Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De befaamde Belgacom service...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De befaamde Belgacom service...

Ik vind de service van Belgacom bij internetproblemen toch nog altijd beter dan die van Telenet.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Belgacom heeft ook een forum waar je een PM kan sturen naar "Eva" : dat is evengoed de supportdienst. Naast de postduif is dat zowat de enige manier om Belgacom schriftelijk te bereiken. Ik heb die manier al geregeld gebruikt, en het gaat stukken vlotter dan via de telefoon...
      Die e-services werken inderdaad niet perfect, maar er wordt geregeld aan gewerkt (meestal in het weekend). De laatste tijd werkt het beter en beter, hoewel er wel een probleem is voor mensen die IE 11 gebruiken (IE 10 is geen probleem). Voorlopig is het de enige site die ik met Chrome bezoek...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Belgacom heeft ook een forum waar je een PM kan sturen naar "Eva" : dat is evengoed de supportdienst.
        Bij Telenet is dat "Charlotte". Beide teams hebben hetzelfde doel: damagecontrol op sociale media en fora. Meestal wordt er ingegrepen bij problemen die al lang aanslepen en die dan opeens via Twitter, FB of sites als userbase meer aandacht krijgen.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

FWIW ik ben al een paar keren correct en snel geholpen door "Eva van Belgacom" (via PM op de forums) zelfs voor er sprake was van "damage control" .. en in mijn voordeel trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            FWIW ik ben al een paar keren correct en snel geholpen door "Eva van Belgacom" (via PM op de forums) zelfs voor er sprake was van "damage control" .. en in mijn voordeel trouwens.

Nog nooit gehoord van die EVA, vind ik die op de site van Belgacom?

Walter
            D850

Comment

Die "madam" volgt (al jaaaren?) een aantal discussieforums overal waar het om "telecommunicatie" gaat zoals userbase, de eigen Bcom forums en nog een paar andere ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Nog nooit gehoord van die EVA, vind ik die op de site van Belgacom?
                Waarschijnlijk niet. Hier wel.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

En het ergste van alles: je kunt er niet of nauwelijks meer over communiceren. Na de beruchte "Basta" uitzending is er bij Belgacom nog niets veranderd.

Walter
                  Er is anders wel een heel simpele oplossing hoor.
                  Al die het beter weet en alles direct kan oplossen moet solliciteren en het eens voordoen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Waarschijnlijk niet. Hier wel.
                    Heel zeker wel : hier dus... link.
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Er is anders wel een heel simpele oplossing hoor.
                      Al die het beter weet en alles direct kan oplossen moet solliciteren en het eens voordoen.
                      Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar ik weet wel dat je tot voor een jaar of tien gewoon kon bellen naar Belgacom en daar, doodeenvoudig, meteen iemand van vlees en bloed aan de lijn kreeg. Service heeft zijn prijs, jawel, en volgens mij is dat een gat in de markt en zijn mensen bereid een ietsje meer te betalen voor vriendelijke , correcte service die problemen opvolgt en oplost. De huidige manier van doen waarbij je tegen een muur van muzak en computerstemmen aanloopt is een geïnstitutionaliseerde vorm van arrogantie en botheid.

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Heel zeker wel : hier dus... link.
                      Ik heb mijn vraag gesteld op het forum, dank voor de link ; wel nog geen antwoord gehad, afwachten, wordt vervolgd.

Walter
                      D850

Comment

Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar ik weet wel dat je tot voor een jaar of tien gewoon kon bellen naar Belgacom en daar, doodeenvoudig, meteen iemand van vlees en bloed aan de lijn kreeg. Service heeft zijn prijs, jawel, en volgens mij is dat een gat in de markt en zijn mensen bereid een ietsje meer te betalen voor vriendelijke , correcte service die problemen opvolgt en oplost. De huidige manier van doen waarbij je tegen een muur van muzak en computerstemmen aanloopt is een geïnstitutionaliseerde vorm van arrogantie en botheid.

Ik heb mijn vraag gesteld op het forum, dank voor de link ; wel nog geen antwoord gehad, afwachten, wordt vervolgd.

Walter
                        De paar keer dat ik daar een vraag gesteld heb, had ik telkens antwoord binnen de 24 uren, maar dat is wel al weer een jaartje geleden. En het antwoord was zelfs behoorlijk accuraat (maar dat hangt natuurlijk ook van de vraag af ).
                        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Een tekstvak dat niet werkt is niet een link dat niet werkt.
                          Er zijn anders wel mensen die erin lukken de korting te activeren lees ik hier.
                          Al eens geprobeerd met een andere browser?
                          Was ook het eerste dat in me opkwam. Een andere browser testen.

Heb dat nog al gehad met bedrijven die iets lanceren op een website, en dat het dan met de ene browser wel lukt en met de ander maar gedeeltelijk.
                          En dan ben je 5 minuten bezig met een heel formulier in te vullen zoals een enquête, druk je op 'send' en dan komt er een foutmelding. Extreem irri

Is het een formulier in html met javascript achter? Of in Flash?
                          Indien Flash kan je misschien eerst de laatste plug-in downloaden bij Adobe.

Trouwens nog een geluk dat Belgacom een forum hééft.
                          Telenet heeft het hare geschrapt afgelopen maand (zita.be/forums)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Was ook het eerste dat in me opkwam. Een andere browser testen.

Heb dat nog al gehad met bedrijven die iets lanceren op een website, en dat het dan met de ene browser wel lukt en met de ander maar gedeeltelijk.
                            En dan ben je 5 minuten bezig met een heel formulier in te vullen zoals een enquête, druk je op 'send' en dan komt er een foutmelding. Extreem irri

Is het een formulier in html met javascript achter? Of in Flash?
                            Indien Flash kan je misschien eerst de laatste plug-in downloaden bij Adobe.

Trouwens nog een geluk dat Belgacom een forum hééft.
                            Telenet heeft het hare geschrapt afgelopen maand (zita.be/forums)
                            Heb een andere browser getest, namelijk Firefox. Geeft hetzelfde probleem. Html of flash? Javascript? Hoe kan ik dat zien?

Walter
                            D850

Comment

Als je met je rechtermuisknop op het formulier klikt, krijg je een menu te zien.
                              Bij een flash object is dat een kleiner menu met in 1 van de opties (meestal het laatste) de melding ""about adobe flash player".
                              Bij html heb je een langer menu, met de optie om de broncode te bekijken.

Comment

't Is eindelijk gelukt, wellicht dankzij de hulp van Eva!
                                Bedankt Regulus, Polleke_cgc, on4bam

Walter
                                D850

Comment

Working...
                                X