Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus E300 sport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • olympus E300 sport

    de kogel is door de kerk,ik heb me een olympus E300 aangeschaft inclusief lenzen 14-45MM en 40-150MM.nu ga ik me toeleggen op sportfotogafie(hoofdzakelijk voetbal bij dag)nu zie ik dat op de camera een sportinstelling is,maar als ik handmatig wil fotograven welke instellingen kan ik het best gebruiken.ik ben maar een leek in fotogravie ,maar goede raad sla ik niet in de wind .bedankt al bij voorbaat

    groeten marc

  • #2
    Re: olympus E300 sport

    niemand die me goede raad kan geven? alle suggesties zijn welkom

    Comment


    • #3
      Re: olympus E300 sport

      Als je handmatig wilt instellen zet hem dan op sluitertijdvoorkeuze (S), kies een waarde zo rond de 1/500 1/1000... Het diafragma kies hij dan zelf. Zet ISO op 400 en focus op continu.. dan zou het wel moeten lukken. Let op je moet wel wat zonlicht hebben ivm lichtsterkte van de lenzen. Op een grauwe dag zul je moeilijker een goede belichting krijgen.. Succes en veel plezier..

      Bart Kerste

      Comment


      • #4
        Re: olympus E300 sport

        bedankt bart ,ik ga het volgende zondag uitproberen

        groeten marc

        Comment


        • #5
          Re: olympus E300 sport

          Persoonlijk heb ik minder goede ervaringen met de focus op Continu.

          Test eens de verschillende mogelijkheden uit, wat voor jou het beste resultaat geeft.
          "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

          Comment


          • #6
            Re: olympus E300 sport

            Oorspronkelijk geplaatst door BartK