Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gaaaaaaaaaap, GOEDEMORGEN!!!

    'k heb er zin in!!!

    Tot strax.

    Leo

    Comment


    • ook gaaaap gaaaap strek rek ... boterhammekes zijn al klaar nu nog een sjatje koffie en we kunnen stilaan vertrekken ....

      tot sebiet

      en rijdt veilig

      Comment


      • merde, ik had al onderweg moeten zijn Ben binnen 5 minuten pleite, effe gaaazzzzzz open en tot zo
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • Newsflash:

          Gent: zwaar bewolkt, even kwam de zon erdoor, maar ondertussen zware stortbui aan de gang. Desalniettemin zal seppuku, weliswaar serieus doorweekt door zijn zoektocht naar een niet-gesloten bakkerij, straks op het appel verschijnen, inclusief verse soep van boterkoeken, een chocoladebroodje en een appelflap.

          seppuku.

          Comment


          • Als ex-motard iedereen een prachtige dag toegewenst, en veilig thuis!

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • Originally posted by Hombre
              Als ex-motard iedereen een prachtige dag toegewenst, en veilig thuis!


              Sluit me gaarne aan bij de woorden van Hombre! Behalve dan dat ik geen motard ben, laat staan ex-motard!

              Oh ja en natuurlijk veel plezier!

              mvg,

              Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment


              • Het ziet er hier heeeeel grijs uit.
                Ben benieuwd hoeveel koeksoepjes ze gaan hebben
                Geniet ervan mannen en niet doorweekt zijn hé?

                Comment


                • Heb verstek moeten geven
                  Heb gisteren een verkeerd soepje gegeten met barstende hoofdpijn tot gevolg

                  Volgende keer beter op de SD-zoo!
                  Eens zien in mijn kast of ik daar een aangepast sexy outfitje voor kan vinden
                  Veel plezier ( alhoewel, het regent hier nu... ) en ik zie uit naar de foto's!
                  lijn
                  canon eos 350d

                  Comment


                  • Een normaal mens krijgt hoofdpijn van alcoholische dranken

                    @ SD'ers: hou het droog hé mannen & vrouwen!

                    Comment


                    • Als ik hier buiten kijk, heb ik er nog altijd spijt van dat ik er niet bij ben.
                      Het is wel zwaar bewolkt, maar er is tot nu toe nog geen druppel regen gevallen.
                      Ik hoop voor de aanwezigen dat het daar ook nog altijd droog is .

                      Edit om 12 uur 35;
                      Het is hier nu ook aan het regenen
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • Voila, het is achter de rug. Slechts één echte bui gehad waarvoor we moesten gaan schuilen. Voor de rest was alles prima...

                        Comment


                        • de eerste foto van vandaag ? heb er eigenlijk nie zoveel getrokken

                          Comment


                          • Was het goed? (Zal wel zeker )
                            Wie is wie op de foto? Kwestie van bij te blijven...
                            lijn
                            canon eos 350d

                            Comment


                            • goed ?, twas super!! op een klein buitje hele dag droog gebleven ..

                              dat zij die zich herkennen effe der nen naam bijplakken ik ben daar echt nie goed in! ( sorry)en dan die namen en nicks nog ..; kwestie van het nog wat ingewikkelder te maken!

                              Comment


                              • Originally posted by berteldinck
                                de eerste foto van vandaag ? heb er eigenlijk nie zoveel getrokken


                                even proberen, man met de pet: Umco?
                                Rechts daarvan Triker, Tony, mevr Tony, en Rudy.

                                Comment

                                Working...
                                X