Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WOW, idd. fantastisch, on-ge-lo-fe-lijk, geweldig zeg (bekende uitspraken van een VIP hier in Belgie), 'k wist dat Mic er reeds veel moeite voor gedaan had en er 20 had gevonden, maar nu is heel zijn werk tot in de puntjes "af"...

    Merci Visio en onbekende sponser!!!

    PS; bevestig wel even wanneer je de snoeren wel degelijk in uw bezit hebt + aantal, aub?


    Edit; @Frederik
    Neem jij dan even contact op met "IO" om verder af te spreken!



    Comment


    • het zijn snoeren van de Santa-Fe (Hyundai)

      meer info: http://www.hyundai-motors.be/Mdldetail.asp?Cartype=Santa%20Fe zoals je ziet op de foto bovenaan de bladzijde hebben ze het bij hyundai wel voor fotografen

      @Mic> stuur je me je adres? dan vraag ik dat ze die snoeren dadelijk naar je thuis versturen, is handiger dan dat we (gezien mijn onmogelijke agenda) op voorhand nog moeten afspreken

      Comment


      • De organisatoren en medewerkers zijn er maar druk mee De voorbereidingen zien er weer AWESOME uit, nu alleen nog de weergoden.
        Weet niet hoe het bij jullie is, maar hier komt het met bakken uit de lucht, en dat is goed, heel goed zelfs... Want wat er nu valt, valt straks niet meer



        Ik heb er zin in mannen en vrouwen, dus laat die zon maar schijnen straks en dat het weer een kei gezellige dag zal worden
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • Originally posted by Visio
          het zijn snoeren van de Santa-Fe (Hyundai)

          meer info: http://www.hyundai-motors.be/Mdldetail.asp?Cartype=Santa%20Fe zoals je ziet op de foto bovenaan de bladzijde hebben ze het bij hyundai wel voor fotografen

          @Mic> stuur je me je adres? dan vraag ik dat ze die snoeren dadelijk naar je thuis versturen, is handiger dan dat we (gezien mijn onmogelijke agenda) op voorhand nog moeten afspreken
          Santa fe... Da's bijna Fanta-fe... Goed zeg...
          Ik stuur je een mailtje.. en zeg maar bedankt aan je Hyundai sponser he. mmm

          Comment


          • @ Triker... Hier schijnt de zon.. De hele dag geen drup regen gezien.
            Prachtweer... Dat het zondag ook maar zo is... Alhoewel Maastricht was eigenlijk ook een plezante shooting he?

            Comment


            • @Mic
              Ik wil je niet opjagen hé (al hoewel... ).

              Maar je denkt aan dat a4 formaat voor;
              - alle deelnemende wagens=deelnemers-wagen-logo.
              - voor 1 radio-bezemwagen = laatste wagen van het konvooi.
              - 1 kopwagen + radio van de wagens.

              + 1 bezem-depanage-radio-materiaalwagen, achter de motoren.
              Voor Harrietje is niks nodig, heb mijn sirene, weet je nog

              Comment


              • A4 ??? A4???? A4?
                En da zegt ge nu pas???
                Ik had A2 verstaan ...
                Miljaarde, dan zijn ze allemaal te groot???
                miljaarde, weer opnieuw beginnen?
                Doeme toch...

                Comment


                • de 11/7 moet mijn zoontje nar een verjaardagsfeestje ... wow, ik zal zelf mijn handen vrij hebbne om een foto te nemen .. en nu heb ik zelf geen excuus om niet bij te zitten op een moto

                  GEZOCHT mensen die wilen meerijden in de pickup en tijdelijk het stuur van de pickup-bezem-materiaal-communicatie-etc-wagen willen overnemen (5.3m lang)

                  Comment


                  • Originally posted by Visio
                    de 11/7 moet mijn zoontje nar een verjaardagsfeestje ... wow, ik zal zelf mijn handen vrij hebbne om een foto te nemen .. en nu heb ik zelf geen excuus om niet bij te zitten op een moto

                    GEZOCHT mensen die wilen meerijden in de pickup en tijdelijk het stuur van de pickup-bezem-materiaal-communicatie-etc-wagen willen overnemen (5.3m lang)
                    Lijn misschien, dat is toch een vrouw met b.ll.n!

                    Comment


                    • Op verzoek van Macchap zelf, schrapping van de deelnemerslijst.

                      Het beste he man!

                      Comment


                      • Originally posted by teddy-bear
                        Op verzoek van Macchap zelf, schrapping van de deelnemerslijst.

                        Het beste he man!


                        Maar zijn fantastische Shooting Day is overgenomen door "Collega BDers " en gaat dus toch door.
                        Zo blijf ik maar SD's helpen organiseren.. leuke bezigheid.

                        Mic

                        Comment


                        • Iemand die me kan vertellen hoe van het restaurant naar de vertrekplaats te gaan?
                          We zouden onze auto daar dan stallen en meerijden.
                          ***Canon 300D * kitlens * ...

                          Comment


                          • Originally posted by Annetje
                            Iemand die me kan vertellen hoe van het restaurant naar de vertrekplaats te gaan?
                            We zouden onze auto daar dan stallen en meerijden.

                            Kan je niet terug met de mensen meerijden die je meenemen?
                            Het is wel een hele afstand terug naar de vertrekplaats.

                            Comment


                            • Jammer genoeg zal ik mij toch niet kunnen vrijmaken voor deze shooting.
                              Kan ik van de lijst geschrapt worden ?

                              Alvast veel plezier gewenst aan de andere deelnemers / organisatoren !!
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment


                              • Originally posted by mic
                                Originally posted by Annetje
                                Iemand die me kan vertellen hoe van het restaurant naar de vertrekplaats te gaan?
                                We zouden onze auto daar dan stallen en meerijden.

                                Kan je niet terug met de mensen meerijden die je meenemen?
                                Het is wel een hele afstand terug naar de vertrekplaats.
                                Zou graag 's morgens m'n auto aan het restaurant reeds zetten.....
                                ***Canon 300D * kitlens * ...

                                Comment

                                Working...
                                X