal diafragmalamellen 8
                  Kleinste diafragma (groothoek) f22
                  Kortste instelafstand (cm) 110
                  Vergrotingsmaatstaf 1:4,5
                  Filtermaat (mm) 55
                  Afmetingen diameter x lengte (mm) 70-84,6
                  Gewicht (gram) 310

Ja héhé, wat een opmerking zeg, hoeveel kost een 2.8L??? ik heb er zo enkele, maar wie is er bereid om voor een standaard 24-70 1700€ neer te legger???

Comment

Het lijkt me wel makkelijk als het gehele Assortiment op deze pagina komt te staan.
                    Is dat niet mogelijk ?
                    Grapje...

Originally posted by mila
                    Otto kunnen we dit binnenkort ook verwachten voor die Sigma 80-400
                    Gaat die eigenlijk nog ooit uitkomen

Comment

Originally posted by wimver
                      Daarbij komt dat hotmail mensen doorgaans minder koopkrachtig zijn, en tenslotte probeert otto zijn brood te verdienen

1e ik ben best tevreden met de uitleg die Otto in zijn reply geeft.
                      op zich is daar totaal niets verkeerd mee en kan ik tot op zekere hoogte akkoord gaan met Otto maar op de manier waarop hij het naar voor bracht leek het erop dat mensen die hotmail enz.gebruiken tweederangs waren en maar moesten wachten totdat alle anderen voor geweest waren.

2e uit de verschillende antwoorden blijkt weer hoe vlug de zaken uit hun verband gehaald worden (maar das niks nieuws hier op dit forum)

3e @wimver waar haal jij het vandaan om te beweren dat "hotmailmensen" minder koopkrachtig zouden zijn. Ken je Bv mij persoonlijk of anderen die ook een goede reden hebben om via een hotmail of aanverwante adressen hun ding te doen. Wist niet dat enkel skynetters en soortgenoten geld hadden. Nee toch, wat een rare kronkel is me dat zeg.

groeten

daniele
                      Buy the best glass.
                      You will be poorer, but more happy on the end

Comment

Wim,
                        hoe kan je nu iemands financiële toestand afleiden uit een email adres. Ik heb een hotmail en een pandora adres. Eet ik nu alle dagen choco of biefstuk ? Otto zou dus echt sneller moeten reageren op
                        hotmail prijsaanvragen want hij biedt toch maar Sigma lenzen aan voor de minder-koopkrachtigen.

Comment

Originally posted by notex
                          Wim,
                          hoe kan je nu iemands financiële toestand afleiden uit een email adres. Ik heb een hotmail en een pandora adres. Eet ik nu alle dagen choco of biefstuk ? Otto zou dus echt sneller moeten reageren op
                          hotmail prijsaanvragen want hij biedt toch maar Sigma lenzen aan voor de minder-koopkrachtigen.
                          Op hotmail-adressen, yahoo-adressen, freenet-adressen, dolfijn-adressen enz zijn er nog enkele kunnen we niet snel reageren.

Dat komt omdat er lolbroeken zijn die via die adressen o.a. allerlei rotzooi, virussen, spiders etc meezenden.

Alle emails die vanuit dat soort adressen wordt verzonden wordt specifiek gecontroleerd op inhoud. Komt u bonafide hotmail-adres samen met die niet goed bedoelde hotmail post binnen dan kan het o.a zijn dat u mee verdwijnt. Vervolgens denkt u waarom antwoord men niet of duurt het zo lang.

Mijn advies gebruik gewoon een Skynet, Belgacom, Telenet, T-online adres.

Bovendien wordt Sigma door iedereen gekocht. Het is zeker geen lens die door een bepaalde doelgroep wordt gekocht.

De 80-400mm voor Nikon is door Sigma voor Nikon ontwikkeld en mag vanaf deze maand door Sigma zelf worden verkocht. Zo zitten er nog enkele lenzen in het Sigma gamma.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik heb niets tegen eender wie in deze thread staat, noch de threadstarter noch reageerders.

Maar strikt genomen is dit reclame.
                            Iedereen in deze thread weet nu (maar wist dit waarschijnlijk al uit andere threads...) dat forumlid Otto Knap een winkel heeft en waar die te vinden is.

Ik wil hier niemand mee afbreken of provoceren, maar je kan niet buiten de feiten. Hoe mooi en voordelig deze ook verpakt mogen zijn.

Dit is commercieel getint, maar ik weet (nog) niet in hoeverre dat op deze site is toegelaten en waar jullie de streep trekken.

Voor de rest kan me dit niet veel schelen. Maar ik kan niet tegen verschillende regels voor diverse mensen en buiten dat kan ik moeilijk mijn mond houden over zoiets.

Comment

Persoonlijk vind ik wat Otto doet geen spam. (Hij houdt zich perfect aan de regels)
                              Plus hij meld nieuwigheden.

Lidnummer: BD0227BE ---RIJDEN EN BLIJVEN RIJDEN DAT IS DE KUNST
                              Canon 10D + SIGMA 24 - 135mm F2.8-4.5 + SIGMA 70 - 300mm f4,0-5,6 APO Makro Super II + Sigma 70 - 200mm f2,8 EX IF APO HSM + Sigma Elektronische Flitser EF-500 DG ST + Kenko PRO 300 1.4x

Comment

Vandaag om 21:32 een mailtje verzonden naar Otto Knap en om 21:49 al een antwoord gekregen. Als dit niet snel is dan weet ik het niet meer.

Groeten,
                                Rudy
                                Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Working...
                                X