Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

    Bas,
    dat programma heb ik ook gezien en meteen geinstalleerd maar dat doet niet wat ik bedoel.
    of ik moet iets fout gedaan hebben, maar zoals ik het programma gebruik kan ik er alleen foto's van de camera op de hhd zetten.
    met met windows xp gaat dat zonder dat programma ook goed.
    ik zal het programma een goed onder de loep nemen.
    minolta 7D grip VC7D sigma 70/200 2.8 sigma 18/50 2.8 minolta 35/70 1:4 70/200 tokina 1:4-5.6 flitser 3600 HS/D. minolta 7i minolta 5000 AF olympus c100
    panasonic DMC-FZ7

    Comment


    • #62
      Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

      Bij topvisionshop 538,- euro voor een 7D !!!!

      Comment


      • #63
        Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

        Heb juist een 17-35/2.8-4 D besteld bij kamera-express in Nederland voor slechts 269,- euro !

        Comment


        • #64
          Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

          voor goedkopere batterijen

          np-400 batterij voor 7,90 euro/stuk
          Ik heb er zo 4 en die werken even goed als de orriginelen van +-100 euro/stuk

          Comment


          • #65
            Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

            Oorspronkelijk geplaatst door Rino van Uden
            Bas,
            dat programma heb ik ook gezien en meteen geinstalleerd maar dat doet niet wat ik bedoel.
            of ik moet iets fout gedaan hebben, maar zoals ik het programma gebruik kan ik er alleen foto's van de camera op de hhd zetten.
            met met windows xp gaat dat zonder dat programma ook goed.
            ik zal het programma een goed onder de loep nemen.
            Tip van flip: even in het instellingenmenu (het sleuteltje) de transfer mode van datastorage naar remote storage zetten... dat zou moeten helpen denk ik
            KM D7D|VC-7D|M7D|3600HS-D|8MM Peleng|KM 17-35 2.8-4|Min 50 1.4|Sigma EX 70-200 2.8|Kata R103 of Lowepro Dryzone 100|PD70X|Olympus Mju 720SW

            Comment


            • #66
              Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

              Yessssssssss mijn 7D is er ligt zalig in de hand... batterij opladen en dan binnen een uurtje of 3 de camera verkennen!!!!! De garantie kaart is niet ingevuld.... normaal????

              Grtz

              Comment


              • #67
                Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                Oorspronkelijk geplaatst door Anseno
                Heb mij er toch niet laten door weerhouden. Ben net terug van Pixmania met een KM 5D + 18 - 70mm (aan € 695) onder de arm. 't Zal denkelijk wel laat worden deze avond ...

                Dat is wel een kleine 100 Euro meer dan wat die in Belgie kost
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #68
                  Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                  Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                  Dat is wel een kleine 100 Euro meer dan wat die in Belgie kost
                  En even goedkoop als een 7D met de kitlens bij Topvision

                  Comment


                  • #69
                    Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                    Ik heb nog een Minolta X-700 spiegelreflexcamera met lenzen. Passen deze ook nog op de KM 5d en 7d???



                    Groeten
                    Hans

                    Comment


                    • #70
                      Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                      Oorspronkelijk geplaatst door hansvalk
                      Ik heb nog een Minolta X-700 spiegelreflexcamera met lenzen. Passen deze ook nog op de KM 5d en 7d???

                      Hans
                      Er bestaat een tussenring om de MC en MD lenzen op de AF vatting te monteren.
                      Scherpstelling en diafragma moet dan wel manueel ingesteld worden.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                        IK heb mijn 5D reeds gekocht voor die grote prijsdalingen,maar zouden ze de minolta flitsers nu ook niet gaan uitverkopen ???
                        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                        Web-Albums

                        Comment


                        • #72
                          Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                          Met pijn in het hart heb ik toch afscheid genomen van KM. Grootste reden is uiteraard de onzekere toekomst, die op zich nog wel heel erg positief kan worden, maar ik wilde het risico niet nemen, met een grote investering in G glas.
                          Mijn set is integraal naar een bekende van me gegaan, aan een eerlijke prijs, een prijs die ik er misschien niet meer voor gekregen had binnen 6 maand (of net wel, dat zal de toekomst uitwijzen)
                          Ik heb nog wel voor de gegadigden een mooie "gouden" sleutelhanger van de 7d, in een luxedoosje.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                            Je laat me serieus schrikken maar ik blijf tevreden


                            PS wel uwen avatar subiet aanpassen hè!
                            het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                            Telecaster weblog
                            km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                            Comment


                            • #74
                              Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                              Wat zijn jullie bevindingen over het batterijverbruik van de 7D? Ik veronderstel ietsjes minder goed dan andere reflexen, doordat je steeds via het scherm moet werken?

                              Comment


                              • #75
                                Re: Wie nog twijfelt voor een Minolta 5d of 7d

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                                Met pijn in het hart heb ik toch afscheid genomen van KM. Grootste reden is uiteraard de onzekere toekomst, die op zich nog wel heel erg positief kan worden, maar ik wilde het risico niet nemen, met een grote investering in G glas.
                                Mijn set is integraal naar een bekende van me gegaan, aan een eerlijke prijs, een prijs die ik er misschien niet meer voor gekregen had binnen 6 maand (of net wel, dat zal de toekomst uitwijzen)
                                Ik heb nog wel voor de gegadigden een mooie "gouden" sleutelhanger van de 7d, in een luxedoosje.
                                rudy jonge wat is er gebeurt met je, alles verkocht?
                                ik had er ook geen vertrouwen meer in, maar nu weer wel hoor.
                                ik kan in iedergeval een paar jaar mooie fotokes maken.
                                wat ga je nu kopen?
                                ps wat moet ik doen om die sleuelhanger in mijn bezit te krijgen?
                                minolta 7D grip VC7D sigma 70/200 2.8 sigma 18/50 2.8 minolta 35/70 1:4 70/200 tokina 1:4-5.6 flitser 3600 HS/D. minolta 7i minolta 5000 AF olympus c100
                                panasonic DMC-FZ7

                                Comment

                                Working...
                                X