Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

    Maar ik heb toch een telenet mail adres of is dit weer iets anders??
    Groeten Sensor

    Comment


    • #17
      Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

      Maar ik heb toch een telenet mailadres of is dit weer iets anders webmail?
      Groeten Sensor

      Comment


      • #18
        Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

        Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        Maar ik heb toch een telenet mail adres of is dit weer iets anders??
        Gewoon inloggen bij "mijn telenet" sensor, daar ga je naar webmail.

        Last edited by Guest42; 15 november 2016, 18:58.

        Comment


        • #19
          Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

          He ja het werkt al mijn verzonden testmails van de laatste uren staan er op !! Heel erg bedankt!! ik ga het voorlopig hiermee doen.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #20
            Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Gewoon inloggen bij "mijn telenet" sensor, daar ga je naar webmail.

            https://www2.telenet.be/nl/klantense...lenet-webmail/
            He ja het werkt al mijn verzonden testmails van de laatste uren staan er op !! Heel erg bedankt!! ik ga het voorlopig hiermee doen.
            Groeten Sensor

            Comment


            • #21
              Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

              Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
              He ja het werkt al mijn verzonden testmails van de laatste uren staan er op !! Heel erg bedankt!! ik ga het voorlopig hiermee doen.
              Leer er gewoon mee werken Sensor, voor je het weet ben je het gewoon en wil je niets anders meer,
              Je mails blijven op de server van telenet, enige dat je moet doen is eventueel je contacten daar gaan plaatsen,
              je kan zelfs submappen aan maken onder je inkomende mail, zoals bv. Te bewaren mail.
              En bovendien kan je er aan via gelijk welke computer en speel je nooit iets kwijt, tenzij je het naar de prullenbak
              hebt verwezen, deze wordt namelijk na een bepaalde tijd automatisch geledigd.

              Comment


              • #22
                Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                ja ik ben nogal houdend aan..... maar ik ga het eens rustig uitzoeken, erg bedankt voor de moeite! grts R
                Groeten Sensor

                Comment


                • #23
                  Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                  Enige nadeel is dat je dan geen offline mails kan opstellen.

                  Persoonlijk gebruik ik op m'n desktop die 24/24 verbonden is met internet gewoon de website. Op de laptop gebruik ik Thunderbird zodat ik ook offline mails kan opstellen die dan verzonden worden zodra ik ergens internet heb. En met Imap-instelling blijven je mails ook op de server staan.

                  Comment


                  • #24
                    Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                    Enige nadeel is dat je dan geen offline mails kan opstellen.

                    Persoonlijk gebruik ik op m'n desktop die 24/24 verbonden is met internet gewoon de website. Op de laptop gebruik ik Thunderbird zodat ik ook offline mails kan opstellen die dan verzonden worden zodra ik ergens internet heb. En met Imap-instelling blijven je mails ook op de server staan.
                    Dan maak je toch gewoon iets aan wat je in bijlage kan versturen bv. pdf of ander document.

                    Comment


                    • #25
                      Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                      Maar waarom iets niet meer gebruiken omdat het eens fout loopt?
                      Ja men kan iets anders gebruiken, maar als dat niet meer werkt nog eens naar het volgende?

                      Wis die account volledig in je mailprogramma, sluit de boel eens opnieuw op en voeg de account dan terug toe.
                      Last edited by VerSeg; 16 november 2016, 01:37.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Maar waarom iets niet meer gebruiken omdat het eens fout loopt?
                        Ja men kan iets anders gebruiken, maar als dat niet meer werkt nog eens naar het volgende?

                        Wis die account volledig in je mailprogramma, sluit de boel eens opnieuw op en voeg de account dan terug toe.
                        En waarom alles binnen halen? 90% van de mails gaan bij veel mensen toch meestal bijna meteen na lezen de vuilbak in.
                        Wat is er mis met een online mail programma zoals bv. bij Telenet die je 5GB ruimte geeft en mogelijkheid om mails tot 20 MB te versturen.
                        Bovendien kan je er aan van op verschillende toestellen,
                        Last edited by Guest42; 16 november 2016, 07:38.

                        Comment


                        • #27
                          Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          En waarom alles binnen halen? 90% van de mails gaan bij veel mensen toch meestal bijna meteen na lezen de vuilbak in.
                          Wat is er mis met een online mail programma zoals bv. bij Telenet die je 5GB ruimte geeft en mogelijkheid om mails tot 20 MB te versturen.
                          Bovendien kan je er aan van op verschillende toestellen,
                          Nooit gehoord van IMAP? 😊
                          Dat kan in bijna elk e-mailprogramma dat bestaat.
                          En 90% van de mensen dat ik ken wil zijn mails bijhouden ... uitgezonderd spam dat ze wegfilteren of verwijderen.
                          En om online te lezen, heb je ze op een andere manier eigenlijk ook binnen gehaald naar uw temp folder want anders kan je niets lezen.

                          Wat ik wil aankaarten is dat er nog weinig naar oplossingen gezocht wordt.
                          Problemen met een browser, gebruik een andere.
                          Problemen met een OS, gebruik een ander OS.
                          Problemen met e-mail, gebruik een ander programma.

                          Daar is niets mis mee en kan werken, maar mensen willen meestal gewoon een oplossing voor hun probleem en blijven werken met wat ze gewoon zijn.
                          Als men telkens iets anders moet gaan gebruiken na een foutje, dan blijft er na een tijd niets over. 😆

                          Webmail is hier goed als tijdelijke work around, maar cortigeert niets van het probleem.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                            Het hangt van persoon tot persoon af wat het beste is. Als je zoals ik meerdere mailadressen hebt, (verschillende aanbieders) dan is webmail niet het beste.
                            Maar het is altijd handig als noodoplossing.
                            Het is hier weer grotendeels eigen keuze, en daar kun je lang over discuseren.
                            Maar zoals altijd is geen enkele oplossing de beste voor iedereen ;-)

                            -TT-

                            Comment


                            • #29
                              Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                              Ik vraag me af of de problemen er na de jaarlijkse update van Win 10 zijn begonnen?
                              Blijkbaar is dat niet bij iedereen vlekkeloos verlopen.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #30
                                Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                                FWIW ... Ik gebruik nog steeds het stokoude "Eudora" als email client en met 3 verschillende mailboxen (pop3). Windows 7, 8, 8.1 en 10 zeurden maar dat het programma niet compatibel was maar het werkt nog steeds feilloos met een minimum aan aanvankelijk gefiedel. Ik heb er nu "Thunderbird" langs geinstalleerd omdat ik een hoop "forum sh.t" binnen haal via buffer emails adressen en die zijn via IMAP makkelijker te "beheren" (lees te verwijderen). & BTW W10 of W10 insider versie (laatste build 14945 of zoiets) het loopt allemaal even probleemloos (3 PC's, 2X desk, 1x lap). Vraag mij dus af met wat sommigen eigenlijk bezig zijn ..

                                Comment

                                Working...
                                X