Ik wil een nieuwe pc aanschaffen maar geen grote lompe desktop pc meer op mijn bureau.
In mijn zoektocht naar een mini pc kwam ik bij Zotac terecht.
Nu twijfel ik tussen een i5 of i7 processor.
Ofwel een Zotac ZBOX-MI571 i7 of een Zotac ZBOX-MI546-P-U i5 .
Ik wil de pc aansluiten op mijn 2 dell schermen en ga hem gebruiken voor internetten ; office en natuurlijk Lightroom. Ik ben geen gamer dus spelletjes komen er niet op. Mischien wel eens wat korte HD filmpjes bewerken.
Is een i7 processor dan nodig? Of kan ik bovenstaande zaken vlot met een i5 processor ?
Ik zie dat ze ook een nieuwe reeks hebben de Zbox Magnus EN1080 en EN1070 edit : die niet te betalen is
Of heeft er iemand nog een andere tip voor een mini pc.
Ik zou er een SSD van 256 Gb insteken en nog een 2de schijf van 2Tb als er nog plaats voor is anders via USB.
mir
In mijn zoektocht naar een mini pc kwam ik bij Zotac terecht.
Nu twijfel ik tussen een i5 of i7 processor.
Ofwel een Zotac ZBOX-MI571 i7 of een Zotac ZBOX-MI546-P-U i5 .
Ik wil de pc aansluiten op mijn 2 dell schermen en ga hem gebruiken voor internetten ; office en natuurlijk Lightroom. Ik ben geen gamer dus spelletjes komen er niet op. Mischien wel eens wat korte HD filmpjes bewerken.
Is een i7 processor dan nodig? Of kan ik bovenstaande zaken vlot met een i5 processor ?
Ik zie dat ze ook een nieuwe reeks hebben de Zbox Magnus EN1080 en EN1070 edit : die niet te betalen is
Of heeft er iemand nog een andere tip voor een mini pc.
Ik zou er een SSD van 256 Gb insteken en nog een 2de schijf van 2Tb als er nog plaats voor is anders via USB.
mir
Comment