Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In mijn persoonlijke 'uurwerk van het jaar' rangorde staat de onderstaande Fortis Spacematic hoog op het lijstje. Ik heb die onlangs tweedehands gekocht. Er zijn hier en daar wat krasjes en deukjes maar wijzerplaat en glas zijn onberispelijk en dat is het belangrijkste. Ook hierop weer zo'n elastisch Erika's Original MN bandje voor extra draagcomfort.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Mooie aankoop!
Bij het grote publiek niet zo heel bekend, maar zeker een kwaliteitsmerk!
Fwiw: Ik ga mijn collectie wat uitdunnen wegens maar twee polsen
Vooral Breitling en vintage Omega.
Verder nog een hele reeks goedkopere ( maar zeker geen slechte) horloges.
Wie interesse heeft moet maar een Pb sturen.
Ik plaats hier geen foto's want het is hier geen verkoopsforum.
Maar ik vind het wel leuk dat ze naar mensen zouden gaan die ik ken.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Had je er vroeger dan meer? [emoji1]
P.S. Tegenwoordig doen ze ook al iets rond de enkels. [emoji6]
Ha ha, het leek toch zo - ik moet verschillende keren per dag zeggen "Ik ben géén octopus !"
Rond de enkels gaat ook - is alleen moeilijk als er een alarmpje in zit
Daar bestaan ook modellekes waar ze het alarmpje voor jou komen afzetten, maar die heb ik niet
Ik vind de nieuwe Breitlings ( op enige uitzonderingen na) nog maar een schim van wat het merk tussen 1990 en pakweg 2010 was....
Doet me niet veel meer.
Comment