Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst Covid-19 uitnodiging, wie gaat ? Evolutie coronacijfers België?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Herfst Covid-19 uitnodiging, wie gaat ? Evolutie coronacijfers België?

Ik was er maandag al bij.
    Nog nooit symptomen gehad, of dat door de vaccinaties komt, of dat ik voorzichtig ben geweest (al zeker een half jaar geen mondmasker gedragen tenzij waar het verplicht is), een goed immuunsysteem heb of gewoon geluk, ik weet het niet.
    De belangrijkste reden is/was trouwens de algemene gezondheid, niet de individuele.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
      Hier nog geen uitnodiging gehad.
      Maar als ik hem krijg dan ga ik gaan.
      Goed zo. Nu: uitnodigingen ga je genoeg krijgen: ik denk een drietal meldingen van doccle, citizenbox en wat dan nog, en ook nog eens op papier!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Mijn vrouw en ik haalden vorige maandag onze prik, liever dat kleine ongemakje dan een besmetting !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Nog niets gezien van uitnodiging. Enkele weken terug de milde vorm gehad. Was toch niet prettig, dagen aan een stuk barstende koppijn en hoesten dat je er buiten adem van bent. Nu nog altijd wat kort van adem trouwens. Diegenen die dat "eengripeje" noemen...

Comment

Tijdens de eerste covidgolf ben ik een maand buiten strijd geweest. Daar ondervind ik nu nog steeds bijwerkingen van.
            De prikken die daarop volgden werd ik ook telkens een dag of twee 'grieperig' van.
            Ik twijfel nog om de volgende prik(ken) te laten zetten.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Mijn vrouw en ik haalden vorige maandag onze prik, liever dat kleine ongemakje dan een besmetting !
              Dat prikje belet niet dat je besmet kan worden, het helpt enkel om minder ziek te worden bij een besmetting. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Jammer dat er voor covid idd geen garantie is.
                In tegenstelling tot de griep: sinds ik een griepspuit krijg (dat was al zo toen ik nog werkte en dus vóór 2008), heb ik nooit nog griep gehad. Voordien was ik er altijd 'smerig ziek' van.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Goed zo. Nu: uitnodigingen ga je genoeg krijgen: ik denk een drietal meldingen van doccle, citizenbox en wat dan nog, en ook nog eens op papier!
                  Daar ben ik nog niet zo zeker van.
                  Tis te zeggen...
                  Het moet mij weer overkomen.

Ik zit in volle verhuis naar een andere woonplaats. En mijn adres ga ik ergens volgende week laten aanpassen.
                  De kans zit er in dat ik voor de huidige woonplaats nog in wachtrij sta en ze mij gaan schrappen hier.
                  En ik bij mijn nieuwe woonplaats nooit op een lijst ga komen te staan.

Ik ga dat es moeten navragen aan de gemeente van mijn nieuwe woonplaats denk ik.

Comment

Hey juppekes.

Ik was hier net eens aan het zien naar mijn covid vaccinaties en blijkbaar krijg ik nu mijn vijfde spuit.
                    Met al die prikken zou een mens nog de tel kwijt geraken.
                    Bootjes

Comment

Ik ben nu 65. Vrijdag ga ik voor de 4e prik. Van die andere nulkommanada last gehad. Vrouw idem.

Comment

Vorige week maandag hebben wij onze prik gehad. Ik absoluut geen last van enige nawerking. Mijn eega de volgende dag ziek geweest. Zelfs met koorts wat voor haar zéér raar is.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Twee risicopatiënten hier, wij gaan voor de vijfde prik. We willen het risico niet nemen en blijven trouwens ook weg van grote mensenmassa's.
                          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Net toegekomen. Gaat mijn derde spuit zijn. Ik ga even wachten (heb tijd tot november voor mijn afspraak te maken). Met die besmetting enkele weken geleden heb ik toch een maand of 2 bescherming. Dus tegen november komt dat goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Vorige week maandag hebben wij onze prik gehad. Ik absoluut geen last van enige nawerking. Mijn eega de volgende dag ziek geweest. Zelfs met koorts wat voor haar zéér raar is.
                              We kennen ook zo iemand die er niet goed van was, maar zolang als we haar kennen sukkelt ze al met haar gezondheid. Ik heb vertrouwen in de wetenschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                                We kennen ook zo iemand die er niet goed van was, maar zolang als we haar kennen sukkelt ze al met haar gezondheid. Ik heb vertrouwen in de wetenschap.
                                Wij hebben ook vertrouwen in de wetenschap hoor, anders zouden wij ons niet laten vaccineren. En sommigen hebben bijverschijnselen, zelfs gezonde mensen. Mijn oudste dochter is vorige keer ook goed ziek geweest en zover ik weet heeft die ook geen medische problemen. Maar beter één dag ziek van het vaccin dan ziek van corona.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X