Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Vandaag heb ik dan toch de uitnodiging gekregen voor mijn vaccinatie.
    Deze week was er dagelijks wel iemand van de collega's die ofwel een uitnodiging had gekregen, of al naar een vaccinatiecentrum was geweest.
    Ik ben de oudste op het werk, maar blijkbaar heeft het vaccinatiecentrum van Ravels (Weelde) een flinke achterstand ten opzichte van de andere vaccinatiecentrums hier in de provincie Antwerpen.
    Daardoor zijn er al veel van mijn collega's gevaccineerd, of hebben ze hun uitnodiging al gekregen terwijl ze veel jonger zijn dan ik.
    Ik moet maar één keer een spuit krijgen (Janssen), dat is ook gemakkelijk.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Inderdaad het bedrag van die spelers is veel groter, da's een feit, doch als je het zelf zou kunnen dan zou je het ook doen
      Een mens zit nu eenmaal zo in elkaar en heilige boontjes bestaan enkel op een forum
      Met een "kleine" nuance: de absurd lage sociale bijdragen van de voetballers werden door de overheid georganiseerd. Dat is historisch zo gegroeid maar geen enkele politieker durft de situatie rechtzetten.
      En: grijze import is helemaal niet illegaal noch belasting ontduikend.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
        Met een "kleine" nuance: de absurd lage sociale bijdragen van de voetballers werden door de overheid georganiseerd. Dat is historisch zo gegroeid maar geen enkele politieker durft de situatie rechtzetten.
        En: grijze import is helemaal niet illegaal noch belasting ontduikend.
        Daarmee dat ik zeg dat iedereen hetzelfde zou doen als het dan toch mag
        De schuld ligt niet bij die voetballers maar bij onze overheid
        Hetzelfde schuilt zich met de belastingberekeningen van grote bedrijven en het verschil met de kleine werkende man

        Grijze import zou inderdaad legaal zijn indien die bedrijven waar je dat grijs materiaal aankoopt zouden afdragen aan onze staat, maar dat gebeurt niet

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

          Grijze import zou inderdaad legaal zijn indien die bedrijven waar je dat grijs materiaal aankoopt zouden afdragen aan onze staat, maar dat gebeurt niet

          grts
          Sieg
          Als dat zo is dan is dit dan toch weer illegaal hé.


          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Vandaag heb ik dan toch de uitnodiging gekregen voor mijn vaccinatie.
            .............................. ..................................
            Ik moet maar één keer een spuit krijgen (Janssen), dat is ook gemakkelijk.
            Uit de krant :
            ""Volgens Beke : geen J&J in vaccinatiecentra.""
            ""De gevolgen zijn op korte termijn wel beperkt:
            volgens het kabinet-Beke moeten er 8.400 Vlamingen die uitgenodigd waren voor een Johnson & Johnson-vaccin
            herboekt worden met een ander vaccin. Voor hen wordt de noodstock aangesproken.""""

            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Vandaag heb ik dan toch de uitnodiging gekregen voor mijn vaccinatie.
              Deze week was er dagelijks wel iemand van de collega's die ofwel een uitnodiging had gekregen, of al naar een vaccinatiecentrum was geweest.
              Ik ben de oudste op het werk, maar blijkbaar heeft het vaccinatiecentrum van Ravels (Weelde) een flinke achterstand ten opzichte van de andere vaccinatiecentrums hier in de provincie Antwerpen.
              Daardoor zijn er al veel van mijn collega's gevaccineerd, of hebben ze hun uitnodiging al gekregen terwijl ze veel jonger zijn dan ik.
              Ik moet maar één keer een spuit krijgen (Janssen), dat is ook gemakkelijk.
              Eigenlijk ben jij dan veel vroeger volledig gevaccineerd dan vele anderen.
              Wie twee maand op zijn tweede prik moet wachten, die zal dus veel later volledig gevaccineerd zijn dan u dat er meteen vanaf bent.
              Op zich dus nog geen verkeerde beslissing de volgorde. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Eigenlijk ben jij dan veel vroeger volledig gevaccineerd dan vele anderen.
                Wie twee maand op zijn tweede prik moet wachten, die zal dus veel later volledig gevaccineerd zijn dan u dat er meteen vanaf bent.
                Op zich dus nog geen verkeerde beslissing de volgorde. [emoji6]
                Dan heb je het nog niet over degenen die 3 maanden moeten wachten op hun 2de prik !

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Dan heb je het nog niet over degenen die 3 maanden moeten wachten op hun 2de prik !

                  grts
                  Sieg
                  Zoals ikzelf dus, ook drie maand.
                  Maar tenzij weer veranderd, is het langste nu twee maand geworden. [emoji848]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Zoals ikzelf dus, ook drie maand.
                    Maar tenzij weer veranderd, is het langste nu twee maand geworden. [emoji848]
                    Yep, ook ik moet drie maand wachten
                    Toen ik mijn eerste prik nog moest krijgen werd het net verandert naar 8 weken
                    Maar blijkbaar degenen die op dat moment hun brief al gekregen hadden moesten nog 12 weken wachten op de tweede prik
                    Typerend België weer uiteraard, met één klikje makkelijk op te lossen maar toch niet doen
                    En door dat belachelijke systeem ben je als risicopatiënt dus bijna helemaal als laatste ingeënt, tjah ...

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Zo, net mijn 2de prik Pf achter de rug.
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Ik hing boven de kotsbak vanmorgen toen ik het betoog van Verlinden gelezen heb. Dat is zuivere waanzin, dat is gewoon verschrikkelijk wat die regering beslist heeft!

                        Het is elk voor zich - ook voor diegenen die dat niet kunnen. Dat is het ontlopen van de verantwoordelijkheden?

                        Als dit mis loopt - betalen wij via onze belastingen - de zware rekening! Denk daar goed aan voor u juicht.

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Yep, einde van het jaar zitten we terug met volle ziekenhuizen. En ze gaan niet weten waarom...

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                            Ik hing boven de kotsbak vanmorgen toen ik het betoog van Verlinden gelezen heb. Dat is zuivere waanzin, dat is gewoon verschrikkelijk wat die regering beslist heeft!

                            Het is elk voor zich - ook voor diegenen die dat niet kunnen. Dat is het ontlopen van de verantwoordelijkheden?

                            Als dit mis loopt - betalen wij via onze belastingen - de zware rekening! Denk daar goed aan voor u juicht.
                            Inderdaad schandalige beslissing als het erdoor komt
                            Denken zich op deze manier populair te maken vermoed ik

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                              Yep, einde van het jaar zitten we terug met volle ziekenhuizen. En ze gaan niet weten waarom...
                              Uiteraard, kijk naar andere landen waar er weer opstoten zijn ondanks de grote vaccinatiegraad

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Men zit nu zo af te steken op de goede dalende cijfers dankzij het massaal vaccineren, ik heb daar mijn twijfels over
                                Vorig jaar zaten we nu ook met enorm dalende cijfers zonder vaccinatie
                                Ik ben echt wel benieuwd wat er staat te wachten indien alle remmen eraf gaan, zie UK bvb

                                grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                                Comment

                                Working...
                                X