Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De opstelling

Veel meer diepte in het spel da's

Zeker als je met 10 man speelt.
    Als Hazard niet KAN of niet WIL in de nationale shirt, laat hem dan gewoon aan de kant.
    45 minuten een dood gewicht in de ploeg. Ik denk tussen minuut 10 en 40 NOOIT vermeld door de commentator. Dat zegt genoeg.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Veel meer diepte in het spel da's

Zeker als je met 10 man speelt.
      Als Hazard niet KAN of niet WIL in de nationale shirt, laat hem dan gewoon aan de kant.
      45 minuten een dood gewicht in de ploeg.
      Als je hazard nu ook afschilderd als dood gewicht,
      dan spelen we eigelijk maar met 9... want lukaku... vindt alweer zijn draai niet...
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Als je hazard nu ook afschilderd als dood gewicht,
        dan spelen we eigelijk maar met 9... want lukaku... vindt alweer zijn draai niet...
        Van Lukaku weten we zijn beperkingen, maar Hazard is zogezegd een wonderboy, en doet ook fantastische dingen in de Engelse competitie, maar is in al zijn nationale selecties voor 90% onzichtbaar.

Comment

Van Lukaku weten we zijn beperkingen, maar Hazard is zogezegd een wonderboy, en doet ook fantastische dingen in de Engelse competitie, maar is in al zijn nationale selecties voor 90% onzichtbaar.
          10 minuten politieke moed van hazard en origi mag hem erin knallen...
          Lukaku mag stilaan zijn meerdere erkennen...

en hazard... tsjah, zeg wat je wil, onzichtbaar, maar hij stond er toch...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Het zijn juist die 10% op het laatst die tellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
              Het zijn juist die 10% op het laatst die tellen
              Inderdaad, als hij dat in elke volgende wedstrijd een keer of twee doet mag hij verder 90% onzichtbaar blijven. Maar hij moet toch véééééél beter kunnen.

Comment

Hazard is à la Messi.
                Eén flits en Origi vlamt de bal binnen

Kevin op zijn plaats en ik zag slechts één mindere pass van hem.

Onze verdediging was in orde.
                "zaag" mode on.
                Vincent en Daniël: twee minieme foutjes.
                "zaag" mode off.

In de tweede helft begreep ik niet de wissel van Hazard met Dries.
                't Werd ook mager aan beide kanten.

Volgende wissels bleken resultaat te hebben.
                Het begon te swingen in de 16 van de Russen
                (wat overdreven van mij natuurlijk)

Thomas viel uit.
                Gaf ik meer vertrouwen dan Jan V.
                Jan blijft wat traag en Vincent kan niet alles alleen opvangen achterin.
                (denk aan die kopbal van die Rus)

Lukaku, tja.
                Alle eventuele excuses zijn opgebruikt.
                Hij is wat zwaar, groot en log imho.
                Ik heb niks tegen hem hoor maar het gaat niet.

Nieuwe tactiek van Wilmots?
                Blijven wisselen in onze voorlijn en zo de tegenstander afmatten
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Misschien Hazard toch eens 75 minuten op de bank houden, dan is hij NOG frisser voor zijn late flits

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    denk een gelijk spelletje.
                    bijna goed Bouk.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Lukaku, tja.
                      Alle eventuele excuses zijn opgebruikt.
                      Hij is wat zwaar, groot en log imho.
                      Ik heb niks tegen hem hoor maar het gaat niet.
                      Na zijn reactie naar de coach toe, en het nog wat naroepen:
                      vanaf nu starten op de bank en gedaan ermee...

Allures van een stelspeler, maar op het wk nog geen bal gespeeld...

Origi stond er minder lang op en heeft volgens mij net wat meer gevoetbald...
                      geef Origi de basisplaats, zodat Lukaku weet dat hij zich moet bewijzen...

Comment

Na zijn reactie naar de coach toe, en het nog wat naroepen:
                        vanaf nu starten op de bank en gedaan ermee...

Allures van een stelspeler, maar op het wk nog geen bal gespeeld...

Origi stond er minder lang op en heeft volgens mij net wat meer gevoetbald...
                        geef Origi de basisplaats, zodat Lukaku weet dat hij zich moet bewijzen...
                        Ik lees dat hij inderdaad weinig aan de bal geweest is, maar pas wanneer hij niet zou reageren bij een vervanging, dan zou ik hem zeler op de bank plaatsen de volgende match.
                        Een speler die ontgoocheld is wanneer hij vervangen wordt, moet dit uiten, doet hij het niet dan is het precies of het kan hen niks schelen en is het een lamzak.
                        En als hij nu eens geroepen heeft 'Ik kreeg geen enkele bal.....' mag dat dan niet ?
                        Je zou een slechte trainer zijn Koeno .

PS Ik ben nooit trainer geweest maar wel jaaaaren afgevaardigde, dus dikwijls in de buurt van trainers .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Ik lees dat hij inderdaad weinig aan de bal geweest is, maar pas wanneer hij niet zou reageren bij een vervanging, dan zou ik hem zeler op de bank plaatsen de volgende match.
                          Een speler die ontgoocheld is wanneer hij vervangen wordt, moet dit uiten, doet hij het niet dan is het precies of het kan hen niks schelen en is het een lamzak.
                          En als hij nu eens geroepen heeft 'Ik kreeg geen enkele bal.....' mag dat dan niet ?
                          Je zou een slechte trainer zijn Koeno .

PS Ik ben nooit trainer geweest maar wel jaaaaren afgevaardigde, dus dikwijls in de buurt van trainers .
                          Je hebt het duidelijk niet gezien...
                          Coach wil handje geven, lukaku trekt zich weg.
                          Lukaku trapt dan nog flesje weg.
                          Lukaku werpt zich naar en schreeuwt nog wat naar de coach...

dat is niet meer uiten van ongenoegen, dat is respectloos... zeker van iemand die al 2 matchen geen bal raakt...

Ik vind het vrij sterk dat je zonder het te zien en enkel van lezen zo gaat antwoorden....
                          Blijkbaar ben je ook maar een slechte afgevaardigde trainer

Comment

The entertainment network where videos and personalities get really big, really fast. Download Vine to watch videos, remixes and trends before they blow up.

grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je hebt het duidelijk niet gezien...
                              Coach wil handje geven, lukaku trekt zich weg.
                              Lukaku trapt dan nog flesje weg.
                              Lukaku werpt zich naar en schreeuwt nog wat naar de coach...

dat is niet meer uiten van ongenoegen, dat is respectloos... zeker van iemand die al 2 matchen geen bal raakt...

Ik vind het vrij sterk dat je zonder het te zien en enkel van lezen zo gaat antwoorden....
                              Blijkbaar ben je ook maar een slechte afgevaardigde trainer
                              Dat stukje hebben ze genoeg getoond om te weten wat er exact gebeurt, hij geeft eerst een hand en maakt dan een wegwerpgebaar. Eens goed kijken misschien.
                              Flesje wegtrappen is beter dan de dugout aan diggelen trappen, en dat naroepen, we weten niet wat hij geroepen heeft, dus daarover kunnen we het niet hebben.

PS Ze vragen me nog steeds om terug te keren als afgevaardigde maar ik ben gestopt op 60...... dus ik zal wel een slechte afgevaardigde geweest zijn.......
                              Een afgevaardigde trainer, dat ken ik niet .

Ik heb het al geschreven, en schrijf het nogmaals, er zijn hier de laatste tijd nogal wat internationale trainers actief op het forum, of toch would be'ers
                              Schoenmakers, blijf bij uw leest.

Groetjes
                              Last edited by Guest17; 23 juni 2014, 08:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                Dat stukje hebben ze genoeg getoond om te weten wat er exact gebeurt, hij geeft eerst een hand en maakt dan een wegwerpgebaar.
                                Flesje wegtrappen is beter dan de dugout aan diggelen trappen, en dat naroepen, we weten niet wat hij geroepen heeft, dus daarover kunnen we het niet hebben.

PS Ze vragen me nog steeds om terug te keren als afgevaardigde maar ik ben gestopt op 60...... dus ik zal wel een slechte afgevaardigde geweest zijn.......
                                Een afgevaardigde trainer, dat ken ik niet .

Ik heb het al geschreven, en schrijf het nogmaals, er zijn hier de laatste tijd nogal wat internationale trainers actief op het forum, of toch would be'ers
                                Schoenmakers, blijf bij uw leest.

Groetjes
                                Dus omdat ik geen trainer ben mag ik geen mening hebben.
                                Dan is het snel boeken toe op het forum,
                                want zoveel profesionele fotografen zijn er niet.

Het is en blijft respectloos, en verre van ongenoegen uiten. En die mening mag ik uiten.
                                Als u dat niet vind: lees ze dan niet.

Schoenmaker blijf bij uw leest.

Comment

Working...
                                X