Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De opstelling

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Tjah dan toch gelukt.

Die Origi die kan er wel wat van hoor

grts
    Sieg
    Is idd. een lichtpunt
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Erg he nu moet ik elke keer de Belgskes spelen op mijn pc een spelletje spelen

Ben toen ze tegen Algerije en Rusland en na de rode kaart van Defour van kolaire op mijn pc wat patience gaan spelen.
      Omdat het spel mij niet lag en ik me druk maakte moest ik van Oma maar een kaartspelletje spelen om wat te kalmeren.
      Wat blijkt ze winnen dus ik mag nu niet meer vanachter de pc als ze spelen

Comment

'k Heb een beetje gekeken gisteren.
        Precies zoals de twee voorgaande wedstrijden, meedoen en bij momenten het spel ondergaan en dan op het laatst twee of drie verse krachten inbrengen en een doelpunt maken.
        Spektakelwaarde: 6,5/10.
        In feite zijn de rode duivels niks beter dan Costa Rica

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik vond de match gisteren alleszins beter als de 2 vorige...
          al wat meer actie, wat meer durf...

van den borre, januzaj, mertens... toch even tonen wat ze kunnen: De moeite.
          Defour... spijtige zaak, kan zoveel beter.. is zoveel beter...

Origi: geef die jongen aub een basisplaats, want hij kent de bal, weet waar de goal staat en is niet lui...

Courtois: geef die jongen aub enkele miljoenen want wat een pracht keeper...

er zullen er nu genoeg zijn die zullen zagen en klagen over de belgen...
          Ik heb ze alweer zien winnen, zelfs met 10 tegen 11 hadden ze toch overmacht...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Ik vond de match gisteren alleszins beter als de 2 vorige...
            ...
            mee eens, ik vond ze ook beter dan de vorige wedstrijden.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Denkt U dat er alleen nog voetbal is op deze wereld? (ja ik duik onder in mijn bunker)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
                Denkt U dat er alleen nog voetbal is op deze wereld? (ja ik duik onder in mijn bunker)
                Op wat slaat dat nu eigenlijk ??
                Er is uiteraard niet alleen voetbal, fotografie, vakantie, werk, relatie, andere hobby's ...... enz.

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik heb me gisteren avond toch voor de derde keer op rij met momenten flink zitten ergeren.
                  Ze hebben inderdaad weer gewonnen, maar dat is het dan ook.

Mvg Yves.
                  What you see is what you get

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                    Ik heb me gisteren avond toch voor de derde keer op rij met momenten flink zitten ergeren.
                    je moet ook alleen het laatste kwartiertje kijken.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik weet niet of het waar is, maar volgens mijn schoonbroer (een hard RD supporter) was het kijken naar die drie wedstrijden, driemaal 90 minuten verloren tijd, en was enkel het vieren achteraf leuk.
                      Maar ja, als ze nog 4 x 90 minuten heel slecht spelen en blijven winnen.............
                      Ik ga de volgende tegen de VS toch eens proberen te volgen.

Groetjes

Comment

Zijn er BD'ers in Brazilië die op de gelegenheid wachten om voor het Challenge thema "Weg!" foto's te maken van de Rode Duivels?
                        Wellicht komt de gelegenheid na de halve finale wanneer ze tegen Nederland hebben gespeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          grt,bouk.
                          Oke vanaf heden als ze om 18.00 spelen zet ik de TV aan om 19.30 dan heb ik dat kwartiertje plus de verlengingen aan mijn broek en strafschoppen enz....
                          Was het haast vergeten vanaf nu moet er een winnaar zijn dus verlengingen en strafschoppen zijn mogelijk.

Bwa Bouk we komen er wel wij moeten alleen nog de VS, Argentinie en Duitsland verslaan om de finale te spelen
                          En julie moeten komaf maken met Mexico, Colombio en Brazilie en dan spelen we de Final

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            grt,bouk.
                            Dat is ook bij het Nederlands elftal: wanneer ik de buren hoorde juichen dan schakelde ik even naar het voetballen om de herhaling van de doelpunten te zien. Later vernam ik dat alles wat er tussen de doelpunten gebeurde verloren kijktijd was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                              Zijn er BD'ers in Brazilië die op de gelegenheid wachten om voor het Challenge thema "Weg!" foto's te maken van de Rode Duivels?
                              Wellicht komt de gelegenheid na de halve finale wanneer ze tegen Nederland hebben gespeeld.
                              Nederland is tegen den totaal vermoeid,
                              doordat de belgen energie sparen lopen ze in de halve finale los over Nederland heen

al zou ik wel uitkijken naar die match...
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Allee, we zijn zover, het begint al.........
                                Benieuwd hoeveel en wie er nog zullen volgen

Groetjes

Comment

Working...
                                X