Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De opstelling

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Allez vooruit. Ik ga mijn goed hart eens tonen... Proficiat Belgskes!
    Okee
    Bij mij was het eerder: "OEF".
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Theo, Kevin is iemand die ik altijd zou opstellen, tenzij de tegenstander erg zwak is.
      Maar zoals Nete zegt, gedaan met dat breiwerk en vooruit voetballen. Dat kregen we met Mertens, Origi en Fallaini.
      En 'k heb het al 1001 keer gezegd, Lukaku is een spits voor de tegenaanval en voor de rest...

Nu, ze zijn nog nergens zulle.
      De Russen en de Koreanen schat ik toch beter in dan de Algerijnen.
      Vooral van die laatsten zou ik maar opletten.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Theo, Kevin is iemand die ik altijd zou opstellen, tenzij de tegenstander erg zwak is.
        Maar zoals Nete zegt, gedaan met dat breiwerk en vooruit voetballen. Dat kregen we met Mertens, Origi en Fallaini.
        En 'k heb het al 1001 keer gezegd, Lukaku is een spits voor de tegenaanval en voor de rest...

Nu, ze zijn nog nergens zulle.
        De Russen en de Koreanen schat ik toch beter in dan de Algerijnen.
        Vooral van die laatsten zou ik maar opletten.
        Ik ben content dat Hans Vandeweghe mijn teksten leest
        Was net in Ter Zake.
        Hij haalde ook de Engelse pers aan die ik OOK lees
        Maar ja, hij is Hans en ik maar theokus

Met die drie spelers die je opsomt kwam er vaart en wat karakter in het spel.
        Alderweireld speelde ook een goede wedstrijd.
        Wanneer heb je een goede ploeg? Als alles goed is he, zowel voor, midden als achter.

Ik hoop voor dadelijk dat Mexico wint
        Last edited by theokus; 17 juni 2014, 22:04.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Gut .. ik dacht dat ik terug Ghana-Nigeria zag maar met andere truitjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Gut .. ik dacht dat ik terug Ghana-Nigeria zag maar met andere truitjes ...
            Zat ik ook te denken.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ze hebben gewonnen ja, verdiend ? nee, verre van want het was met de hakken over de sloot.

Ze zullen nog veel poeier moeten eten willen ze doorstoten naar de volgende ronde.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Ze hebben gewonnen ja, verdiend ? nee, verre van want het was met de hakken over de sloot.

Ze zullen nog veel poeier moeten eten willen ze doorstoten naar de volgende ronde.
                Nu ook weer niet teveel overdrijven hé. Ze hebben verdient gewonnen maar hun eerste helft trok nergens op.
                De tweede helft was beter maar het zal nog veel beter moeten worden, daarmee ben ik volledig akkoord.
                De duel 's zullen moeten aangegaan worden zonder het pootje terug te trekken (LET OP: niet vuil spelen hé, das wat anders), ze zullen vinniger en vooral veel sneller in uitvoering moeten spelen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Wat ook goed is, is dat ze na een achterstand kunnen terug komen.

't Kan best zijn zoals een collega zei dat Wilmots niet zo goed is op tactisch gebied.
                  Met de wissels was het wel opgelost en met De Bruyne op zijn beste plaats.
                  Dat maakte het verschil, toch voor Kevin.

Ik loop niet hoog op met de Fifa maar ze hadden wel gelijk met onze man van de match.
                  Hij lag ook aan de basis van onze twee doelpunten.

En nu op naar de volgende wedstrijd en met de opstelling van in de tweede helft
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Tjonge...jonge..!!!!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als je een slechte match (want dat was het) kan winnen, dan heb je een goed team.

1e helft, kreeg ik het op mijn zenuwen... schieten vanop 20+ meter en hopen dat de keeper een amateur is, is niet het niveau dat onze Rode Duivels normaal speelden.

Hazard is een speler die flitst als er geen druk meer is... eenmaal de duivels voorstaan, dan begint hazard te spelen/flitsen...

Lukaku had gisteren weinig te doen, het was zijn type match niet, te weinig opening... Origi was daar zeker en vast de juiste man...

Ik was stiekem aan het hopen op januzaj, die heeft volgens mij net wat meer fantasietjes... iets wat gisteren nodig was...

Want Algerije hun doel was simpel: 1 goal maken en dat dubbele muur optrekken...

En vertonghen: handjes af houden van de spelers... tis wk-wedstrijd... spijtige penalty want ze hadden met die bal nooit gescoord.
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ikzelf vind Felani beter dan Lukaku, die kan tenminste een bal aannemen en speelklaar leggen.
                        Maar op Lukaku zijn kap zaten dan ook 2 man he
                        Ik hoop ook een die Januzaj in actie te zien denk dat die best past als ze tegen de Koreanen spelen.

Comment

En dat er in de Nederlandse pers zijn die Spanje-Nederland gaan vergelijken met België-Algerije..........
                          Spanje had 66% balbezit en verloor
                          België had 67% balbezit en won
                          De Nederlanders speelden dus een hele match onder, maar door een paar flitsen van hun twee klassespitsen (vooraf voorspelde) wonnen ze.
                          De Belgen beheersten de volledige match maar vonden het grootste deel van de match geen opening......tot na de wissels.
                          Niettemin voor beide ploegen een goede zaak, maar het doen uitschijnen alsof de matchen te vergelijken waren..........

Groetjes

Comment

Was het eens met Jan Mulder
                            1 ste helft van de Belgen was nog slechter dan die van de Nederlanders.
                            2 de helft van de Belgen was bijlange niet zo goed als die van de Nederlanders.
                            1 + 2 = 3 en die punten hebben we

En M'Bolhi (Algerije) is ook een goede doelman!, zeg ik
                            Had een paar zeer goede tussenkomsten.

Guillermo Ochoa gezien?
                            De ganse Mexicaanse ploeg was zeer goed tegen Brazilië.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Gisteren veruit de beste dag van het jaar! Hopelijk mogen er nog meer volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                                Gisteren veruit de beste dag van het jaar! Hopelijk mogen er nog meer volgen.
                                Ben er zeker van
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X