Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Bij alle wedstrijden van de achtste finale vielen de doelpunten pas op het eind of in de verlenging al dan niet gemaakt door nepdoelpunten zoals strafschoppen.
Beter is om na de groepswedstrijden alleen de laatste tien minuten uit te zenden van dit WK.
Ik begrijp goed dat voetbal in de VS nooit een grote sport zal worden: het is te saai.
Bij alle wedstrijden van de achtste finale vielen de doelpunten pas op het eind of in de verlenging al dan niet gemaakt door nepdoelpunten zoals strafschoppen.
Beter is om na de groepswedstrijden alleen de laatste tien minuten uit te zenden van dit WK.
Ik begrijp goed dat voetbal in de VS nooit een grote sport zal worden: het is te saai.
Heb je de match gezien? of ga je nu puur statistieken bespreken?
want wat gisteren gebeurde noem ik niet saai maar gewoon een top match...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Heb je de match gezien? of ga je nu puur statistieken bespreken?
want wat gisteren gebeurde noem ik niet saai maar gewoon een top match...
Ik heb de match niet kunnen zien, maar al mijn collega's vonden het blijkbaar heel top en heel spannend, zelfs de niet-voetbal liefhebbers. Dan wordt het ontegensprekelijk een goeie match.
Zoveel mensen in de wolken toch zijn er nog klachten...
De Belgen winnen tot nu toe al hun matchen op het wk en toch zijn ze niet goed bezig volgens sommige mensen...
Dat snap ik niet... echt niet...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Zoveel mensen in de wolken toch zijn er nog klachten...
De Belgen winnen tot nu toe al hun matchen op het wk en toch zijn ze niet goed bezig volgens sommige mensen...
Dat snap ik niet... echt niet...
Denk een keer aan dit: "De grootste klagers hebben het meeste schrik".
Zou best kunnen, niet?
Ik ga niet beginnen over die stuurlui enz. enz.
Gisteren ('s nachts) heb ik deze match nog eens bekeken op BBC One.
Een duidelijk verschil tussen de VRT-commentaar en BBC-commentaar en die waren met twee.
De wedstrijd was dezelfde
En er zijn geen extra doelpunten gevallen
Fellaini vond men niet zo best....
Die liep van hot naar haar.
Ik zag hem meer als een soort "ausputzer", opruimer en hier en daar wat herstellen.
imho zag ik in feite niet goed welke echte rol die had.
Al onze missers die van Howard een held maakte.
Makkelijke kansen (?) lieten ze liggen.
En dan komt dat doelpunt van Kevin: moeilijker kan het niet.
Messi zou dat niet beter kunnen
Jan Vertonghen ging over de grens, hebben we allemaal gezien.
Die speelde ook voor 150%. Hazard mag hem een bedankje geven.
(ferme "gaten" af en toe linksachter)
In alle kranten spreekt men lovend over de wedstrijd, vooral de spanning, de thriller
(met bijv. trounw.nl en telegraaf.nl )
De lange passen die aankwamen spraken aan.
Alderweireld bijv. Een paar van Kompany en van De Bruyne natuurlijk.
Kevin is verdorie kalm, dat moet je maar kunnen in zo'n wedstrijd.
Als hij bijv. de bal recupereerde vanuit onze verdediging.
Aanvankelijk was ik sceptisch maar de achterlijn doet het goed: Kompany was overal te vinden en op het juiste moment.
Zowel hij als Van Buyten doen het zeer goed.
Sceptisch? Ja, komt door de voorrondes. Geldt ook voor Lukaku.
En Rik De Saedeleer zei ooit: "Het is nog niet gedaan!!"
Als ergens door de media over statistieken werd gesproken was het juist over deze wedstrijd: de meeste schoten op doel.
Bij een Amerikaan gaat het niet over schoten naar het doel (dat is de bedoeling van voetbal) maar schoten in het doel.
Wanneer men zo enorm veel goede doelkansen nodig heeft en dan nog eindigen met 0-0, neemt geen enkele supporter daar genoegen mee.
Ze zijn gelukkig een ronde verder gekomen in de extra tijd.
Een land met een kleine 317 miljoen inwoners kreeg les in voetbal van een landje met amper 11 miljoen inwoners.
(We kunnen een land met 17 miljoen inwoners ook nog een lesje geven hoor.)
Als de keeper van de USA 16 reddingen heeft moeten doen en slechts 2 doelpunten heeft moeten toestaan zegt dit niks over de Belgische aanvallers maar alles over de enorme prestaties van die doelman.
Wie het anders ziet gaat beter foto's trekken.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Een land met een kleine 317 miljoen inwoners kreeg les in voetbal van een landje met amper 11 miljoen inwoners.
(We kunnen een land met 17 miljoen inwoners ook nog een lesje geven hoor.)
Als de keeper van de USA 16 reddingen heeft moeten doen en slechts 2 doelpunten heeft moeten toestaan zegt dit niks over de Belgische aanvallers maar alles over de enorme prestaties van die doelman.
Wie het anders ziet gaat beter foto's trekken.
USA is achter in de ontwikkeling van voetbal, en pas sinds 1998 begint het voetbal daar echt wat op te leven. Wij hebben 40 jaar voorsprong op de jeugdontwikkeling daarvan. De meesten in het team spelen dan ook in Europa.
Het vrouwenvoetbal is zelfs populairder dan de mannen Eigenlijk zegt het aantal inwoners op dit vlak niet veel. Die doelman Howard van Everton heeft idd een prachtprestatie geleverd
Costa Rica: 4.695.942 inwoners (2013).
Ben benieuwd hoe de Nederlanders het er van af brengen en die zijn met 16.805.037 inwoners
Ons landje met amper 11 miljoen inwoners, dat klopt.
Argentinië heeft 41,09 miljoen inwoners.
In vergelijking met de USA moeten we winnen van de Argentijnen
En Romero is Howard niet.
Onze verdediging en onze flankspelers gaan het zwaar krijgen.
Ik denk aan Rojo (links), Di Maria (rechts) en Sergio Agüero zal er ook wel bij zijn.
En dan krijgen we nog Messi die alles dirigeert en af en toe zal flitsen.
Het weer in Brasilia op zaterdag > 27°C.
(geen volle zon)
Wat de Zwitsers deden tegen de Argentijnen kunnen wij ook, afgaande op het spel tegen de USA.
Hopelijk kunnen ze dat nog een keer doen.
Ben dus ook weer benieuwd welke opstelling Wilmots zal brengen.
Comment