Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autosalon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Autosalon

    "Duitsers hebben blijkbaar overal waar ze op reis zijn een arrogant/übermensch-gedrag. Ik heb er toch nog geen andere tegengekomen op mijn reisbestemmingen"
    De schrijver van deze uitspraak spreekt altijd over respect (zal geen naam noemen maar bewuste persoon zal het wel herkennenà
    zoals u eerder schreef is voor mij ook niet zo respectvol,iedereen over dezelfde kam scheren....
    Last edited by Camiel; 16 januari 2014, 22:36.

    Comment


    • #77
      Re: Autosalon

      Oorspronkelijk geplaatst door Camiel Bekijk bericht
      "Duitsers hebben blijkbaar overal waar ze op reis zijn een arrogant/übermensch-gedrag. Ik heb er toch nog geen andere tegengekomen op mijn reisbestemmingen"
      De schrijver van deze uitspraak spreekt altijd over respect (zal geen naam noemen maar bewuste persoon zal het wel herkennenà
      zoals u eerder schreef is voor mij ook niet zo respectvol,iedereen over dezelfde kam scheren....
      U mag mij gerust bij naam noemen mijn beste Camiel. Een mens zijn respect kan aangetast raken door bepaalde arrogante gedragingen van een volk, en ik spreek nu enkel over mijn reisbestemmingen buiten hun eigen land, want als ik bij hen niet echt 'moet zijn', zien ze mij daar wel niet. Maar wie weer, bij hen thuis zijn die, misschien wat aangenamer in de omgang als er iets te rapen valt. Maar goed, over het gedrag van bepaalde Russen in het buitenland zullen wij het dan maar niet hebben zeker.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #78
        Re: Autosalon

        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Tot in de Humo toe: applaus voor de Tesla. Zo'n model S: wauw, dat is voor mij de droomwagen, méér dan een Jaguar of Maserati. Beroepshalve kom ik wel eens vaker in Amsterdam: daar zie je ze regelmatig. Bij ons in België nog geen enkele gezien.


        Walter
        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        In Brugge heb ik er een gezien.
        De auto had die Belgische nummerplaat die ook in de test van De Autogids te zien was.
        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Wel zeer veel interesse gisteren. De Belg begint de weg te vinden. Bij onze noorderburen lopen er al enkele. Stond trouwens ook in het paleis van de meest exclusieve wagens.
        Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Deze zomer heeft er een enkele dagen op de parking hier in Nieuwpoort gestaan. Prachtige sportieve look. Ben er speciaal naar op zoek gegaan in autobladen en internet want had geen benul van merk model of dergelijke.
        Oei, er zijn er in België nochtans 148 verkocht vorig jaar. Zeer prachtige wagen, maar wel een dure aangelegenheid.

        Comment


        • #79
          Re: Autosalon

          Oorspronkelijk geplaatst door Pythagoras Bekijk bericht
          Oei, er zijn er in België nochtans 148 verkocht vorig jaar. Zeer prachtige wagen, maar wel een dure aangelegenheid.
          Inderdaad, die wagen richt zich wel tot een heel select publiek. Beter is misschien er aandelen van te kopen.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #80
            Re: Autosalon

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Inderdaad, die wagen richt zich wel tot een heel select publiek. Beter is misschien er aandelen van te kopen.
            Dat zou wel eens een goede zet kunnen zijn...zeker als blijkt dat één van de Duitse constructeur er misschien wel iets in ziet...

            Comment


            • #81
              Re: Autosalon

              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Inderdaad, die wagen richt zich wel tot een heel select publiek. Beter is misschien er aandelen van te kopen.
              Die aandelen zijn al geexplodeerd, en zijn overgewaardeerd.

              Comment


              • #82
                Re: Autosalon

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Die aandelen zijn al geexplodeerd, en zijn overgewaardeerd.
                Zou kunnen , in één jaar tijd 400% bij.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #83
                  Re: Autosalon

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Hier in de buurt, (tussen de West-Vlaamse boertjes) rijden toch wel een paar Tesla's hoor bouk,
                  een vriend van mij heeft er eentje staan, en nog een paar mensen in de buurt van Staden.
                  En dan heb je natuurlijk nog Patrick Naeyaert uit Brugge, een zonnepanelen handelaar,
                  die denk ik de eerste Tesla in België kocht, (reeds 4 jaar geleden) met zijn bekende uitspraak
                  ‘Weer een Arabier bij z'n ******' KLIK
                  Zeer slim gezien van die Patrick Naeyaert, maar ik heb toch mijn bedenkingen.
                  Hij laadt de batterijen van zijn Tesla via zonnepanelen. Wanneer je op de website van Tesla kijkt, zie je dat je daar behoorlijk wat stroom voor nodig hebt. Zeker meer dan zijn zonnepaneel kan leveren.
                  Dus vraag ik mij af of het geen publiciteitsstunt is van zijn firma. Immers overdag ben je weg met de auto, en 's avonds als je ermee thuiskomt schijnt de zon niet meer voldoende om de batterijen via de panelen te laden.
                  Kost hem natuurlijk geen cent als hij de Tesla en de zonnepanelen in zijn budget voor publiciteit en promotie verwerkt.

                  Comment


                  • #84
                    Re: Autosalon

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Zou kunnen , in één jaar tijd 400% bij.
                    Het zou kunnen is hier wel hééééél zacht uitgedrukt. 400% er bij op één jaar tijd.
                    L en H vergeten ??????? Die aandelen zouden ook ongelooflijk rendement hebben.
                    Ze hadden er wel niet bij verteld dat het zeepbellen zou opbrengen.
                    Om daar in te trappen moe(s)t je dommer dan dom zijn.

                    Comment


                    • #85
                      Re: Autosalon

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Het zou kunnen is hier wel hééééél zacht uitgedrukt. 400% er bij op één jaar tijd.
                      L en H vergeten ??????? Die aandelen zouden ook ongelooflijk rendement hebben.
                      Ze hadden er wel niet bij verteld dat het zeepbellen zou opbrengen.
                      Om daar in te trappen moe(s)t je dommer dan dom zijn.
                      Je weet maar nooit he.
                      Het zou best kunnen

                      De Engelsen hebben er een kort woordje voor en wij moeten het doen met het woord "hebberigheid"
                      Zelfs heel slim mensen hebben er last van.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #86
                        Re: Autosalon

                        Oorspronkelijk geplaatst door Camiel Bekijk bericht
                        "Duitsers hebben blijkbaar overal waar ze op reis zijn een arrogant/übermensch-gedrag. Ik heb er toch nog geen andere tegengekomen op mijn reisbestemmingen"
                        Als geboren duitser neem ik aan u uitspraak aanstoot en is eigenlijk een uitspraak die ik catalogeer als rassenhaat die dan ook nog gericht is op het duitse rijk een tijd die in een ver verleden veel leed heef tveroorzaakt en deze uitspraak uitermate ongepast maakt.u had het woord mof of pruis nog kunnen gebruiken dan was het een totaalpakket.
                        Heb je ook problemen met nederlanders ,engelsen en waarom ook niet de kleurlingen en/of turken op deze wereld.

                        Er is mij op gewezen dat bovenstaande uitspraak niet van camiel komt wat niet wegneemt dat het walgelijk is
                        Last edited by stefan.d; 17 januari 2014, 21:33.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Autosalon

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Je weet maar nooit he.
                          Het zou best kunnen

                          De Engelsen hebben er een kort woordje voor en wij moeten het doen met het woord "hebberigheid"
                          Zelfs heel slim mensen hebben er last van.
                          Tesla blijkt een succesverhaal te zijn, maar richt zich enkel tot een beperkte laag van de bevolking. Het gaat dus wel om een exclusieve wagen. Of de aandelen een goeie belegging zijn zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik heb er alvast geen en zal er ook geen aankopen. Schoenmaker blijf bij je leest, voor mij zijn Belgische aandelen al een heel grote uitdaging.
                          Wat mij toch opviel op het salon, dat er alvast meer dan gewone belangstelling was voor het merk in het paleis van de meest exclusieve merken.
                          Of dit te maken heeft met hebberigheid en of slim zijn laat ik aan u over.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #88
                            Re: Autosalon

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Tesla blijkt een succesverhaal te zijn, maar richt zich enkel tot een beperkte laag van de bevolking. Het gaat dus wel om een exclusieve wagen. Of de aandelen een goeie belegging zijn zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik heb er alvast geen en zal er ook geen aankopen. Schoenmaker blijf bij je leest, voor mij zijn Belgische aandelen al een heel grote uitdaging.
                            Wat mij toch opviel op het salon, dat er alvast meer dan gewone belangstelling was voor het merk in het paleis van de meest exclusieve merken.
                            Of dit te maken heeft met hebberigheid en of slim zijn laat ik aan u over.
                            Haha
                            Ik bedoelde eigenlijk degenen die verlekkerd kunnen zijn op de winsten die deze aandelen beloven.
                            Verder heb ik totaal niets tegen die wagen of zijn eigenaar.
                            Ben zelfs voorstander.

                            Een probleem met elektrische wagens is dat ze niet verkocht geraken.
                            Nog geen 200 verleden jaar of toch zoiets.
                            Te weinig van die tankpalen? Beperkte afstanden?
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #89
                              Re: Autosalon

                              Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                              Als geboren duitser neem ik aan u uitspraak aanstoot en is eigenlijk een uitspraak die ik catalogeer als rassenhaat die dan ook nog gericht is op het voormalige duitse rijk een tijd die in een ver verleden veel leed heef tveroorzaakt en deze uitspraak uitermate ongepast maakt.u had het woord mof of pruis nog kunnen gebruiken dan was het een totaalpakket.
                              Heb je ook problemen met nederlanders ,engelsen en waarom ook niet de kleurlingen en/of turken op deze wereld.
                              Beste, deze uitspraak is wel uit één van mijn reacties genomen hé. Ik weet ook niet wat dat met rassenhaat te maken heeft. Als ik u zeg dat dit ervaringen zijn die ik op mijn vakantiebestemmingen heb meegemaakt, dan is dat ook zo en wat dat met haat te maken heeft weet ik niet.
                              Maar ik ga u nog meer uitleggen. Mensen die ooit in het leger zijn geweest in Duitsland, en ik ben er één van, zullen dit misschien kunnen beamen. Door mijn dienst in de ziekenboeg-infirmerie van een infanteriekazerne kreeg ik soms meerdere keer per week miliciens over de vloer met wonden, opgelopen tijdens hun uitstappen in de stad 's avonds bij confrontaties met groepjes jonge Duitsers die blijkbaar een probleem hadden met de aanwezigheid van de Belgen. Dat de Belgen, Amerikanen, Canadezen, Engelsen, etc. jaren na WOII het Duitse Rijk, zoals u dat noemt, hebben bezet was een internationale overeenkomst. Dat jonge mensen daar hun legerdienst moesten gaan vervullen hebben zij zelf niet gevraagd. Maar toen hebben wij pas staaltjes van rassenhaat meegemaakt, en dat was toen al lang na wat er in WOII op datzelfde grondgebied was gebeurd.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #90
                                Re: Autosalon

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Haha
                                Ik bedoelde eigenlijk degenen die verlekkerd kunnen zijn op de winsten die deze aandelen beloven.
                                Verder heb ik totaal niets tegen die wagen of zijn eigenaar.
                                Ben zelfs voorstander.

                                Een probleem met elektrische wagens is dat ze niet verkocht geraken.
                                Nog geen 200 verleden jaar of toch zoiets.
                                Te weinig van die tankpalen? Beperkte afstanden?
                                Het eigenaardige is echter wel dat Tesla blijkbaar wel verkoopt en de andere gewone elektrische wagens minder of niet. Of zou dat dan te maken hebben met de prijs en de uitstraling van deze wagen.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X