Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [QUOTE] Originally posted by Rudy
    Originally posted by katelijn
    Ik zal me beperken tot mijn G3-naakt,ene appel en ene soldatenkoek , tenzij Berteldinck onze zakken wil dragen .. , ik heb dan een lowepro rugzakje

    G3-naakt = zonder opzetlenzen
    wel das eigenlijk geen probleem dan zet ik gewoon mijn koffers op en stop ge daar alles maar in .....;( ik rijd met ne moto he niet met ne pick-up truck! )

    Comment


    • Beste organisatoren,

      Ondanks het feit dat alles er zeer aantrekkelijk en professioneel geregeld uitziet, ben ik bang dat ik zondag toch verstek moet laten gaan. Ik ben net terug van een vakantie waarin ik zeer veel heb rondgereden en ik heb meer zin om zondag eens op m'n luie **** te gaan zitten .
      Bovendien ga ik denk ik toch liever een keer met een zeer beperkt groepje op een motor rondrijden en heb ik dit weekend nog meer plannen.
      Ik wens iedereen veel plezier en zie de foto's met spanning tegemoet (die me wellicht vertellen dat ik ongelijk heb en toch had moeten komen).

      Ik zou zeggen: tot een volgende SD.

      Jacki
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • [QUOTE] Originally posted by berteldinck
        Originally posted by Rudy
        Originally posted by katelijn
        Ik zal me beperken tot mijn G3-naakt,ene appel en ene soldatenkoek , tenzij Berteldinck onze zakken wil dragen .. , ik heb dan een lowepro rugzakje

        G3-naakt = zonder opzetlenzen
        wel das eigenlijk geen probleem dan zet ik gewoon mijn koffers op en stop ge daar alles maar in .....;( ik rijd met ne moto he niet met ne pick-up truck! )
        Ok, das dan ook geregeld, gij brengt uw bakken mee, ik steek daar dan een rugzakske in, katelijn kan dan achterop bij mij.

        Comment


        • no problem, berteldinck als picolo ....

          Comment


          • Bwaaa melk met honing.... nope, dan liever op de eerste stopplaats iets anders.
            Berteldick, Txs

            Comment


            • @jacky
              "Welcome home"

              Genoteerd

              Ik kan me best voorstellen dat je na zo een foto-reis uitgeput bent en voor het weer had je beter daar gebleven.

              Idd. het zal een gat in uw cultuur zijn, je zal steeds in je verdere leven u afvragen "hoe voelt dat nu aan, die vrijheid"...

              Comment


              • Dank voor je begrip TB.

                ps. Ik heb diverse vrienden met een motor dus dat "vrijheidsgevoel" krijg ik nog wel een keer
                Meer foto's op Mukblog

                Comment


                • Teddy-bear en Triker, 'k zal jullie ook missen!
                  Veel plezier en denk aan de foto's hé!
                  eMJeke
                  website

                  Comment


                  • Alléé allen optimist tot in de kkkkk SHooting-Day
                    Het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel ,
                    de zon zal altijd helderder zijn aan de andere kant van 't land
                    het water zal altijd natter zijn aan dees kant van de Schelde ...

                    Met Stille waters komen problemen pas veel later
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Berichtje; Plette en 't vrouwke kunnen niet mee (moet werken).

                      @Jaja uw plaatsje achterop is dus vrijgekomen!

                      Ik moest u er aan herinneren; "GELE VESSTEN" nu klaarleggen!!

                      Comment


                      • ROT WEER !!!! IK WIL ZON !!!!

                        Comment


                        • Hallo teddy-bear,

                          Mijn "zitplaats" kan door iemand anders ingenomen worden, geen probleem.
                          En de gele vestjes heb ik in school laten liggen ...
                          De ORANJE daarentegen zijn al hier (waren wat groter - en dus ook makkelijker over een moto-jas aan te trekken).
                          Nu eraan denken ze zondag mee te nemen ...

                          BTW, naar ik gehoord heb zouden Jo en Anja ook niet van de partij zijn vanwege familiale verplichtingen ...
                          Heb net nog 48 eieren naar de Clarissen gebracht ... (hardgekookt want ik was met de moto)

                          Jaja

                          Originally posted by teddy-bear
                          Berichtje; Plette en 't vrouwke kunnen niet mee (moet werken).

                          @Jaja uw plaatsje achterop is dus vrijgekomen!

                          Ik moest u er aan herinneren; "GELE VESSTEN" nu klaarleggen!!


                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • oeps jaja: dat moeten ongekookte, rauwe eieren, met witte schaal zijn hoor......
                            Peter

                            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                            http://www.photoblog.be/peterwarson

                            Comment


                            • Originally posted by jaja
                              Hallo teddy-bear,

                              Mijn "zitplaats" kan door iemand anders ingenomen worden, geen probleem.
                              awel, dat moet nu just lukken dat ik zondag nen ervaren "copiloot" voor de bezemwagen ga oppikken, dus ik wil best dat zitje voor een deel van de rit inpalmen.

                              Comment


                              • Hallo,

                                Volgens ik gehoord heb heeft Uwe ook afgzegd voor zondag.
                                Onzen "technieker" kan dus niet mee ...
                                Zo te zien ben ik nog de enige Limburgse "motard" die halsstarrig blijft volhouden .
                                Maar - blub blub - we beginnen hier - blub blub - ook zo langzaam - blub blub - te verzuipen van de regen .

                                En wat die gekookte eieren betreft, als ik het zo niet gedaan had, dan had ik mijn topkoffer moeten omkappen bij die Clariskes, en dan hadden ze enkel een reuzenpannekoek kunnen bakken.
                                En dan doe ik al weer eens een goede daad ... VLAM, krijg ik weer de schuld voor elke druppel die er zou vallen ... ... ...

                                En met al die regen moet ik nu toch denken aan de titel van de SD: "Stille waters" ...
                                Ik denk dat daar de fout gaat zitten. De volgende moto-SD heten we: VLAMMENDE ZON ...

                                Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X