Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst Covid-19 uitnodiging, wie gaat ? Evolutie coronacijfers België?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
    Ik ga gewoon wachten tot oktober en mijn vraag op tijd indienen. het is nog net dat tikje te vroeg, maar we zien wel dat men ongerust wordt (er ontstaat ineens terug vraag naar zelftests en we horen verhalen van vliegtuigvakantiegangers die de lotto gewonnen hebben). Dus ja het schooljaar begint en de fun zal ook nog wat toenemen.
    Paniek is niet nodig - maar de hogere risicogevalletjes moeten voor zichzelf zorgen - vragen dus best naar dat vaccin (wat ik dus ga doen) - ergens in oktober zal wel goed zijn denk ik.
    Heeft er niet veel mee te maken vrees ik. Aangezien wij beiden de meeste tijd thuis doorbrengen en ik vorige week ook "de lotto gewonnen heb".

Comment

De huidige virusjes zijn nog altijd besmettelijk, maar gelukkig maken ze de meesten onder ons iets minder ziek. Je kan gewoon pech hebben. En we moeten beseffen dat de afvalwatercijfers een duidelijke stijgende tendens tonen. Al is de circulatie nog altijd vrij laag.
      Al de andere cijfers zijn bogus - wegens te weinig goeie staalnames.

Comment

Geregeld, 21 oktober krijgen we onze herfst booster.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Geregeld, 21 oktober krijgen we onze herfst booster.
          Wij wachten de uitnodiging af van onze huisarts, die had het ook over oktober/november.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht

Wij wachten de uitnodiging af van onze huisarts, die had het ook over oktober/november.
            Kon online inschrijven op 2 data waarop ze vaccineren bij de huisarts en blijkbaar was ik de eerste.
            Enkele huisartsen gaan blijkbaar ook samenwerken om in de omgeving zelf een klein vaccinatiecentrum op te richten waar meerdere huisartsen samen gaan zitten, dit is een lokaal initiatief.
            Het griepvaccin wordt hier tot nader order niet tegelijk gezet.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X