Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Tiens, is die deelnemerslijst in post 1 actueel ?
Lijkt me wat kort, nee ? 'k Had de indruk dat er heel wat meer belangstelling was, of is het die urban/model discussie die de lijst ingekort heeft ?
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Vermoed van niet want ik sta er nog niet tussen en heb al week geleden de 20 EUR overgemaakt.
Maar zoals al gezegd is geweest het een enorme organisatie, geef de man even tijd om z'n administratie bij te werken (zal niet simpel zijn)
Ik sta er ook nog niet tussen, maar dat komt wel.
Bij deze breng ik nog extra 2 modellen mee. 4 in totaal Ik zal weten wat doen die dag
@ Fullator : De 4 euro extra verzekering is onderweg.
3. We vragen aan de fotografen zich te melden als ze het peterschap van een beginnend fotograaf op zich willen nemen. Op die wijze verkleinen ze de drempel voor degenen die voor het eerst aan een shoot deelnemen.
Zijn er hier al veel reacties op? Ik zou het heel prettig vinden als iemand van de modelfotografie-experts hier op BD mij wat kneepjes zou kunnen bijbrengen. Ik heb namelijk absoluut geen ervaring met modellen, en zou me hier graag wat in verdiepen
Zijn er hier al veel reacties op? Ik zou het heel prettig vinden als iemand van de modelfotografie-experts hier op BD mij wat kneepjes zou kunnen bijbrengen. Ik heb namelijk absoluut geen ervaring met modellen, en zou me hier graag wat in verdiepen
Ik wil wel iemand mee op sleeptouw nemen - mits enkele voorwaarden. Dat klinkt misschien hard en pretentievol, maar goede afspraken maakt goede vrienden. Ik voel mij ten eerste al geen expert Vervolgens hebben 3 van de 4 modellen die ik meebreng enkel en alleen voor mijn lens gestaan, dat slechts 1 of 2 keer en zijn geen andere fotografen gewend.
De geinteresseerden kunnen steeds PM-en.
Last edited by Nat; 5 maart 2007, 20:02.
Reden: typo
Ik wil wel iemand mee op sleeptouw nemen - mits enkele voorwaarden. Dat klinkt misschien hard en prentievol, maar goede afspraken maakt goede vrienden. Ik voel mij ten eerste al geen expert Vervolgens hebben 3 van de 4 modellen die ik meebreng enkel en alleen voor mijn lens gestaan, dat slechts 1 of 2 keer en zijn geen andere fotografen gewend.
De geinteresseerden kunnen steeds PM-en.
Hier van 't zelfde, 2 van de 4 modellen ( tweeling) die ik meebreng hebben reeds voor lensen gestaan die nie van mij waren ( wel een beperkt aantal keren en 'k was in de buurt ).
Pasop hé 'k ben ook gene expert zu.
Comment