Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testsets Sigma zijn net binnen gekomen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Meer info op volgende links:

Prijs; beide samen voor ± 300 euro.

18-50: http://www.sigma-imaging-uk.com/a_pages/dc18-50.htm
    55-200: http://www.sigma-imaging-uk.com/a_pages/dc55-200.htm

The Sky is the limit. Digital Gigi

Comment

Originally posted by tom314

Wat wil je dan?

Dat Otto zelf de lens test en hier komt vertellend dat ze GEWEEEELDIG !! is ?

Nee, de forumleden hebben er zelf baat bij. De 300D'ers mogen ze testen en hier hun bevindingen neerpennen.
      En hoe je dat kan vergelijken met missen-reclame is mij een raadsel.

Of mag ik jouw lenzen gebruiken zonder vergoeding ? Komaan dan.

Geen 100% altruïsme misschien, gelukkige testers gaan misschien ook tot aankoop over, maar toch is dit een uniek aanbod en initiatief voor mensen die voor zichzelf willen uitmaken of deze of gene lens de moeite is voor hen. En dat kan slechts zelden zo beoordeeld worden. Pluimen voor otto dus, ipv dit spam-gelul.
      Ik heb toch al gezegd wat beter zou zijn. Geef ze aan de BD-crew om te testen. Want laat ons eerlijk zijn als jij een lens gaat kopen vraag jij dan niet om ze te testen. Wil de winkelier dit niet dan moet je bij hem niet kopen he. Behalve dat die winkelier hier nu niet komt posten om te zeggen ik heb er liggen he kom maar testen. Wat Otto wel doet. Ik heb daar op zich niets tegen hoor maar kom nu niet zeggen dat dit geen reclame maken is he. En zoals gezegd uiteindelijk waar ligt de grens want Missen in chitchat die zich komen aanprijzen dat is maar gelijkaardige reclame he en in chitchat hoeft het niet over fotografie te gaan dus.....

Maar Jaja heeft duidelijk aangegeven waar de grens ligt en dat ze proberen spammers zoveel mogelijk tegen te houden en toch tegelijkertijd zoveel mogelijk toe te laten. Daar ben ik perfect trevreden mee. Dus bedankt Jaja.

Comment

vind het toch spijtig dat ik deze colaflesjes niet kan testen vanwege mijn hotmail adres

Comment

Originally posted by Otto Knap
          Op hotmail-adressen, yahoo-adressen, freenet-adressen, dolfijn-adressen enz zijn er nog enkele kunnen we niet snel reageren.

Dat komt omdat er lolbroeken zijn die via die adressen o.a. allerlei rotzooi, virussen, spiders etc meezenden.

Alle emails die vanuit dat soort adressen wordt verzonden wordt specifiek gecontroleerd op inhoud. Komt u bonafide hotmail-adres samen met die niet goed bedoelde hotmail post binnen dan kan het o.a zijn dat u mee verdwijnt. Vervolgens denkt u waarom antwoord men niet of duurt het zo lang.

Mijn advies gebruik gewoon een Skynet, Belgacom, Telenet, T-online adres.
          Otto (en alle anderen),
          ik ga er van uit dat je MS Outlook gebruikt.
          Mozilla Mail (gratis te downloaden op http://www.mozilla.org) heeft een heel goede spamfilter en daarnaast het voordeel dat de meeste virussen op Outlook gericht zijn.
          Een aanrader.
          (gratis tip dus geen spam )
          www.vildaphoto.net

Comment

Originally posted by Cyrox
            En laat er geen twijfel over bestaan dat dit een commerciële posting is, een winkelier die een lens ter test aanbiedt is geen altruïst
            @ Cyrox,
            Sorry hoor, als jij als eerste geen reply over spam had gegeven, wisten enkel de mensen die Otto kennen, dat dit een aanbieding is. Ik heb zelf ooit de thread gestart "Nieuwe Canon i850" is er. Maakt dit mij dan automatisch winkelier?? nee, je moet Otto's profiel bekijken om te weten dat hij handelaar is. En danks zij jou moeten we zelfs DAT niet meer doen
            En de thread is op dit ogenblik al meer dan 1100 keer gelezen, met maar een 4-tal mensen die dit echt spam vinden en de overige 1096 dan??????
            Waarom kan dit niet eens gewoon als "info" bekenen worden, in plaats van steeds dat gez..k over spam. Dat gez..k is ook de reden dat ik hier nog maar terloops eens iets kom lezen, in tegenstelling tot vroeger, wanneer het bijna dagelijks was.

Als je Otto kent, en je weet dat het spam is, waarom lees je het dan? Ik ben benieuw als er ooit iets interressant voor JOU tussenstaat of je dan nog moord en brand gaat schreeuwen.

Oli.

Comment

Originally posted by Oliver
              Originally posted by Cyrox
              En laat er geen twijfel over bestaan dat dit een commerciële posting is, een winkelier die een lens ter test aanbiedt is geen altruïst
              @ Cyrox,
              Sorry hoor, als jij als eerste geen reply over spam had gegeven, wisten enkel de mensen die Otto kennen, dat dit een aanbieding is. Ik heb zelf ooit de thread gestart "Nieuwe Canon i850" is er. Maakt dit mij dan automatisch winkelier?? nee, je moet Otto's profiel bekijken om te weten dat hij handelaar is. En danks zij jou moeten we zelfs DAT niet meer doen
              En de thread is op dit ogenblik al meer dan 1100 keer gelezen, met maar een 4-tal mensen die dit echt spam vinden en de overige 1096 dan??????
              Waarom kan dit niet eens gewoon als "info" bekenen worden, in plaats van steeds dat gez..k over spam. Dat gez..k is ook de reden dat ik hier nog maar terloops eens iets kom lezen, in tegenstelling tot vroeger, wanneer het bijna dagelijks was.

Als je Otto kent, en je weet dat het spam is, waarom lees je het dan? Ik ben benieuw als er ooit iets interressant voor JOU tussenstaat of je dan nog moord en brand gaat schreeuwen.

Oli.
              Nu zie ik mij toch ook genoodzaakt om te reageren hoor.

Oli, je telling slaat nergens op. Het is niet omdat niemand reageert dat ze ook akkoord zijn met Otto's handelspraktijken. De meeste doorwinterde BD'ers die ik ken denken er het hunne van, maar laten het "overwaaien" wegens "helpt toch niks om te zeuren". Zo ook ik. Tot nu dan.

Maar laat één ding duidelijk zijn. Ik zie Otto's posts liever NIET. Maar hey, it's a free world. Maar ik kan er mee leven hoor.

Ik wil gewoon maar zeggen: gedogen is iets anders dan goedkeuren.

http://www.theafricabug.com

Comment

Dit is pas een test-koffer.
                Wanneer krijgen zo'n Sigma-koffer te zien in België ?

The Sky is the limit. Digital Gigi

Comment

Originally posted by Jochen
                  Oli, je telling slaat nergens op. Het is niet omdat niemand reageert dat ze ook akkoord zijn met Otto's handelspraktijken.
                  Ik wil gewoon maar zeggen: gedogen is iets anders dan goedkeuren.
                  Met mijn stelling wil ik ook niet beweren dat "iedereen" er akkoord mee gaat. Maar ik vind dat de thread hier al iets te veel gelezen is, om te beweren dat het oninterressante reklame is. Als ik persoonlijk aan een thread geen boodschap heb, lees ik die niet. Of ik nu weet van wie hij komt of niet. En in dit geval is het nu al meer dan 1200 keer gebeurd. Het moet werkelijk "ongeloofelijk" oninterressant zijn.
                  In vorige posts is al uitvoerig besproken dat het kon - met z'n voor en tegenstanders EN mits geen verwijzingen naar eigen site(s). Ik stel gewoon vast dat er telkens opnieuw over gezeurd wordt, en aan diegene die het nog niet wisten, duidelijk te maken dat Otto een winkelier is. Waarvoor hij trouwens zéééér dankbaar zal zijn!!!!
                  Hij mag het zelf niet doen, maar zoals dikwijls gebleken is, duurt het niet lang of anderen doen het voor hem. Je zou als handelaar voor minder tevreden zijn
                  Het enige wat ontbreekt is: Hé mannen, dit is spam van http://....... dan is de boel helemaal compleet en hoeven we zelfs geen moeite meer te doen om in het profiel te kijken.

Oli.

Comment

laten we de discussie over welles nietes hier maar bij laten,
                    ik weet het, deze thread zit hier heel erg op de grens, maar bij twijfelgevallen vind ik het maar fair om de topicstarter (in dit geval hier otto) het voordeel van de twijfel te geven.

zie ook reply van jaja, aangezien er hier in deze thread geen rechtstreekse link of verwijzing staat naar otto's site of mailadres wordt het getolereerd.

gelieve in de volgende reply's on-topic te blijven (over die lensset dus).
                    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Originally posted by BD Moderator CA

gelieve in de volgende reply's on-topic te blijven (over die lensset dus).
                      Die ik seffens ga halen!!! benieuwd

Comment

Originally posted by Gigi

Dit is pas een test-koffer.
                        Wanneer krijgen zo'n Sigma-koffer te zien in België ?

Gigi,

Deze testkoffer met een test Fuji S2 zit nu op Safari. Ik heb die koffer nog niet met Canon aansluitingen.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Hello iedereen,

Ik begrijp niet waarom er hier zo een probleem over gemaakt wordt!? Dit is toch een buitenkans om een paar lenzen uit te proberen! Als je anders een lens gaat kopen mag je ze hoogstens even in de winkel testen. Als je dan een miskoop begaat... Hier kan je rustige beide lenzen testen... Dat Otto ook een "winkel" heeft, tja hoe zou ie anders aan die test sets geraken...
                          Canon met glas...

Comment

pfffffffffffffffffffff
                            En dan zeggen ze dat vrouwen zagen
                            Of is dit een voorbeeld van verzuring
                            Jo(han)
                            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Een vraagje :

Er staat : Uitermate geschikt voor de Canon EOS 300D
                              En verder zelfs : Lensvatting(en) Canon EOS 300D

Zijn die lenzen nu wel of niet bruikbaar met de 10D ?
                              Ik merk dat veel bezitters van de 10D willen meedoen ?
                              Hebben die dan ook een 300D ? Of passen die lenzen ook op 10D (dus gewoon EF Vatting).

Graag even duidelijk antwoord. Anders wel interesse.

Comment

Originally posted by stephrum
                                Een vraagje :

Er staat : Uitermate geschikt voor de Canon EOS 300D
                                En verder zelfs : Lensvatting(en) Canon EOS 300D

Zijn die lenzen nu wel of niet bruikbaar met de 10D ?
                                Ik merk dat veel bezitters van de 10D willen meedoen ?
                                Hebben die dan ook een 300D ? Of passen die lenzen ook op 10D (dus gewoon EF Vatting).

Graag even duidelijk antwoord. Anders wel interesse.
                                Ik gebruik ze al op de 10d, zonder problemen!!! Het zijn lenzen die geschikt zijn voor alle canon digitaal cameras met 1.6 crop faktor.
                                Het aangeven "uitermate geschikt voor de 300" moet je zien in de prijsstelling en het onvermijdelijke vergelijk met de kitlens.

Comment

Working...
                                X