Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De opstelling
Collapse
X
-
-
-
Re: De opstelling
Erg he nu moet ik elke keer de Belgskes spelen op mijn pc een spelletje spelen
Ben toen ze tegen Algerije en Rusland en na de rode kaart van Defour van kolaire op mijn pc wat patience gaan spelen.
Omdat het spel mij niet lag en ik me druk maakte moest ik van Oma maar een kaartspelletje spelen om wat te kalmeren.
Wat blijkt ze winnen dus ik mag nu niet meer vanachter de pc als ze spelen
Comment
-
'k Heb een beetje gekeken gisteren.
Precies zoals de twee voorgaande wedstrijden, meedoen en bij momenten het spel ondergaan en dan op het laatst twee of drie verse krachten inbrengen en een doelpunt maken.
Spektakelwaarde: 6,5/10.
In feite zijn de rode duivels niks beter dan Costa Rica
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Ik vond de match gisteren alleszins beter als de 2 vorige...
al wat meer actie, wat meer durf...
van den borre, januzaj, mertens... toch even tonen wat ze kunnen: De moeite.
Defour... spijtige zaak, kan zoveel beter.. is zoveel beter...
Origi: geef die jongen aub een basisplaats, want hij kent de bal, weet waar de goal staat en is niet lui...
Courtois: geef die jongen aub enkele miljoenen want wat een pracht keeper...
er zullen er nu genoeg zijn die zullen zagen en klagen over de belgen...
Ik heb ze alweer zien winnen, zelfs met 10 tegen 11 hadden ze toch overmacht...It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk vond de match gisteren alleszins beter als de 2 vorige...
...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk berichtDenkt U dat er alleen nog voetbal is op deze wereld? (ja ik duik onder in mijn bunker)
Er is uiteraard niet alleen voetbal, fotografie, vakantie, werk, relatie, andere hobby's ...... enz.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk berichtIk heb me gisteren avond toch voor de derde keer op rij met momenten flink zitten ergeren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik weet niet of het waar is, maar volgens mijn schoonbroer (een hard RD supporter) was het kijken naar die drie wedstrijden, driemaal 90 minuten verloren tijd, en was enkel het vieren achteraf leuk.
Maar ja, als ze nog 4 x 90 minuten heel slecht spelen en blijven winnen.............
Ik ga de volgende tegen de VS toch eens proberen te volgen.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtje moet ook alleen het laatste kwartiertje kijken.
grt,bouk.
Was het haast vergeten vanaf nu moet er een winnaar zijn dus verlengingen en strafschoppen zijn mogelijk.
Bwa Bouk we komen er wel wij moeten alleen nog de VS, Argentinie en Duitsland verslaan om de finale te spelen
En julie moeten komaf maken met Mexico, Colombio en Brazilie en dan spelen we de Final
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtje moet ook alleen het laatste kwartiertje kijken.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk berichtZijn er BD'ers in Brazilië die op de gelegenheid wachten om voor het Challenge thema "Weg!" foto's te maken van de Rode Duivels?
Wellicht komt de gelegenheid na de halve finale wanneer ze tegen Nederland hebben gespeeld.
doordat de belgen energie sparen lopen ze in de halve finale los over Nederland heen
al zou ik wel uitkijken naar die match...It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Allee, we zijn zover, het begint al.........
Benieuwd hoeveel en wie er nog zullen volgen
Groetjes
Comment
Comment