Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De opstelling

Sorry, maar bij mensen zoals het gedrag van Suarez en mmer nog bij zijn recidieve moesten ze gewoon de gehele club diskwalificeren.
    Eruit Uruguay en Italië kan en mag blijven. Dit moet maar één maal gedaan worden als sein voor niet aanvaardbare zaken (en er is meer dan alleen maar canibalisme )
    Vond het gedrag van de bondscoach meer dan ergelijk wanneer hij zijn speler verdedigde en de feiten als prul, bijkomstig, bijna normaal voor stelde.
    Voetbal is een teamspel en dan wordt verondersteld dat het team het team leidt. Dus, "Adios Uruguay" ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Sorry, maar bij mensen zoals het gedrag van Suarez en mmer nog bij zijn recidieve moesten ze gewoon de gehele club diskwalificeren.
      Eruit Uruguay en Italië kan en mag blijven. Dit moet maar één maal gedaan worden als sein voor niet aanvaardbare zaken (en er is meer dan alleen maar canibalisme )
      Vond het gedrag van de bondscoach meer dan ergelijk wanneer hij zijn speler verdedigde en de feiten als prul, bijkomstig, bijna normaal voor stelde.
      Voetbal is een teamspel en dan wordt verondersteld dat het team het team leidt. Dus, "Adios Uruguay" ...
      Als je zo redeneert, dan wordt er binnenkort nergens nog gesport...
      Waarom 10 man straffen omdat 1 man mentaal doortrapt...
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Als je zo redeneert, dan wordt er binnenkort nergens nog gesport...
        Waarom 10 man straffen omdat 1 man mentaal doortrapt...
        Niet juist, als je in een team speelt heb je spelregels in dat team. Dit geldt bv duidelijk in een wielerwedstridj waar iedereen naar iedereen moet kijken en luisteren.
        In voetbal geldt dit ook. Er gelden daar ook afspraken in een team. Indien één speler de zot begint uit te hangen ... Ofwel treedt het team op en suren ze zelf de zot het spel uit, ofwel wordt van hogerhand opgetreden indien er geen interventie in het team en wordt het team de laan uit gestuurd. Zo eenvoudig kan het en gedaan met cowboys en indianen en monsters die het spel verbrodden. Hier wordt de speler zelf nog een hand boven het hoofd gehouden door de bondscoach. Komaan, dit er wel duidelijk over.
        Het is ook wel niet de eerste maal dat die pipo zogezegd mentaal doortrapt.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Niet juist, als je in een team speelt heb je spelregels in dat team. Dit geldt bv duidelijk in een wielerwedstridj waar iedereen naar iedereen moet kijken en luisteren.
          In voetbal geldt dit ook. Er gelden daar ook afspraken in een team. Indien één speler de zot begint uit te hangen ... Ofwel treedt het team op en suren ze zelf de zot het spel uit, ofwel wordt van hogerhand opgetreden indien er geen interventie in het team en wordt het team de laan uit gestuurd. Zo eenvoudig kan het en gedaan met cowboys en indianen en monsters die het spel verbrodden. Hier wordt de speler zelf nog een hand boven het hoofd gehouden door de bondscoach. Komaan, dit er wel duidelijk over.
          Het is ook wel niet de eerste maal dat die pipo zogezegd mentaal doortrapt.
          tegen het tempo dat hier mensen op het forum flippen, kunnen we hier ook iedereen schorsen?
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Suarez is geschorst voor de rest van het WK.
            Blijft het hierbij?

Een gans team straffen vind ik niet fair. Vind dat verder bijzonder laf!
            Het team is niet verantwoordelijk voor de fouten van die ene speler.
            De spelers van een team worden gekozen dus is er een verkeerde keuze gemaakt.
            ================================================== ===============
            * Kompany speelt niet.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Schorsing voor de rest van het WK is al goed maar... wat gaat FIFA en EUFA nog ondernemen?

Een gans team straffen is bij het haar gegrepen.
              Maar Suarez voor slechts vier matchen schorsen vind ik ook belachelijk.
              Een jaar straffen en geen loon gedurende zijn strafperiode natuurlijk + een serieuze boete bovenop.
              En niet zoals voorgaande keren 7 (KNVB) en 10 (FA) weken op betaald verlof zetten.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Schorsing voor de rest van het WK is al goed maar... wat gaat FIFA en EUFA nog ondernemen?

Een gans team straffen is bij het haar gegrepen.
                Maar Suarez voor slechts vier matchen schorsen vind ik ook belachelijk.
                Een jaar straffen en geen loon gedurende zijn strafperiode natuurlijk + een serieuze boete bovenop.
                En niet zoals voorgaande keren 7 (KNVB) en 10 (FA) weken op betaald verlof zetten.
                Ja ja, ben het er dik mee eens.

En ik zie nog geen opstelling voor onze ploeg tegen Zuid-Korea.
                Wel een vermoedelijke opstelling.
                Doel: Courtois
                Verdediging: Vanden Borre - Van Buyten - Lombaerts - Vertonghen
                Middenveld: Defour - Fellaini - De Bruyne
                Aanval: Mertens - Origi - Hazard
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ik acht de kans groot dat we januzaj ook wel zullen zien vandaag...
                  match is niet meer zo kritiek, en jongen heeft ook speelminuten nodig...

Comment

Ik acht de kans groot dat we januzaj ook wel zullen zien vandaag...
                    match is niet meer zo kritiek, en jongen heeft ook speelminuten nodig...
                    Ik hoop het.
                    Misschien een halftime he.

Ben ook echt benieuwd naar de wedstrijd tussen de Duitsers en de USA.
                    Ik herinner me een identieke situatie > Oostenrijk <> Duitsland.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Ik hoop het.
                      Misschien een halftime he.

Ben ook echt benieuwd naar de wedstrijd tussen de Duitsers en de USA.
                      Ik herinner me een identieke situatie > Oostenrijk <> Duitsland.
                      Al denk ik dat Lukaku zal starten...
                      Wilmots gaat Lukaku ook wat willen beschermen na zijn optreden van vorige match...
                      en hem nu op de bank gooien zou kunnen overkomen als "afmaken".

njah, we zien wel, ik hoop dat ze vanavond wat losser voetballen...

Comment

Al denk ik dat Lukaku zal starten...
                        Wilmots gaat Lukaku ook wat willen beschermen na zijn optreden van vorige match...
                        en hem nu op de bank gooien zou kunnen overkomen als "afmaken".

njah, we zien wel, ik hoop dat ze vanavond wat losser voetballen...
                        Lukaku blijft een vraagstuk
                        En ik heb nog geen oplossing gezien.
                        Hij kan drie goals maken of juist niet.
                        Aan tafel bij Karl hoor ik praten over looplijnen en dat doet hij dus niet, zit precies niet in hem.
                        Origi of Hazard doen dat uit nature.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Ik zie de bui al hangen, vandaag verliezen en uitkomen tegen Duitsland.
                          't Is te hopen dat ze ervoor gaan om te winnen.

grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Ik zie de bui al hangen, vandaag verliezen en uitkomen tegen Duitsland.
                            't Is te hopen dat ze ervoor gaan om te winnen.

grts
                            Sieg
                            Er zijn risico's in het middenveld en achter
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Goe bezig

Staat geen ploeg op veld.
                              En zoals voorspeld: risico's in het middenveld en achterin.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Tjah dan toch gelukt.

Die Origi die kan er wel wat van hoor

grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...