Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3 en D300 aangekondigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D3 en D300 aangekondigd

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
    Je hebt overschot van gelijk maar ne mens mag toch al eens lachen hé.
    Tuurlijk wel Roudrunner, maar soms word ik er wel errug moe van hoor...

Ed
    ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Al deze reacties zijn vervallen tot een waardeloos geheel door een verschrikkelijk kinderachtige discussie tussen Canon en Nikon-fanaten.

Sommigen kraken alles af van nikon omdat ze toevallig een Canon hebben en anderen kraken weer alles af van Canon omdat ze toevallig een Nikon hebben. Hun mening ligt al vast voor de specificaties van de toestellen bekend zijn. We dalen hier duidelijk af tot het niveau van 3-4-jarigen: "wat ik heb is véééééééééél beter en wat gij hebt is vééééééééél slechter".

Ik denk niet dat er hier tussen zitten die aandelen bezitten van Canon of Nikon!!!
      Frank
      Nikon D800
      www.fotodigiclub.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spoetnik Bekijk bericht
        Al deze reacties zijn vervallen tot een waardeloos geheel door een verschrikkelijk kinderachtige discussie tussen Canon en Nikon-fanaten.

Sommigen kraken alles af van nikon omdat ze toevallig een Canon hebben en anderen kraken weer alles af van Canon omdat ze toevallig een Nikon hebben. Hun mening ligt al vast voor de specificaties van de toestellen bekend zijn. We dalen hier duidelijk af tot het niveau van 3-4-jarigen: "wat ik heb is véééééééééél beter en wat gij hebt is vééééééééél slechter".

Ik denk niet dat er hier tussen zitten die aandelen bezitten van Canon of Nikon!!!
        Ben dus niet de enige die moe word van die kleuters
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
          Tja, maar ik krijg dan weer het verwijt dat ik teveel overstap. Mij maakt het geen moer uit welk merk..Ik wil gewoon het beste voor mij...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Tja, maar ik krijg dan weer het verwijt dat ik teveel overstap. Mij maakt het geen moer uit welk merk..Ik wil gewoon het beste voor mij...
            Als je het financieel aankan . . .inderdaad, waarom niet . . . helaas behoor ik niet tot die categorie . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik weet niet of de nederlandse versie al ergens bijstaat, teveel om te zoeken.

Daarom plaats ik hem maar.

http://www.nikon.nl/news_room/news.h...&universe=home

Gr kees
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Hier wordt de D3 (mitraillette) in het spaans voorgesteld.
                Last edited by dicidi; 24 augustus 2007, 18:27.
                D7000, 10.5 tot 340 mm . . .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                  Too funny...

I just got 5 mails from NPS to tell me that they have some new products.

Looks like someone kept Nikon out of the loop on this one
                  Ik dacht deze middag ook dat ze met een super nieuwtje zouden, maar neen, enkel "oud" nieuws.

Comment

Kritiek geven aan de zijlijn is natuurlijk heel eenvoudig.

Geef dan eerst het voorbeeld hoe het wel moet door een positiieve en opbouwende bijdrage in plaats van eerst wat te klagen.

Jan.

Comment

Er is toch recent een nieuw forum opgericht waar de speeltijd misschien kan verder gaan. Daar maken ze er een punt van dat het toegelaten in mekaars haren te zitten.

Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Er is toch recent een nieuw forum opgericht waar de speeltijd misschien kan verder gaan. Daar maken ze er een punt van dat het toegelaten in mekaars haren te zitten.

Groetjes,
                        Pol.

Pol, besef je dat deze mensen zelfs aktief zijn in deze post?
                        Het zal er dan toch zooo goed niet zijn denk ik ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Pol, besef je dat deze mensen zelfs aktief zijn in deze post?
                          Het zal er dan toch zooo goed niet zijn denk ik ;-)

Nee Rudy, dat wist ik niet en hoef het ook niet te weten. Maar het leek er toch efkes op alsof ik die manier van dialogeren hier al eerden had gehoord.

Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                            Kritiek geven aan de zijlijn is natuurlijk heel eenvoudig.

Geef dan eerst het voorbeeld hoe het wel moet door een positiieve en opbouwende bijdrage in plaats van eerst wat te klagen.

Jan.

Wel ik denk dat de specificaties van de D3 en D300 er bijzonder indrukwekkend uitzien. De grote LCD, de autofocus springen bijzonder in het oog. De liveview is mooi meegenomen, vooral wanneer je in moeilijke posities zit (bijv. zweefvliegtuig). Auto ISO lijkt misschien ook wel wat.

100% frame coverage is ook al een voordeel. Active D-lightening --> moet dit eerst proberen vooralleer ik er een mening kan over geven.

Aangezien de titel van de discussie is "D3 en D300 aangekondigd" ga ik me dus niet uitlaten over de toestellen van de concurrentie.
                            Frank
                            Nikon D800
                            www.fotodigiclub.be

Comment

Wel ik denk dat de specificaties van de D3 en D300 er bijzonder indrukwekkend uitzien.
                              Inderdaad. Ik vind ook dat de specs van de D3 er erg goed uitzien.

Aangezien de titel van de discussie is "D3 en D300 aangekondigd" ga ik me dus niet uitlaten over de toestellen van de concurrentie.
                              Ik verontschuldig mij even omdat ik op dit moment nog geen D3 heb en daarom toch meer geneigd ben om een vergelijking te maken met de concurrentie.

Maar toch begrijp ik uw standpunt.
                              De volgende 6 zinnen in verband met de concurrentie heb ik daarom weggelaten.

Maar in elk geval wordt de D3 een succesverhaal.
                              En de D300 natuurlijk ook.

Jan.
                              Last edited by Jan_10D; 24 augustus 2007, 23:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                                Komaan mensen OK sommigen gebruiken termen die iets beter gekozen kunnen worden, maar verder vind ik de discussies nog zeer civiel Veel opmerkingen tussen de merken worden hier met een kwinkslag gegeven.

MVG,

Comment

Working...
                                X