Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De befaamde Belgacom service...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De befaamde Belgacom service...

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Nu is mijn account zelfs al geblokkeerd. Pfffffffffffffffffffffffff....
    Knoeiers.

Dan toch ineens de 3 kadertjes en drie mooie cirkeltjes die blijven draaien tot in het oneindige om dan uiteindelijk drie keer het bericht te geven dat er een technisch probleem is.

Knoeiers˛.

Proximus zou beter een SMS sturen als het eens WEL werkt.
    Onderaan op de pagina: Geef ons uw mening over de e-Services. Het duurt amper 10 minuutjes en het zal ons toelaten nog beter te voldoen aan uw verwachtingen.

En blokkeren doen ze na 3 keer verkeerd paswoord, maar dat kan je zelf resetten.
    Te veel geknoeid?
    Last edited by VerSeg; 22 december 2013, 21:35.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Onderaan op de pagina: Geef ons uw mening over de e-Services. Het duurt amper 10 minuutjes en het zal ons toelaten nog beter te voldoen aan uw verwachtingen.

En blokkeren doen ze na 3 keer verkeerd paswoord, maar dat kan je zelf resetten.
      Te veel geknoeid?
      Het paswoord wordt wel aanvaard, maar steeds de melding van een technisch probleem.
      Die oproep om mijn mening te geven staat bij mij alleszins niet op de login-pagina (hebben ze schrik van mij ? )
      Last edited by nete; 23 december 2013, 22:44.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Het paswoord wordt wel aanvaard, maar steeds de melding van een technisch probleem.
        Die oproep om mijn mening te geven staat bij mij alleszins niet op de login-pagina (hebben ze schrik van mij ? )
        Ik zal je hieronder even bewijzen dat die site met e-services wel degelijk werkt.

En sorry maar je haalde dit eerder aan:
        Dan toch ineens de 3 kadertjes en drie mooie cirkeltjes die blijven draaien tot in het oneindige om dan uiteindelijk drie keer het bericht te geven dat er een technisch probleem is.
        Dan ben je de login toch al voorbij en is je account niet geblokkeerd en dit komt niet overeen met uw eerdere melding:
        Nu is mijn account zelfs al geblokkeerd. Pfffffffffffffffffffffffff....
        Hierdoor dacht ik echt dat ge uzelf geblokkeerd had en dan was het niet eens nuttig u verdere info te verschaffen, maar blijkbaar was uw info niet volledig juist.

Op die pagina is er toch de mogelijkheid om uw mening te geven? Zie rode pijl.

Maar tot nu toe zit je hier altijd maar te klagen in plaats van naar een oplossing te zoeken.

Ook ik kan die site om zeep helpen met enkele instellingen op mijn PC aan te passen (zie eerste screenshot), maar als ik de instellingen weer corrigeer, dan kan ik die wel correct raadplegen, zie tweede screenshot.

En wees maar zeker, ik heb Belgacom niet gevraagd om de site om zeep te helpen voor de eerste screenshot en terug in orde te brengen voor de tweede screenshot ... het ligt puur aan lokale instellingen.

Screenschot 1:

Screenshot 2:
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Hier dan wat ik te zien krijg (bovenaan in de tab van de pagina blijft er "Verbinden" staan met een draaiend cirkeltje ervoor tot de foutmeldingen komen.
          Voor de rest werkt alles hier normaal, enkel die E-services doet moeilijk.
          Toon jij me even waar ik mijn mening mag geven op mijn schermafdruk ?
          Kan je misschien even toelichten hoe jij problemen kunt genereren en terug verwijderen ?
          Trouwens, als een bedrijf mij laat weten dat hun toepassing niet werkt wegens een technisch probleem dan denk ik niet direct aan een lokaal probleem in mijn laptop, temeer dat het uitzonderlijk wel eens een keer werkt.

Last edited by nete; 24 december 2013, 10:39.

Comment

Nete, hier werk alles van e-services, ook de link van mijn mening geven, maar die staat wel een bladzijde eerder, vooraleer ik klik op "mijn factuur&verbruik" (wat jouw afdruk is).
            Ik zou niet weten welke instellingen ik moet wijzigen om het effect te hebben van jouw screenshot, maar heb je misschien ooit een snelkoppeling gemaakt, die (nu) verwijst naar een verkeerde pagina?

Comment

Dit is de snelkoppeling die ik gebruik.

Te gek: ik klik op "Dit" om de url even te testen en dan krijg ik wel Mijn lopend verbruik + 2 foutmeldingen.

Comment

Als ik jouw link gebruik moet ik mijn login en paswoord ingeven, kom ik rechtstreeks op "mijn factuur & verbruik" uit - dus zie ik niet de link naar "uw mening" want die staat op de 'home page'.
                En de link werkt hier overigens perfect, zonder storing of foutmelding van Belgacom.

Comment

Dit is de snelkoppeling die ik gebruik.

Te gek: ik klik op "Dit" om de url even te testen en dan krijg ik wel Mijn lopend verbruik + 2 foutmeldingen.
                  Om te zien of iets correct werkt en om dezelfde meldingen te krijgen als een ander ga je voor elke site eerst via het hoofdscherm, in dit geval www.belgacom.be en daar kies je "Mijn e-Services" welke als url het volgende heeft : http://www.belgacom.be/nl/particulie...-services.html.
                  De link die jij gebruikt https://admit.belgacom.be/eservices/...myBillAndUsage gaat direct naar de facturatie en dan krijg jij natuurlijk niet dezelfde pagina als anderen te zien.

Toon jij me even waar ik mijn mening mag geven op mijn schermafdruk ?
                  Dus als jij delen niet ziet, dan ligt dit puur aan jezelf en niet aan de site van Belgacom.
                  Wil je zeker altijd de juiste link gebruiken, kies dan de functie "Mijn e-Services" op de startpagina van Belgacom ... dan heb je tenminste hetzelfde als een ander.

Kan je misschien even toelichten hoe jij problemen kunt genereren en terug verwijderen ?
                  Heel simpel door mijn beveiligingsinstellingen te veranderen op mijn PC waardoor bepaalde zaken geblokkeerd worden.
                  Dit kan op allerlei manieren veroorzaakt worden maar de meest voorkomende is de instelling van Internet Explorer.

Zoals je merkt in mijn screenshots kan ik er ook voor zorgen dat een deel van de e-Services niet werkt, maar door de nodige gegevens toe te voegen in mijn instellingen voorkom ik dat probleem.

Bij Extra => Internetopties => Beveiliging => Vertrouwde websites => Hier met de knop "Websites" twee sites toevoegen om zowel de e-Services van Belgacom als Proximus te laten werken (Belgacom en Proximus zitten samen verwerkt in de e-Services).

Log into your Customer account MyProximus: identify yourself, check your usage, invoices and payments. Reload your Pay and Go card. Manage your options and find your offers and loyalty advantages as Premium Club.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Na nogal wat wroeten uiteindelijk de volgende link werkend gekregen: https://admit.belgacom.be/eservices/...lcycleenddate=
                    Daar gegevens invullen (of laten invullen door Lastpass), zonder de hele omweg via www.belgacom.be.
                    Last edited by nete; 26 december 2013, 09:29.

Comment

Na nogal wat wroeten uiteindelijk de volgende link werkend gekregen: https://admit.belgacom.be/eservices/...lcycleenddate=
                      Bedoel je nu eigenlijk dat de site van Belgacom "wel" werkt?

Daar gegevens invullen (of laten invullen door Lastpass), zonder de hele omweg via www.belgacom.be.
                      Ja ... "één keer klikken" op de hoofdpagina om naar de e-Services te gaan kan je "een hele omweg" noemen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Bedoel je nu eigenlijk dat de site van Belgacom "wel" werkt?

Ja ... "één keer klikken" op de hoofdpagina om naar de e-Services te gaan kan je "een hele omweg" noemen.
                        Te vroeg gejuicht. Krijg op die wijze mijn internet verbruik nu weer niet meer, de andere gegevens wel.
                        Maar Hello op de GSM lijkt het nu wel goed te doen, was vroeger ook wel anders.

En die omweg: bij vrijwel alle sites waar ik moet inloggen (banken inbegrepen) zet ik de inlogpagina in de bladwijzerbalk en dat geeft geen problemen.
                        Last edited by nete; 28 december 2013, 08:19.

Comment

Wat bedoel je nu eigenlijk, nete? Ik begrijp je niet helemaal. Of helemaal niet?
                          Met de link die je ons gaf (post 51) moest ik gewoon mijn login gegevens invullen en ik was dadelijk op de gewenste pagina, wel zonder de "mening-link", die staat op de homepage (post 52)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                            Wat bedoel je nu eigenlijk, nete? Ik begrijp je niet helemaal. Of helemaal niet?
                            Het IS ook niet te begrijpen. Zojuist nog eens getest en nu (ik zeg wel NU) werken die diverse links weer normaal. Vanmorgen kreeg ik niet het internet verbruik.
                            Trouwens, gisteravond kreeg ik in de Hello Android app dan ook geen internet verbruik, nu terug wel.
                            Voor mij is het dus meer een loterij dan een url of app.

Comment

Het IS ook niet te begrijpen.
                              Vraag blijft wat niet te begrijpen valt ... nete of al die zogezegde problemen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

De "zogezegde" problemen van Verseg...

Zojuist op de laptop even gecheckt via de Verseg-weg: "technisch probleem" voor mijn internet verbruik..... .
                                Dan maar even gekeken op "Hello" op de smartphone. Daar heb ik deze nacht om 3:31 0 gesprekken (zou kunnen) en heb ik 1,28 MB data verbruikt. Deze laatste meting dateert wel van 1 januari om 1:15 Bij mijn lopend verbruik staat 0 SMS-jes (ook bij e-services staat 0) terwijl ik er vrij uitzonderlijk een tiental verstuurd heb.

Waarschijnlijk zijn de mensen die de gegevens intikken nog in Kerstverlof en wordt het maandag beter.

Toch echt wel zielig voor een communicatiebedrijf.
                                Last edited by nete; 3 januari 2014, 08:01.

Comment

Working...
                                X