Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by mic
    Jacki, ik was de badges an 't maken... Toen ik merkte dat jij er wel bij zat en Erik niet. Klopt dat?
    Ze zitten nog even in Frankrijk, maar zullen asap reageren zodra ze terug zijn
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • Originally posted by teddy-bear
      Originally posted by mic
      Teddy zorg jij dat ik meekan op de motto bij een rustige rijder?
      Geen sportmachien.. Want ik moet kunnen filmen he... en daarbij draai ik me om en moet soms laag bij de grond enz... enfin , je weeet 't wel toen ik bij jou achterop zat?
      Dit ivm de DVD movie.


      Heb gesproken met Winston, hij wil je wel meenemen, je zit bij hem confortabel en veilig (heeft ook een goede ruggesteun).
      Winston is een heel goed motorrijder en weet wat ie doet.

      Spreek met hem een aantal zaken af voor we vertrekken!!! Maar doe a.u.b. geen gekke zaken zoals opstaan en rechtstaan op een rijdende motor, u 360° omdraaien en plat op de buik gaan liggen, enz...

      Daar Winston Roadcapain is zal ie regelmatig en noodzakelijk de karavaan op en af moeten rijden, voor u "de" gelegenheid om te filmen, ook wanneer hij ons begeleid op kruispunten, het zullen gegarandeerd goede shots opleveren voor u (en later voor ons ), maar tijdens het rijden BLIJF JE ZITTEN !!!

      Dus je hebt een privé driver voor het ganse gebeuren


      Als ik film merk hij daar niets van...
      Heb jij van mij last gehad bij de vorige motto shoot toen ik op jou zat??
      Je wist niet eens da ik erop zat.
      En toch sprong ik er soms af en liep ik naast de motor om jou te filmen...

      Wel een hele eer voor mij om bij de Roadcaptain te mogen zitten...
      Dat zal dan een superprachtdeluxe DVD worden.

      Comment


      • Originally posted by mic
        Heb jij van mij last gehad bij de vorige motto shoot toen ik op jou zat??
        ??????

        Ja wadde
        .
        Peter
        2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
        gspep.smugmug.com & steendorp.info

        Comment


        • De badges zijn klaar...
          Eerst alles uitprinten, dan snijden, in zakjes steken...

          Dan voorzien van ophangringetjes...

          Zo te zien zijn er veel deelnemers aan deze SD.


          Nu ga ik de kentekens voor de volgwagens maken...

          Teddy, ik stuur je de Excelfile door met de namen... Kan je ze eens nazien. Gossy staat er twee maal op? ... Kijk eens , de eerste maal met een vraagteken.


          Comment


          • Originally posted by Triker
            Originally posted by mic
            Jacki, ik was de badges an 't maken... Toen ik merkte dat jij er wel bij zat en Erik niet. Klopt dat?
            Ze zitten nog even in Frankrijk, maar zullen asap reageren zodra ze terug zijn
            Zo had ik het ook begrepen van Jacki tijdens een chat. En reageren zal pas vanaf woensdag 7 juli zijn vrees ik.

            p

            Comment


            • Originally posted by peter
              Originally posted by Triker
              Originally posted by mic
              Jacki, ik was de badges an 't maken... Toen ik merkte dat jij er wel bij zat en Erik niet. Klopt dat?
              Ze zitten nog even in Frankrijk, maar zullen asap reageren zodra ze terug zijn
              Zo had ik het ook begrepen van Jacki tijdens een chat. En reageren zal pas vanaf woensdag 7 juli zijn vrees ik.

              p
              Tja, Frankrijk..; mmmm die hebben weer geluk..
              Maar weet niemand of Erik erbij zal zijn??? Kwestie van ook z'n badge te maken.

              Comment


              • Originally posted by mic
                Originally posted by peter
                Originally posted by Triker
                Originally posted by mic
                Jacki, ik was de badges an 't maken... Toen ik merkte dat jij er wel bij zat en Erik niet. Klopt dat?
                Ze zitten nog even in Frankrijk, maar zullen asap reageren zodra ze terug zijn
                Zo had ik het ook begrepen van Jacki tijdens een chat. En reageren zal pas vanaf woensdag 7 juli zijn vrees ik.

                p
                Tja, Frankrijk..; mmmm die hebben weer geluk..
                Maar weet niemand of Erik erbij zal zijn??? Kwestie van ook z'n badge te maken.
                Tegen mij had jacki gezegd dat ze alleen kwam...
                (maar plannen zouden kunnen veranderen natuurlijk)

                Groeten,
                Kristof

                Comment


                • Vermits met de trein komen onmogelijk is, had ik graag geweten of ik met iemand kan meerijden die vanuit het Limburgse vertrekt (kanten van Hasselt - Tongeren). Als dit niet mogelijk zou zijn, kom ik zelf met de auto, maar dan kan ik niet meerijden op een motor (wat ik toch ook wel graag had willen doen)

                  En dan natuurlijk ook ... met wie zijn brommerke mag ik eens meerijden dan?
                  :: http://www.dpix.be ::

                  Comment


                  • Hallo Frederik,

                    De Mic vertrekt vanuit Genk ... Kan misschien helpen?

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • @Mic
                      Knap gedaan man, je hebt er weer werk van gemaakt, je mag er best fier op zijn, Bere-goed

                      Ik herinner mij dat Jacky vertelde dat Erik NIET meekwam, motoren en zo is zijn ding niet.

                      @Frederik
                      Ik denk dat je het verknald hebt bij de motards... Motoren een brommerke noemen is echt het ergste wat je kan zeggen ..... .

                      Dus mensen de oproep van Frederik! 't ja jaja komt nu met de motor hé en Mic rijd met Vicky&Celle en Lut mee, die wagen is vol..

                      Comment


                      • Idd, ik vertrek vanuit Genk , alleen naar Diepenbeek, daar pik ik Lut op om naar Herentals te rijden, daar stappen we over in de wagen van Vicky en Celle... dus daar is Frederik niets mee.
                        Maar er zijn toch nog mensen van Limburg die naar de SD komen?

                        Comment


                        • @ Teddy-Bear : Graag gedaan... De badges zijn klaar, de badges voor de volgwagens ook... Maar hoeveel wagens zijn er? Hoeveel van die volgwagenbadges moet ik maken?
                          Ondertussen heb je de Excellijst gehad. Ik heb ze aangepast .. Gossy stond er twee maal in. Alle groene nummers hebben al een badge. Dat cijfer achter de naam is blijven eten of niet. Zo teld dat excelbestandje automatisch het aantal etenblijvers op.
                          Ik moet wel nog een aantal blanco badges maken, voor de last minute beslissers. 12 stuks genoeg denk je?
                          Als er nog administratief werk is, zeg je 't maar.
                          Het begint af te korten, D-Day is comming close...

                          Comment


                          • @ Mic & Teddy> moeten er nog van die halssnoeren zijn om de badges aan te hangen? Ik kan vermoedelijk er een 100 identieke vastkrijgen van een klant van me die de shooting op deze manier wel wilt logistiek "steunen"

                            Comment


                            • Originally posted by Visio
                              @ Mic & Teddy> moeten er nog van die halssnoeren zijn om de badges aan te hangen? Ik kan vermoedelijk er een 100 identieke vastkrijgen van een klant van me die de shooting op deze manier wel wilt logistiek "steunen"
                              Jaaaa, dat zou fijn zijn...
                              Ik heb hier bij de plaatselijke GSM winkel een paar gratis gekregen..
                              Maar als jij er 100 hebt is dat geen probleem.
                              ik had al koordjes gemaakt...
                              Wat staat erop FANTA ??? mmm

                              Voor de rest heb ik ook alles van " sponsers" kunnen vastkrijgen.

                              Comment


                              • Originally posted by mic
                                Idd, ik vertrek vanuit Genk , alleen naar Diepenbeek, daar pik ik Lut op om naar Herentals te rijden, daar stappen we over in de wagen van Vicky en Celle... dus daar is Frederik niets mee.
                                Maar er zijn toch nog mensen van Limburg die naar de SD komen?
                                Inderdaad, wij komen van Zolder. We zitten met z'n drie in de wagen.

                                Comment

                                Working...
                                X