Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @Dama
    OK, spijtig volgende keer beter.

    @Annetje
    Openbaar vervoer restaurant>L.O. = zéér moeilijk, raad ik u volledig af.

    Toch eens GOED afspreken met eventuele leden die komende uit de richting van Brussel(Sam Jae woont toch daar ergens) toch de Boomsesteenseg passeren(ook het restaurant natuurlijk) en even Annetje oppikken aub!

    Wegbeschrijving Restaurant > startplaats L.O.

    Zie ook op plan.
    Bij het buitenkomen, rechts(je moet wel), tracht van de zijbaan terug op de middenbaan te geraken(mogelijkheden genoeg hoor!!!), blijf de A12 volgen tot in Antwerpen, (als je de zéér lange viaduct afkomt even opletten daar), neem autostrade naar "GENT", als je de Kennedy tunnel uitkomt DIRECT 1° afrit rechts nemen, zie vervolg beschrijving op de openingspagina.

    Ondanks de wegwerken hier denk ik dat er geen enkel probleem zal zijn en een goede doorstroming, blijf wel OP de autostrade's.

    Comment


    • Originally posted by Visio
      het zijn snoeren van de Santa-Fe (Hyundai)

      meer info: http://www.hyundai-motors.be/Mdldetail.asp?Cartype=Santa%20Fe zoals je ziet op de foto bovenaan de bladzijde hebben ze het bij hyundai wel voor fotografen

      @Mic> stuur je me je adres? dan vraag ik dat ze die snoeren dadelijk naar je thuis versturen, is handiger dan dat we (gezien mijn onmogelijke agenda) op voorhand nog moeten afspreken
      Visio En? heb je ze?
      ik heb je m'n adres doorgestuurd..
      Enne bedankt he, in naam van alle deelnemers...

      Comment


      • Originally posted by mic

        Visio En? heb je ze?
        ik heb je m'n adres doorgestuurd..
        Enne bedankt he, in naam van alle deelnemers...


        @mic> jammer genoeg heb ik ze niet, en jij dus ook nog niet .. ik bel morgenochtend om te horen of ze al verstuurd zijn

        Comment


        • Originally posted by Visio
          Originally posted by mic

          Visio En? heb je ze?
          ik heb je m'n adres doorgestuurd..
          Enne bedankt he, in naam van alle deelnemers...


          @mic> jammer genoeg heb ik ze niet, en jij dus ook nog niet .. ik bel morgenochtend om te horen of ze al verstuurd zijn
          Fijn dan hoor ik 't morgen wel... Anders moet ik zelf koordjes knippen

          Comment


          • Aangezien ik na de SD nog weg moet, ga ik toch met de auto komen en dus niet meerijden op een motor, dus je mag me schrappen als duozitter teddy. Mee eten gaat ook niet lukken. Maar komen doe ik zeker
            :: http://www.dpix.be ::

            Comment


            • Ik zal een helm meehebben dus....al 1 helm minder nodig
              Allee, het zonnetje schijnt hier,....nu nog vasthouden tot zondag!
              ***Canon 300D * kitlens * ...

              Comment


              • Ik ben misschien ook van de partij, word weer een last minute decision. Als ik kom zal ik wel een uurtje vroeger komen
                Met de Buell. ( geen watjes-moto )

                Comment


                • OK Frederik..

                  @Annetje, eieren naar de zusterkes gaan brengen(DRINGEND)!!!

                  @Rudi, OK ik verwachte al zoiets, LEES eerst de ganse text hier nog eens VOOR je thuis vertrekt en hou zondag uw manieren wat hé !!

                  MORGEN, zal ik een "FINAL" update doen met de laatste roddels en wetens-noodzakelijkheden.

                  Heb vandaag de ganse trip nog eens gedaan(alleen), prachtig en zalig met dat weer...


                  UPDATE, Wunjo + Amica hebben afgezegd.

                  Comment


                  • Originally posted by teddy-bear

                    @Rudi, OK ik verwachte al zoiets, LEES eerst de ganse text hier nog eens VOOR je thuis vertrekt en hou zondag uw manieren wat hé !!


                    Ik zal men uiterste best doen. anders zegde maar overal da ge me niet kent.

                    Comment


                    • We naderen SD-day...

                      De laatste regelingen en afspraken, sorry voor de vele info.

                      Dit zijn de instructies voor alle volg/materiaal/depanage-wagens, de road-captain, Mic, Tom&Maggy, 1/2trouwboek en mezelf, betreft het gebruik van de walki-talki's, meegebracht door Visio.

                      - Daar de kopgroep = 1/2trouwboek en mezelf, niet kan zien wat er achter mij gebeurd met de karavaan, gelieve mij(=1/2trouwboek) te verwittigen wanneer de karavaan niet meer compleet is, ik ben volledig afhankelijk van uw info.
                      Gelieve het kort en bondig te houden en geen nutteloze info door te geven, dat maakt alleen maar chaos.

                      -Bij de gesprekken tussen de road-captain/MIC en 1/2trouwboek NOOIT tussenkomen aub.

                      -Tracht tijdens het rijden meer te zwijgen dat te praten (radiostilte).

                      -Als je een oproep wens te doen zeg dan duidelijk en traag voor WIE uw oproep is bestemd, zo in de zin van "bezemwagen voor 1/2trouwboek".

                      -Ik kan zelf niet praten (moet toch rijden hé) 1/2 doet alle communicatie voor mij(in real life ook )

                      -Als je het bericht begrepen hebt dat voor u bestemd was zeg dan "roger of OK-begrepen", een héél dringende oproep die absolute voorang moet krijgen en iedereen moet zwijgen is "break-break-break".

                      -Gewoon wat sociaal tetteren kan je doen als we op een stopplaats zijn

                      Algemeen en voor iedereen.

                      Als u alleen zou rijden is er op de volgende plaatsen geen probleem, maar wij zullen er wel met een hoop ijzer zijn...

                      Er zijn weinig verkeerslichten, maar toch zijn er een aantal op te letten plaatsen;

                      *=opletten, niet moeilijk
                      **= dubbel opletten, moeilijk
                      ***= moeilijk en gevaarlijk

                      -In burcht aan lichten(oranje knipper?) links afslaan =*
                      -In burcht(kazerne) een hoofdbaan oversteken =**
                      -In Bazel, komende van een boerenweg>hoofdweg =*
                      -In Bazel, iets verder vanaf de hoofdweg links inslaan naar "Kallebeek" = **
                      -op de terugweg, deze plaats terug oversteken en links de hoofdbaan op =**
                      - 4 Km verder de hoofdbaan links opslaan =*
                      -De hoofdbaan oprijden en direct rechts(hier is geen verkeerslicht, maar je hebt geen voorang) + de brug van Temse oprijden =*** hier echt opletten, let op de road-captain en zeker hier niet treuzelen, moet je stoppen en het verkeer doorlaten, de kop-karavaan zal héél traag rijden tot we weer gegarandeerd kompleet zijn!
                      - 2 verkeerslichten verder(Hingene) links de grote baan oversteken aan lichten =**
                      -haast aan het einde van de rit in Breendonk, wij komen uit een industrieterrein + lichten, we rijden de hoofdbaan over en links, de moeilijkheid is hier de korte tijd >groene lichten, ook hierna zal de kop-karavaan héél traag rijden tot iedereen copleet is. =**

                      Nogmaals, het zal wel meevallen, maar maak aub de karavaan niet langer dan nodig aub.

                      Als er nog vragen zijn, vraag...!

                      Straks nog meer info



                      Comment


                      • **FINAL UPDATE**07/07

                        Zaterdag avond om 20.00h (na het weerbericht) zal de definitieve beslissing genomen worden of de SD doorgaat of niet, tot op heden "= JA, SD gaat door"
                        Voor één mogelijk buitje capituleren we niet hoor!

                        -Dinsdag nog eens alleen de volledige route gedaan, alles is er nog, behalve en dat is heel spijtig, alle kunstwerken in de tuin zijn WEG in het kasteel van Hingene!

                        -Helemaal op het einde, net voor Breendonk, moeten we de grote baan oversteken + lichten, gelieve hier snel door te rijden, de kopgroep wacht op u iets verder.

                        Even de belangrijkste punten op rij en voor de goede gang van zaken ;
                        -Vergeet niet te TANKEN!!! Er zijn geen tankstations op onze weg!
                        -kom aub goed op tijd, we houden ons gans de dag STRIKT aan het tijdschema!!
                        -gelieve u bij aankomst direct te melden bij Tom & Maggy aan een gele motor.
                        -Opzitters kiezen direct bij aankomst hun motor+driver en schrijven zich daar ook in.
                        -Steeds als we gaan vertrekken blaas ik op een hoorn(om mijn stem te sparen).
                        -Rij STEEDS gedisiplineerd en kort op elkaar, laat geen onnodige ruimte open(we zijn met velen!)
                        -Houd U aan de verkeersregels.
                        -Als de groep gesplitst word (verkeerslicht) wacht de kopgroep tot we weer kompleet zijn.
                        -Toch weg en groep verloren, rij zelf naar de volgende stopplaats!
                        -17.30h Verzameling + afscheid nemen op de parking van het Fort van Breendonk en om 18.00h vertrek naar het restaurant (in groep natuurlijk).
                        -Vergeet uw foto toestel niet + foto's te nemen DIT is de bedoeling.
                        -Breng uw grootste glimlach mee, weer of geen weer, want daar doen alle medewerkers en ik het allemaal voor.

                        en nu ga ik nog wat surfen op BD en dan 't beddeke in.

                        Comment


                        • Over dat fototoestel gesproken... heeft er nog iemand een extra dgitaal compactje (met batterij en geheugenkaart graag ) dat mijn vriend (Pieter) zou kunnen gebruiken zondag een hele dag? Anders loopt hij er zomaar bij... En nee... model wil hij niet zijn
                          http://katrijn.fotopic.net
                          Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                          Comment


                          • Hallo,

                            Ikke GAAN zeker mee. Ik heb gisteren bevestiging gekregen dat ik vrij ben.
                            Indien ik met iemand mee naar ANtwerpen kan en mee naar huis GRAAG !!!
                            Ik blijf 's avonds eten in het laatste geval !!!
                            Wie kan mij meenemen ?
                            Ik woon in Buggenhout, Bovendonkstraat 159
                            tel := 02.204.61.32 (werk)
                            052.33.27.05 (thuis)
                            0496.78.55.98
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • Ik zal nie actief meedoen, maar ik denk wel dat ik jullie eens een goeiendag kom zeggen op 1 van jullie stopplaatsen ... (zeker het fort van ...)

                              Ik woon in Schelle en ben dus nooit veraf he

                              en jah ik wil de JaJa - god eens ontmoeten he .... en kan ik mijn eerste kiekjes maken met mijn dan op dat moment nieuwe aanwinst
                              [Nikon D5100 & Nikon D70]
                              [Yves en Liesbeths blog Resort]

                              Comment


                              • Hallo Kat,

                                Spreek me zondag maar aan, da's te regelen ...
                                Ik heb een (kakelverse) Nikon CP5200 die hij eventueel kan gebruiken.
                                (als ik hem nu niet vergeet mee te nemen hé)

                                Jaja

                                Originally posted by Kat
                                Over dat fototoestel gesproken... heeft er nog iemand een extra dgitaal compactje (met batterij en geheugenkaart graag ) dat mijn vriend (Pieter) zou kunnen gebruiken zondag een hele dag? Anders loopt hij er zomaar bij... En nee... model wil hij niet zijn
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X