Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iedereen wist wel dat er iets spectaculair zat aan te komen ( dat moest wel, wilde Nikon de opgelopen achterstand op Canon wat inhalen ) Maar dit had ik zeker niet verwacht . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Buiten de andere spectaculaire nieuwigheden valt me ook 1 ding op: de battery grip MB-D10 voor de D300 kan de zwaardere EN-EL4a aan voor betere prestaties
En dan die objectieven... die AFS 14-24mm f2.8G ziet er monsterachtig groot en zwaar uit 1 kilo glas
Waaw!!! Dat is pas nieuws !!!
Die D300 ga ik met veel aandacht volgen. Hopelijk heeft het wachten op een update gerendeerd. Nu maar eens zien hoe ze presteren op de hogere ISO's.
Ja, en die objectieven. Zo maar 5 nieuwkomers ineens. Natuurlijk, als men met een FF uitkomt moet je het glas wat aanpassen. Een 24-70mm 2.8, dit wordt mooi zeker op FF maar ook wel mooi meegenomen op de crop.
Alé, ik heb nog maar weinig uitgekeken naar november.
Buiten de andere spectaculaire nieuwigheden valt me ook 1 ding op: de battery grip MB-D10 voor de D300 kan de zwaardere EN-EL4a aan voor betere prestaties
MVG,
Die zal hij zeker nodig hebben met dat 3" scherm en live view...
[QUOTE=Lieven0303;1531307]de max!
en nu maar wachten op die D200 occassies tegen scherpe prijzen.
[QUOTE]
Niks meer waard, want vanaf vandaag is er geen goede foto meer te maken met een d200
Heel, heel , heel indrukwekkend, de D300 is eigenlijk het soort camera dat ik van Sony had verwacht, maar het is Nikon die met de pluimen gaat lopen. Gedeelte van de specificaties was al gekend, maar als je naar de lijst van key features kijkt begin je te duizelen. Is haast de perfecte camera.
De D200 was een topper in de verkoop maar de D300 gaat dit waarschijnlijk nog overtreffen.
Zelfde voor de D3, verrassend de relatief lage prijs van 5000 euro voor zo een machine .
Comment