Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De befaamde Belgacom service...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De befaamde Belgacom service...

Ik krijg een e-mail van Belgacom: als trouwe klant word ik beloond, zomaar à rato van 7€ per maand gedurende 12 maanden. Alles wat ik moet doen is deze korting activeren door op een knop te drukken. dan verschijnt een tabblad waarop reeds keurig mijn account vermeld staat, evenals mijn klantnummer en het enige wat ik nu nog moet doen is mijn voor-en achternaam vermelden. Het cursortje staat te blinken, maar je krijgt geen letters ingetikt, onmogelijk je naam weer te geven, het ding werkt niet. Naar Belgacom gebeld. Na de gebruikelijke muziekjes en toetsjes die ik moet indrukken, iemand van vlees en bloed aan de lijn. Nog voor ik iets kan zeggen zegt die mevrouw : "och nu valt mijn systeem hier uit, ik ga u doorverbinden met een collega" en bàm, ik krijg een eeuwigdurend muzakje te horen. Opnieuw geprobeerd: na een kwartier iemand die leeft aan de telefoon. Probleem met de link uitgelegd, die man wist niets van die promotie af maar ging het uitzoeken en mij daarna terugbellen. Ik zeg hem dat ik dat nauwelijks kan geloven, en hij repliceert dat hij toch écht gaat terugbellen. Wie heeft er gisteren aan het eind van de dag niet teruggebeld? Juist. Toch kreeg ik een telefoontje van Belgacom gisteren: een vooropgenomen bandje vroeg mij om de klantenservice punten te geven op een schaal van één tot vijf voor de net gevoerde gesprekken. Onnodig te zeggen dat mijn score niet bijzonder hoog was. De bewuste promotie kan nog geactiveerd worden tot 31 december, ik vraag mij af of tegen die tijd de link zal hersteld zijn.....

Walter
    Last edited by Phororhacos; 7 december 2013, 10:05.
    D850

Re: De befaamde Belgacom service...

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Ik krijg een e-mail van Belgacom: als trouwe klant word ik beloond, zomaar à rato van 7€ per maand gedurende 12 maanden.
    Prijs je gelukkig, als het op belonen van trouwe klanten (toch al meer dan 28 jaar dacht ik ) aankomt heeft Belgacom mij altijd over geslagen

Alles wat ik moet doen is deze korting activeren door op een knop te drukken. dan verschijnt een tabblad waarop reeds keurig mijn account vermeld staat, evenals mijn klantnummer en het enige wat ik nu nog moet doen is mijn voor-en achternaam vermelden.
    Kennen ze die dan niet ????

Comment

Ik heb helemaal geen klagen over Bcom ... ze hebben onlangs mijn oude (gekochte) Tilgin decoder gratis vervangen (wegens stopzetting van de support voor de ouwe) door een nieuwe V4 decoder. Verder heb ik steeds handig gebruikt gemaakt van hun promotiecampagnes en alsdusdanig heeft mijn overschakeling van ADSL naar VDSL2 en de overschakeling en installatie van Digitale TV mijn niets gekost buiten een beetje eigen zweet ... .. OK, de abo kosten zouden iets lager mogen zijn ... maar als ik er de prijsvergelijker bij haal, is er voor wat ik wens maar één enkele andere speler en dat is "SNOW" .. en dan spreken we over een "winst" van peanuts. FWIW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht

Kennen ze die dan niet ????

Op zich is dat ook heel raar ja, ik begin al te denken aan een soort hackerspoging?!

Walter
        D850

Comment

Op zich is dat ook heel raar ja, ik begin al te denken aan een soort hackerspoging?!

Walter
          Als ik het verhaal lees lijkt mij dat ook.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Als ik het verhaal lees lijkt mij dat ook.
            Ga maandag eerstkomende eens terugbellen ( want in het weekeinde krijg je sowieso geen levende ziel aan de telefoon ).

Walter
            D850

Comment

Dat er zo'n actie is klopt. Op userbase.be hebben ook al verschillende mensen de korting gekregen.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Een tekstvak dat niet werkt is niet een link dat niet werkt.
                Er zijn anders wel mensen die erin lukken de korting te activeren lees ik hier.
                Al eens geprobeerd met een andere browser?
                Het kan altijd eens gebeuren dat iets niet werkt, maar dan zou het eerder voor iedereen zijn.
                Het ligt ook niet altijd aan de provider, er kunnen ook eens andere oorzaken zijn.
                En mocht iedereen het probleem ondervinden, wees dan maar zeker dat het heel snel zal gemeld worden want als het is om kortingen te krijgen zijn ze overal meestal als de eersten om te bellen.
                Last edited by VerSeg; 8 december 2013, 00:28.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Een tekstvak dat niet werkt is niet een link dat niet werkt.
                  Inderdaad, maar bij Belgacom stel je je soms toch vragen. Mijn e-services zijn zo enkele weken (wegens een technische storing, gemeld op de site) onbereikbaar geweest.
                  Straffe IT-ers daar, als dat weken moet (kan) duren.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Inderdaad, maar bij Belgacom stel je je soms toch vragen. Mijn e-services zijn zo enkele weken (wegens een technische storing, gemeld op de site) onbereikbaar geweest.
                    Straffe IT-ers daar, als dat weken moet (kan) duren.
                    De e-services zijn niet de hoofdzaak van een provider, dat is iets bijkomstig dat dan ook niet de hoogste prioriteit geniet ... zo is dat ook bij Mobistar waar ik al bijna een jaar problemen heb om een account volledig te kunnen bekijken of beheren.
                    Als je belt dan zeggen ze ook daar dat dit niet prioritair is en dat telefonie aanbieden hun hoofdpunt is.
                    Ook de app voor Android met een overzicht van uw account werkt bij Mobistar niet correct, daar staan diensten tussen die de klant niet heeft en zaken die hij wel heeft kan je niet terugvinden, ook het verbruik klopt meestal niet.
                    Maar je hebt wel gelijk en dat vind ik ook dat het best lastig is als je iets wil bekijken en het werkt niet naar behoren.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

De e-services zijn niet de hoofdzaak van een provider, dat is iets bijkomstig dat dan ook niet de hoogste prioriteit geniet ... zo is dat ook bij Mobistar waar ik al bijna een jaar problemen heb om een account volledig te kunnen bekijken of beheren.
                      Als je belt dan zeggen ze ook daar dat dit niet prioritair is en dat telefonie aanbieden hun hoofdpunt is.
                      Ook de app voor Android met een overzicht van uw account werkt bij Mobistar niet correct, daar staan diensten tussen die de klant niet heeft en zaken die hij wel heeft kan je niet terugvinden, ook het verbruik klopt meestal niet.
                      Maar je hebt wel gelijk en dat vind ik ook dat het best lastig is als je iets wil bekijken en het werkt niet naar behoren.
                      En het ergste van alles: je kunt er niet of nauwelijks meer over communiceren. Na de beruchte "Basta" uitzending is er bij Belgacom nog niets veranderd.

Walter
                      D850

Comment

En het ergste van alles: je kunt er niet of nauwelijks meer over communiceren. Na de beruchte "Basta" uitzending is er bij Belgacom nog niets veranderd.

Walter
                        Vrij logisch hé. Je zet zo weinig mogelijk mensen in een dienst die niet rechtstreeks opbrengt en de klanten blijven toch voor het overgrote deel hondstrouw.
                        Als bedrijf zou je stom zijn om dan in jouw bedrijf nutteloze kosten te gaan doen.
                        De zeldzame klant die toch vertrekt wordt met een klein gedeelte van het zo uitgespaarde geld via barnumreclames vervangen door een veelvoud nieuwe klanten.

Comment

Sorry, maar je wordt er wel te pas en te onpas naar verwezen.
                          En als je als communicatiebedrijf in 2013 zoiets op poten zet en er een klucht van maakt (als het werkt zit er soms uren tot een dag vertraging op) dan laat je het beter achterwege.

Comment

hun Eservices, laat me niet lachen.
                            Ik wil hen een klacht sturen omdat er met mijn factuur iets niet klopt. Via telefoon de hele lijdensweg totdat er dan weer iemand aan de lijn komt die me doorverbind, je raadt het al, ja met hun startbandje om de hele cyclus weer door te loepn. Via de eservices krijg ik de melding dat ik hen met een klacht moet bellen en zo blijven we bezig en zij blijven fout factureren. Blijkbaar gaat het van geen klagers aannemen het is toch het zelfde bij de concurentie.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Net nog eens de hele 0800 muzak processie doorlopen, wat blijkt: meer mensen hadden moeilijkheden met die mail, het ligt ook niet aan de browser ( blijft inactief zowel bij I.E. als bij Firefox ), en ik mag de mail gewoon beantwoorden ( luidens een medewerker ) en zo mijn korting bekomen. Wait and see, ben er nog niet zeker van dat dit dan zo in orde komt....

Walter
                              D850

Comment

Working...
                              X