Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij hebben de Nederlanders dat Australische varkentje nog niet gewassen.
Het zou weeral een feestje worden bij onze noorderburen, maar ken je dat van dat vel en van die beer......
Groetjes
Volgens mij hebben de Nederlanders dat Australische varkentje nog niet gewassen.
Het zou weeral een feestje worden bij onze noorderburen, maar ken je dat van dat vel en van die beer......
Groetjes
Het "zou"?
Weet je, ik begrijp ook minder en minder hoe die Spanjaarden gespeeld hebben.
Geen dekking op Robben en Van Persie om daar al mee te beginnen.
Nu ook weer niet teveel overdrijven hé. Ze hebben verdient gewonnen maar hun eerste helft trok nergens op.
De tweede helft was beter maar het zal nog veel beter moeten worden, daarmee ben ik volledig akkoord.
De duel 's zullen moeten aangegaan worden zonder het pootje terug te trekken (LET OP: niet vuil spelen hé, das wat anders), ze zullen vinniger en vooral veel sneller in uitvoering moeten spelen.
Overdrijf ik dan ? Ik schreef gewoon een beknopte samenvatting van hetgeen ik heb gezien.
Als je een slechte match (want dat was het) kan winnen, dan heb je een goed team.
1e helft, kreeg ik het op mijn zenuwen... schieten vanop 20+ meter en hopen dat de keeper een amateur is, is niet het niveau dat onze Rode Duivels normaal speelden.
Hazard is een speler die flitst als er geen druk meer is... eenmaal de duivels voorstaan, dan begint hazard te spelen/flitsen...
Lukaku had gisteren weinig te doen, het was zijn type match niet, te weinig opening... Origi was daar zeker en vast de juiste man...
Ik was stiekem aan het hopen op januzaj, die heeft volgens mij net wat meer fantasietjes... iets wat gisteren nodig was...
Want Algerije hun doel was simpel: 1 goal maken en dat dubbele muur optrekken...
En vertonghen: handjes af houden van de spelers... tis wk-wedstrijd... spijtige penalty want ze hadden met die bal nooit gescoord.
Wanneer je als team aan dergelijk meedoet dan moet je ervoor gaan, zoals Duitsland en Nederland deden tijdens hun eerste match; de tegenstander een regen aan goals doen incasseren.
Je moet niet als rugbyteam het veld opkomen maar je moet ook niet als relaxte caféploeg het veld betreden.
Gesjot moet er gedaan worden, van de eerste minuut tot de allerlaatste. Je bent niet tegen Janneke en Mieke aan het spelen hoor maar tegen ploegen die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben
nl. de wereldbeker winnen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
De belangrijkste beelden van België-Algerije werden gefilmd buiten het voetbalveld: Lukaku die, vanop de bank, als eerste bij Mertens is om hem te feliciteren met zijn doelpunt.
Ik denk dat we een "ploeg" hebben.
't Zal nodig zijn, bij het nemen van de volgende hindernissen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De belangrijkste beelden van België-Algerije werden gefilmd buiten het voetbalveld: Lukaku die, vanop de bank, als eerste bij Mertens is om hem te feliciteren met zijn doelpunt.
Ik denk dat we een "ploeg" hebben.
't Zal nodig zijn, bij het nemen van de volgende hindernissen.
Denk dat ook
Ik herinner me nog sommige conflicten.
Of bijv. Van Himst en co die na een week heimwee kregen
We hebben een en ander te danken aan Dick Advocaat.
Overdrijf ik dan ? Ik schreef gewoon een beknopte samenvatting van hetgeen ik heb gezien.
Wanneer je als team aan dergelijk meedoet dan moet je ervoor gaan, zoals Duitsland en Nederland deden tijdens hun eerste match; de tegenstander een regen aan goals doen incasseren.
Je moet niet als rugbyteam het veld opkomen maar je moet ook niet als relaxte caféploeg het veld betreden.
Gesjot moet er gedaan worden, van de eerste minuut tot de allerlaatste. Je bent niet tegen Janneke en Mieke aan het spelen hoor maar tegen ploegen die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben
nl. de wereldbeker winnen.
Algerije wou er niet voor gaan, die wouden 1 flits (en met dank aan verthongen zijn penalty) hadden ze genoeg om alles dicht te gooien en tot stoppen met voetballen...
Dat de ploeg die eerste time aanwezig was geen antwoord had is voor eenieder duidelijk...
De 3 vervangingen hebben dat goed opgelost...
dus ondanks een slechte eerste helft, en een minder spannende match als nederland of duitsland hebben ze wel hun doel gehaald: winnen.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Algerije wou er niet voor gaan, die wouden 1 flits (en met dank aan verthongen zijn penalty) hadden ze genoeg om alles dicht te gooien en tot stoppen met voetballen...
toch wel leuk om te lezen die middelnederlandse teksten.
grt,bouk.
Comment