Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jacki
    ....ik wil graag met iemand meerijden (Peter, Petra, Wim?)
    Je weet dat dit geen probleem is. Als ik ergens achterop geraak, rij jij dan met mijn auto?

    P.

    Comment


    • Is er nog plaats voor twee nieuwelingen met de auto ?

      Comment


      • en we kunnen evt nog mensen meeneemen in onze kar... ?

        Comment


        • @Jacki
          Is genoteerd.

          @Peter

          @io, geen probleem, jullie staan erop, eten?

          Gisteren weer een mooi tripje gedaan met Tom&Maggy, Giantpat, GSPeP.

          Alles was in orde, we hebben nu iets meer aandacht besteed (voornamelijk uitgeprobeerd) aan de te bezoeken terrasjes op de SD

          De Sd zelf staat nu ongeveer op pootjes, nog één testrit voorzie ik juist voor de SD om te kijken of er geen omleidingen en zo zijn.

          De veranderingen/aanpassingen heb ik reeds gedaan op pagina 1 van deze topic (update).

          Comment


          • Originally posted by peter
            Originally posted by Jacki
            ....ik wil graag met iemand meerijden (Peter, Petra, Wim?)
            Je weet dat dit geen probleem is. Als ik ergens achterop geraak, rij jij dan met mijn auto?
            Je bedoelt toch dat je zelf achterop een motor wilt geraken he? Niet dat je me je auto ergens achterop raakt
            Maar ja, in dat laatste geval valt er voor mij ook weinig meer te rijden he
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • Ik zal morgen laten weten of we mee-eten. The_real_Jefke is de andere nieuwe, en die moet nog met zijne chef overleggen...

              Comment


              • Tedje,

                Tis ne zwarte golf, maar tkan ook ne groene zijn hoor. Als mijn moteureke afgeregeld geraakt komen we met "The Green Mean Machine".

                Enneuh, onder voorbehoud dat het den 11de is hee. Op 18-07 ben ik men eerste kater in Spanje aan het uitzweten .... en met de Bigma op het strand leuke plaatjes aan het schieten

                Comment


                • voor wie interesse heeft, mijn ega en de jongste gaan die dag niet mee .. ik kom dus enkel met de oudste (3 jaar en moto-gepassioneerd) met de Pickup als volg/communicatie/depânnage/locker/navigatie-wagen in de moto-karavaan op 11/7 (het WE erna ben ik belet)

                  als iemand met me wilt meerijden, ik heb dus nog een plaatsje vrij op de passagiersstoel voor (en twee plaatsjes op de achterbank voor wie geen basketbalspelers-allures heeft)

                  Comment


                  • Teddy-Bear... ik heb je 't al gezegd...
                    Als je hulp nodig hebt, laat 't maar weten he? Administratief, naamkaartjes,enz, enz... Zeg 't maar.

                    Comment


                    • The_real_jefke komt mee met io, en zijne chef gaat ook mee . We eten niet mee...

                      Comment


                      • OK, zoals mijn agenda er nu uitziet, kan ik de 11e mee!
                        Ik zou graag ergens 'bijzitten'. In auto, maar ook (liefst) op iets met 2 wielen (heb ooit enkele passen afgedaald in Zwitserland als duozit ).
                        Aan een helm kan ik wel geraken, maar ik heb geen sexy lederen pakje , is jeans ook goed?
                        Eten laat ik nog even in 'hold', kan zijn dat mijn echtgenoot en dochtertje er dan ook bijzijn....
                        lijn
                        canon eos 350d

                        Comment


                        • ik heb nog ergens zo een stoere lederen jekker en een helm liggen van ergens in mijn vorig leven .. mogelijks gedemodeerd, maar ik zal het toch maar meenemen .. in den bak achterin is plaats genoeg voor wat reservespulletjes .. heb zelf ook wel eens zin om even mee op de moto te kunnen .. maar met dat ik op mijn zoontje moet letten .. ach, je kan niet alles hebben in 't leven, he

                          Comment


                          • Oei, moet mijn huiswerk nu dringend maken,

                            @io =OK

                            @Tom =OK

                            @Visio =OK, Katelijn lijkt mij geschikt als passagier?!

                            @Mic, nogmaals merci zenne

                            @io, Ok voor The_real_jefke + chef...

                            @Katelijn, er zijn vrouwen die dat allemaal niet nodig hebben, 'k kijk er al naar uit. Stukje motor moet lukken!
                            bijzit + Visio=OK?
                            Ventje + dochter welkom 's avonds hoor!

                            @Visio breng zeker mee en wij hebben "het" begrepen hoor, zal wel lukken, vinden er wel iets op, al was het maar even.
                            Wat denk je van Stef en zijn verpleegsters, of is uw zoon daar nog te jong voor en ga je liever zelf...


                            Edit:
                            O ja!!

                            Gelieve er rekening mee te houden dat de STARTPLAATS (Antw. L.O.) en de AANKOMSTPLAATS (Breendonk/Boom) NIET dezelfde plaatsen zijn.

                            Gelieve daar rekening mee te houden(mensen die gebracht of hun wagen laten staan op L.O.)

                            Comment


                            • En hou er ook rekening mee dat er dan aan de Antwerpse ring gewerkt wordt. Het zal moeilijker worden om daar te geraken .
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • Originally posted by katelijn
                                OK, zoals mijn agenda er nu uitziet, kan ik de 11e mee!
                                Ik zou graag ergens 'bijzitten'. In auto, maar ook (liefst) op iets met 2 wielen (heb ooit enkele passen afgedaald in Zwitserland als duozit ).
                                Aan een helm kan ik wel geraken, maar ik heb geen sexy lederen pakje , is jeans ook goed?
                                Eten laat ik nog even in 'hold', kan zijn dat mijn echtgenoot en dochtertje er dan ook bijzijn....

                                Ik heb hier nog wel een lederen bh'tje en stringske, uit een duister verleden. Je mag dat wel lenen hoor, als het echt moet.

                                Comment

                                Working...
                                X