Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Meer dan 10.000 besmettingen per dag, reproductie meer dan 1
    Mijn mondkapje heb ik nog steeds bij de hand.
    Ik zal wel moeten opletten, want ik stond afgelopen zaterdag nog in de rij om condoleances in ontvangst te nemen zonder masker.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      De gewone griep (influenza) is er ook weer hoor.

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Meer dan 10.000 besmettingen per dag, reproductie meer dan 1
        .......................
        Laatste 7 dagen gemiddeld 10236 besmettingen per dag. En 19 overlijdens.
        Het ergerlijke is dat de meesten nu 3 keer gevaccineerd zijn en toch nog ziek worden.
        Big Pharma lacht in zijn vuistje, ik niet.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          De gewone griep (influenza) is er ook weer hoor.
          Weet ik, verkoudheden ook, maar ik had het specifiek over het Coronavirus.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Wij hadden allebei in november Corona na onze twee vaccinaties en waren er na een korte week vanaf. Nu hebben we beiden de griep en bij mij is het straks twee weken en ik loop nog steeds te hoesten als een kettingroker. Bij mijn vrouw idem maar die kreeg de griep een drietal dagen later dan ikzelf. Wat is er dan "best" of minst slecht ????

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Laatste 7 dagen gemiddeld 10236 besmettingen per dag. En 19 overlijdens.
              Het ergerlijke is dat de meesten nu 3 keer gevaccineerd zijn en toch nog ziek worden.
              Big Pharma lacht in zijn vuistje, ik niet.
              Aantal doden wel met een korreltje zout te nemen hé.
              De cijfers worden nog steeds berekend zonder dat COVID officieel moet vastgesteld zijn en/of de oorzaak van overlijden is.
              Enkel het vermoeden dat de persoon mogelijks besmet zou kunnen zijn is al voldoende om in de cijfers opgenomen te worden.
              Wie nu sterft van de griep, die zal gegarandeerd mee in de cijfers van COVID-doden komen te staan.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Samen met griep, is Corona weer aan een opmars bezig.
                Gelukkig heb ik de beide vaccins gekregen.(geen 100% zekerheid, maar kom)
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Wat mij meer zorgen baart, is de sterk toegenomen agressie en het daarbij gepaard gaande zinloze geweld de laatste jaren.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Wat mij meer zorgen baart, is de sterk toegenomen agressie en het daarbij gepaard gaande zinloze geweld de laatste jaren.
                    Gebeurde vroeger ook wel, het onbehagen daarrond wordt in de hand gewerkt door de media, en zeker door sensatie media gestoeld op clickbeat en reclame inkomsten. Geen nieuws " maak het dan " !
                    https://ggpics.be/

                    Comment

                    Working...
                    X