Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De befaamde Belgacom service...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De befaamde Belgacom service...

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Toch echt wel zielig voor een communicatiebedrijf.
    Het zieligste van al is uw leven slijten door te klagen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Zoals de naam van het topic intussen al verklapt... is Belgacom wél befaamd geworden door deze service.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ja, ik vraag me af, als mensen over zulke zaken -regelmatig- klagen, waarvoor klagen ze dan nóg allemaal niet in het dagelijks leven.

Ik ken zo van die mensen die zich oeverloos kunnen irriteren aan allerlei pietluttigheden die ze constant in de krant lezen of in het dagelijks leven meemaken. Die doen niets anders dan kreften.

Kreften hé !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Juist....maar dat adagio mag geen taboe introduceren dat je nooit eens mag klagen.

Walter
        D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Juist....maar dat adagio mag geen taboe introduceren dat je nooit eens mag klagen.

Walter
          Toe Walter, dat kan niet hé, we zullen de opdracht volgen: Belgacom/Proximus zijn schitterend en in alles perfect, ik zal bv. op het einde van de maand wel zien op mijn factuur of ik boven mijn limieten ben gegaan. Wie haalt het nu in zijn hoofd om tussentijds eens zijn dataverbruik te willen controleren.
          Waarom ik het hier ventileer ? Denk je dat ze reageren als ik het probleem meld ? Ten hoogste komt evaatje dan vertellen dat ze er mee bezig zijn (tot in der eeuwigheid)
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Toe Walter, dat kan niet hé, we zullen de opdracht volgen: Belgacom/Proximus zijn schitterend en in alles perfect, ik zal bv. op het einde van de maand wel zien op mijn factuur of ik boven mijn limieten ben gegaan. Wie haalt het nu in zijn hoofd om tussentijds eens zijn dataverbruik te willen controleren.
            Waarom ik het hier ventileer ? Denk je dat ze reageren als ik het probleem meld ? Ten hoogste komt evaatje dan vertellen dat ze er mee bezig zijn (tot in der eeuwigheid)
            Het probleem is dat aan de overkant het gras niet groener is: ik hoor ook sterke staaltjes klantonvriendelijkheid van Mobistar, Telenet.

Walter
            D850

Comment

We zullen van de lanotte hiervoor ook eens moeten opporren zeker?

Comment

Het is idd overal wel iets, bij Belgacom/Proximus, Mobistar, Base, Telenet, ... maar ik ga hier geen klaagzang gaan maken als ik op een app zie dat ik niet zie hoeveel SMS'jes er nu wel of niet zijn verstuurd. Als dit allemaal zo belangrijk wordt ...
                Moeten we onze vrije tijd daarmee invullen? Er mag zeer zeker eens geklaagd worden, waarom niet? Maar sommigen verheven dit als een deugd.

Comment

Dat het daar een pak minder gaat sinds ik er niet meer werk.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Dat het daar een pak minder gaat sinds ik er niet meer werk.
                    dacht dat het aan mij lag..
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Niet echt. Of toch misschien?
                      In ieder geval, sinds IK daar weg ben is het pas echt achteruit gegaan. En dat is lang geleden hoor. 1982 of zo.

Comment

Working...
                      X