Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Scherpe prijzen tonen op 1 of andere site kan iedereen : daadwerkelijk LEVEREN is meestal al een heel ander paar mouwen.... Ondertss worden de klanten aan het lijntje gehouden...
Maar ja : veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven ....
Scherpe prijzen tonen op 1 of andere site kan iedereen : daadwerkelijk LEVEREN is meestal al een heel ander paar mouwen.... Ondertss worden de klanten aan het lijntje gehouden...
Maar ja : veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven ....
Silent M.
Zal allemaal wel maar het zijn geen vage webwinkeltjes die de Nikon spullen aanbieden.
De leveringen zullen - Nikon kennende - weer hopeloos ergeren worden.
Wat wil je, als iedereen hem wil, wereldwijd metteen een paar miljoen bestellingen
De D300 zal wel terug in Azié worden gemaakt en de D3 in Japan zeker
Als het toestel werkelijk is zoals ze voorspellen, kan Fuji de boeken binnengeven
Het enige wat ik niet begrijp, als ik hier de topic volg lijkt het wel of we allemaal maar slechte camera,s hebben en dat we hier met smart op zaten te wachten, als je het internet ziet dan word de D200 en de D2X met een rot gang op de de tweedehands site gezet en moeten we zo snelmogelijk de D300 of een D3 hebben, ik heb afdrukken van 40/60 liggen en ik wil wel eens zien of er met de nieuwe Cams zoveel is verbeterd dat je het gaat zien op een goede afdruk (ik denk het niet)ik ga in iedergeval niet mee met deze marketing trucjes
Dit is zomaar mijn gedachten (Don't kill my)weet mij te overtuigen en ik praat anders
Ps, ik heb ook nog steeds mijn D100 en daar zijn nog steeds beste afdrukken mee te maken op A4
Groetjes NoName
Mee eens,
Al zien de specs er nog zo mooi uit ( live view bij de D300 ),
Ik zal zeker niet de beurs gaan trekken. De D200 bied wat dat betreft nog genoeg uitdagingen en is zeker nog niet de beperkende faktor. De D3 ligt gewoon ver buiten mijn bereik helaas , net als de D2X.
Ben alleen benieuwd naar wat Sony gaat presenteren op het geweld wat Nikon en Canon nu op de markt hebben en die nou gaan komen. Moet zekers ook een klapper worden anders verliest sony toch marktaandeel.
En uiteindelijk zijn wij konsumenten beter af met meer konkurrentie
Grtz
Bryan
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
Zal allemaal wel maar het zijn geen vage webwinkeltjes die de Nikon spullen aanbieden.
Ik spreek uit ervaring : mijn D200 was ook eerst besteld bij een -niet nader genoemde- (ex) hofleverancier van BD. Leveren was echter een ander paar mouwen... ten lange laatste om de hoek gekocht bij de plaatselijke fotohandel voor een minieme meerprijs.
Ondertussen zijn de lokale handels ook wakker geschoten : Konijn en co zijn allang de goedkoopste niet meer .... uitkijken en rondbellen is dus de boodschap.
Ik spreek uit ervaring : mijn D200 was ook eerst besteld bij een -niet nader genoemde- (ex) hofleverancier van BD. Leveren was echter een ander paar mouwen... ten lange laatste om de hoek gekocht bij de plaatselijke fotohandel voor een minieme meerprijs.
Ondertussen zijn de lokale handels ook wakker geschoten : Konijn en co zijn allang de goedkoopste niet meer .... uitkijken en rondbellen is dus de boodschap.
Silent M.
En zeker niet de eerste willen zijn, want dan betaal je zeker de volle pot
Als ik zo de koopjeshoeken bekijk, zijn het binnenkort koopjes in D200 en D2X body's. Zelfs toestellen met +/- 1000 foto's op de teller (die zijn echt intensief gebruikt geweest )
Comment