Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Bekijk bericht
Ik ga er van uit dat we tot een stuk in oktober dat kunnen aanhouden. En à ls we dan eens een verre uitstap maken (+200-250km van huis) laden we aan een snellader, nog nooit moeten wachten of defecte lader gehad, max 15 minuten en weer door.
Ofwel verbruik je heel weinig.
In juni 2024 was de opbrengst weer eens een derde minder dan normaal.
Maar hey, ik begrijp best dat andere mensen minder geluk hebben of zelfs ronduit tegenslag (keuze wagen, beschikbaarheid laadpunten, schoonouders niet net buiten de range wonen,...)
Zelf rij ik van 1974 met brommers, moto's, auto's, minibussen en vrachtwagens op benzine of diesel. Bijna 40 jaar professioneel op de baan. En sinds bijna 18 maanden 100% elektrisch. Ik weet de voor en nadelen van beide systemen uit eerste hand, nooit meer brandstofvoertuigen wat mij betreft.
Zelf rij ik van 1974 met brommers, moto's, auto's, minibussen en vrachtwagens op benzine of diesel. Bijna 40 jaar professioneel op de baan. En sinds bijna 18 maanden 100% elektrisch. Ik weet de voor en nadelen van beide systemen uit eerste hand, nooit meer brandstofvoertuigen wat mij betreft.
Maar op de korte tijd dat we met een EV rijden, hebben we al vaak problemen gehad met het laden.
En neen, niet door de wagen maar steeds iets dat niet of niet volledig correct ging met de laadpaal en de vingers van twee handen zijn te weinig om de problemen te tellen.
Dus ook uit eerste hand.
Comment