Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De opstelling

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    Zijn toch leuke wedstrijden te zien geweest.
    Mooi en snel voetbal ook, veel doelpunten.
    Een paar slagroomspuitbusjes i.p.v. consequente scheidsrechters.
    Spanning, ergernis en uitbundige vreugde bij supporters.
    Een onderhond die wint van een favoriet.
    Sfeer en ambiance overal in het land.
    Dat hoort er allemaal bij
    Ik zie dat nooit op de FLANDERS NIPPON Golf & Business Club HASSELT

Jammer voor de mensen die het allemaal niet interesseert.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Jan Mulder dan weer over aanvallen en spelvreugde
      Hij heeft gelijk volgens mij. Kijk maar naar Dries, die heeft ook die instelling.

De rode duivels hebben nooit veel voorgesteld en dat is nu niet veel anders.
      Talent is er genoeg, maar komt niet naar voren.
      Ik kan er geen 1h30 naar kijken.
      Zuid-Korea vs Algerije was aangenamer. Die spits (Kim, dacht ik) speelde de heel match met evenveel energie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        Hij heeft gelijk volgens mij. Kijk maar naar Dries, die heeft ook die instelling.

De rode duivels hebben nooit veel voorgesteld en dat is nu niet veel anders.
        Talent is er genoeg, maar komt niet naar voren.
        Ik kan er geen 1h30 naar kijken.
        Zuid-Korea vs Algerije was aangenamer. Die spits (Kim, dacht ik) speelde de heel match met evenveel energie.
        Het juiste antwoord weet ik ook niet

Het resultaat bepaalt alles.
        En we willen allemaal graag winnen.
        Als dat kan met dominant en mooi voetbal dan is dat mij goed.
        Zo heb ik toch een paar ploegen zien spelen en dan kan dit omdat de tegenstander geen antwoord vindt
        Of zoals Wilmots zei en Louis Van Gaal vandaag deed: zich instellen op de tegenstander.

Ik ben er nog niet klaar mee bij die van ons: de inzet en de weersomstandigheden
        We zijn ver van Mexico 1986.
        Op het WK van 1974 had Nederland ALLES: mooi en dominant voetbal en ze verliezen door euh...arrogantie.

En nu op het WK2014 verliest een zeer goed spelend Iran en onverdiend.

Het is een beetje 'kluts' overal
        Een aantal verrassingen, favorieten die het laten afweten.

Persoonlijk kreeg ik schrik van de hype rond ons team tijdens en na de voorrondes.
        En tegelijk heb ik de sfeer en ambiance graag en die mag nog een tijd duren.
        Ook scepticisme speelt.

Euforie en dan het deksel op de neus krijgen maakt de teleurstelling nog groter.
        Dat is niks voor mij.
        En dan moet ik je gelijk geven: als je het nuchter bekijkt en met al dat talent?
        Plus we zitten nu ook in de zwakste groep (H).
        Maar we gaan door

De Nederlandse staan er het beste voor.
        Drie keer winst en tegen goede of sterke tegenstanders.
        De wissels waren ook bepalend.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Hmmmmm, wat is nu zwak Theo?
          Neem nu Costa Rico.
          Geloot in de "groep des doods", moet spelen tegen drie ploegen die al wereldkampioen zijn geweest.
          Costa Rica, iets meer dan vier miljoen inwoners moet het opnemen tegen:
          1. Italië - 57.110.144 inwoners, 4 x wereldkampioen (in 1934, 1938, 1982 en 2006).
          2. Uruguay - 3.286.314 inwoners (minder dan Costa Rica dus), 2 x wereldkampioen (in 1930 en 1950).
          3. Engeland - 53.012.456 inwoners, 1 x wereldkampioen (in 1966).

Huidige stand:
          1. Costa Rica 2 2 0 0 4:1 6
          2. Italië 2 1 0 1 2:2 3
          3. Uruguay 2 1 0 1 3:4 3
          4. Engeland 2 0 0 2 2:4 0 (al terug in Engeland)

Costa Rica gaat nu al door naar de achtste finale, met andere woorden nu behoren ze bij de zestien beste ploegen van de wereld!
          Uruguay kan ook nog doorgaan naar de volgende ronde.
          Dat zou dus willen zeggen dat de twee kleinste landen naar de achtste finales gaan.

Voor Costa Rica is het verdiend vind ik, goede ploeg hoor.

Gaat België naar de achtste finales met minder mooi voetbal tegen, in theorie, zwakkere ploegen dan Costa Rica.
          Veel "bof" is er niet te zeggen van de rode duivels als ploeg.
          En dan hebben we een keeper die al boel maakt voor we goed en wel weten of we naar Brazilië mogen en hebben we een spits die na twee miserabele prestaties boel heeft met de rest!

ik denk dan zo in mijn eigen, veel slechter kan het niet hé.
          Dus ja, de Belgen kunnen het ver schoppen in deze campagne.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            ik denk dan zo in mijn eigen, veel slechter kan het niet hé.
            Ik hoop van niet

Dus ja, de Belgen kunnen het ver schoppen in deze campagne.
            Ook dit hoop ik
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Op een voorwaarde de ref met zijn slagroomspuit moet geen bergen voor de bal leggen he
              Soms is het erover met die spuit, gezien de afstand maar het is en blijft een degelijk dingske om de muur op zijn plaats te houden.
              Wat nu ook niet meer mag is de bal achteruit leggen als er een half maantje is voor gespoten

Goed voetbal ja en neen
              Gezien de resultaten ben ik wel tevreden maar het spel is minder en dat is waar een echte voetbalfan op zit te wachten en dat missen we.
              België en Nederland spelen degelijk een beetje terughoudend.
              Maar gezien de laatste 10 min. zijn het wel de ploegen die het fitst zijn en de klus op het einde klaren

Let ook op gezien de grote ploegen die al hun koffers mogen pakken zijn het net de mindere (in iemands ogen de Fifa bijvoorbeeld met hun ranglijstje)
              die het verschil maken en er vol voor gaan.
              Spanje, Engeland, Kroatië, Portugal (kleine kans maar dan moeten ze 5-0 winnen) en nog een paar die op de rand balanceren.
              Zo zie je maar dat voetbal een spel is waar niet altijd de gene winnen die het mooist spelen maar die het best met stres om kunnen gaan.

Comment

Vooral Spanje had topjaren, niet alleen in de voetbalsport.
                Hans Vandeweghe heeft dit en in zijn gekende stijl uit de doeken gedaan.

De "medische begeleiding" evolueert.
                En uiteindelijk bederft dit alles, uiteindelijk zijn de prestaties niets waard.
                De eigenlijke slachtoffers zijn de supporters.
                Mis niets van de meest opmerkelijke en actuele online content met mwnw.nl als je startpunt voor online ontdekkingen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Costa Rica gaat nu al door naar de achtste finale, met andere woorden nu behoren ze bij de zestien beste ploegen van de wereld!
                  Uruguay kan ook nog doorgaan naar de volgende ronde.
                  Dat zou dus willen zeggen dat de twee kleinste landen naar de achtste finales gaan.

Voor Costa Rica is het verdiend vind ik, goede ploeg hoor.
                  Voilà se, en niemand kan zeggen dat Uruguay het gestolen heeft.

Alleen....Suarez MOET onmiddellijk geschorst worden voor de rest van deze wereldbeker en later moet men beslissen wat men met die kerel moet aanvangen.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Voilà se, en niemand kan zeggen dat Uruguay het gestolen heeft.

Alleen....Suarez MOET onmiddellijk geschorst worden voor de rest van deze wereldbeker en later moet men beslissen wat men met die kerel moet aanvangen.
                    Allee jong, wie spreekt nu over stelen?
                    Er zijn wel twee meningen over die rode kaart tegen Italië.
                    Nu kon ik weer over vroeger beginnen: hun reputatie van smerige fouten (en ook de Spanjaarden).
                    Het is wat minder geworden en maar goed ook.

Suarez: Luis in de pels
                    En hij bijt ook nog.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

• Re: De opstelling

Ze kunnen Suarez gebruiken om dat lijntje van de ref op te eten of zijn tanden te poetsen
                      Vond de reactie op Diablo ook niet mis met dat bijt markje voor de bal te leggen

De fouten waren wederzijds even erg bij deze match, en dan de late wedstrijd tegen Griekenland de laatste min een domme penaltyfout.
                      Sommige van deze ref's mogen wat meer dat gele karton boven halen om de match onder controle te krijgen maar neen.
                      Ze wachten en wachten tot ze niet anders kunnen dan rood te trekken.
                      Hoop dat er betere opstaan voor de komende ronde.

Comment

Bompie, het is geen kwestie van wachten met geel te trekken maar een kwestie van de fout goed in te schatten en pas dan het gepaste kleur te trekken.
                        Ik moet zeggen dat, buiten die Japanner, het redelijk goed mee valt met de arbiters op dit WK.
                        Beter en veel beter dan in onze Jupiler Pro League waar sommige arbiters niet eens het verschil zien van de intentie te hebben de bal te spelen al of niet.
                        Als een arbiter dat verschil niet ziet (lees erkent) dan mag die subito presto stoppen.
                        Vlaggen (lijnscheidsrechter) is iets totaal anders en houd veel meer in dan alleen maar de laatste verdediger te volgen.
                        Zelf heb ik nooit veel matchen 'gevlagd', eerlijk gezegd deed ik het niet graag.

Comment

De lijnrechters hebben in mijn ogen een grote sprong vooruit gemaakt met dit tornooi.
                          En wat ook nu kan is een schorsing via de groen tafel, dus naderhand met beeld materiaal.

Wat ik nu grappig vind tot spijt van wat er gebeurt is is de reclame om dat bijtincident
                          Suarez had zin in Italaans
                          Bijt op Trident veel beter dan op een Italiaan
                          Enz...

Comment

En deze is er eentje die kan tellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                              En deze is er eentje die kan tellen
                              http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-20...n-Suarez.dhtml
                              Heeft Suarez ook niet in België gespeeld?
                              Of ben ik nu helemaal "wiep" zoals ze in Hasselt zeggen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Denk het niet dacht Ajax en Liverpool
                                volgens dit liedje toch allee http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...ekenfilm.dhtml

was de enige smiley met de meeste tanden lol

Comment

Working...
                                X