Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Alé vooruit, sinds eind vorige week is dan eindelijk de digitale meter te zien in Mijn Fluvius .... hmm 72uur was het hé
- De samenwerking met de "smart" app van Engie is nog steeds niet in orde en Fluvius heeft geen app om op te volgen, dus totaal nutteloos.
- De Homewizard werkte ook niet en dit bleek een batch te zijn waarbij er heel wat defecte toestelletjes zaten, en ik had er daar uiteraard eentje van ... mijn geluk kon niet op ...
- Ondertussen is er een nieuwe Homewizard opgestuurd geweest en deze werkt wel zonder problemen.
- In de app van Engie is het ondertussen van 4 Juni geleden dat ze iets van informatie hebben doorgekregen van Fluvius
Toch een luxe hé al dat geautomatiseerde samenwerkende materiaal tegenwoordig
Comment