Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarom een smartphone?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: waarom een smartphone?

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht

    (ps: dat espressotoestel was een fictief voorbeeld)
    Na wat ik reeds gelezen had van jou dacht ik het wel .
    Mvrgr.

    Comment


    • #77
      Re: waarom een smartphone?

      Mpqq--- lnuvjvle

      Comment


      • #78
        Re: waarom een smartphone?

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        -je woont op 5 minuten te voet van mijn deur... was je even langsgeweest deze voormiddag dan zat ik nu niet met 20 gemiste oproepen.
        Te voet ? om een afstand van 5 minuten te overbruggen neemt het gros van de Belgen wél zijn wagen uit de garage.
        Om dan achter het hoekje meteen hun status door te geven op Smoelenboek en co via hun smartfoon.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #79
          Re: waarom een smartphone?

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Te voet ? om een afstand van 5 minuten te overbruggen neemt het gros van de Belgen wél zijn wagen uit de garage.
          Ik vind dat érg.
          Ik ga dagelijks overal te voet naartoe, en zeker nu het mooi weer is, is er geen excuus om niet op je fiets te kruipen.
          Functioneel gebruik, gauw even naar de supermarkt voor een kleinigheid + lichaamsbeweging gecombineerd.

          Maar mensen willen er de tijd niet meer voor nemen, en gemakzucht is spijtig genoeg altijd het excuus.
          Dril hebben mensen nodig, terug naar het leger iedereen.

          Comment


          • #80
            Re: waarom een smartphone?

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Ik vind dat érg.
            Ik ga dagelijks overal te voet naartoe, en zeker nu het mooi weer is, is er geen excuus om niet op je fiets te kruipen.
            Wees blij dat je alle dagen ergens te voet naartoe "kan" gaan, het betekent alleen dat je alles dicht genoeg bij de deur hebt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #81
              Re: waarom een smartphone?

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Het is vooral handig om de economie aan te zwengelen.
              Noem mij maar oud LOL maar ik zie geen enkel voordeel in het gebruik van een smartphone tov een gsm.
              Een gsm is handig omdat je overal bereikbaar bent, en die dingen zijn nog klein ook (+ met 1 batterijlading kan je meerdere dagen verder)
              De meeste modelen hebben ook nog een camera aan boord waarmee je een foto kan nemen (handig als je een ongeval hebt om bewijslast te vergaren)

              Een smartphone is alles wat een gsm niet is.
              Het zit vol dingen die je niet nodig hebt, het ding is log en zwaar en de batterij gaat als je geluk hebt 1 dag mee.
              De gps functie is niet eens een echte gps maar a-gps (en dat is iets totaal anders dan een echte gps)

              Waarom zou je het kopen?
              Omdat je wil meelopen met de meute zeker?
              a-gps is een hulpmiddel de echte gps die ook in de meeste smartphones zit sneller een fix te laten vinden. Spreek voor jezelf zou ik zeggen, ik zie en benut de voordelen van een smartphone echt wel. Voor mij is het zeker een meerwaarde. Al was het maar omdat je contactpersonen perfect gesynchoniseerd zijn tussen je mail en gsm enzo. Boodschappenlijstjes, agenda (ik heb erg drukke), facebook, notities, gps, fototestel... Allemaal in een klein toestel dat je altijd op zak hebt. Ik hoef niet altijd het nieuwste model te hebben, maar de functionaliteit dat zo een ding me biedt, zou ik toch niet snel meer willen missen.
              Last edited by Teun_2; 9 juli 2013, 23:30.

              Comment


              • #82
                Re: waarom een smartphone?

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Wees blij dat je alle dagen ergens te voet naartoe "kan" gaan, het betekent alleen dat je alles dicht genoeg bij de deur hebt.
                Wederom een veel gebruikt excuus om toch maar die luxe voiture van stal te halen, toch?

                Vandaag 50km gefietst in de brandende zon, als het morgen pijpenstelen giet dan rij ik er ook door per fiets.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment


                • #83
                  Re: waarom een smartphone?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Wederom een veel gebruikt excuus om toch maar die luxe voiture van stal te halen, toch?

                  Vandaag 50km gefietst in de brandende zon, als het morgen pijpenstelen giet dan rij ik er ook door per fiets.
                  That's the spirit!
                  Geeft mij best een goed gevoel om door de regen te fietsen en met kleren thuis te komen die twee keer het lichaamsgewicht wegen dan ikzelf.

                  Vind zelf een smartphone overbodig, ik zou niet weten waar ik het ding zou moeten wegsteken of waarom ik er zoveel geld zou in steken.
                  Met vriendelijke groet,
                  Caltson
                  Sander Photography Official website

                  Comment


                  • #84
                    Re: waarom een smartphone?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht

                    Vind zelf een smartphone overbodig, ik zou niet weten waar ik het ding zou moeten wegsteken of waarom ik er zoveel geld zou in steken.
                    Dan moet je dat inderdaad niet gebruiken.
                    Ik heb het me ook pas aangeschaft wanneer ik de nood voelde om niet steeds 5 verschillende apparaten mee te nemen (toen waren die nog allemaal enorm groot).
                    Als je geen nood hebt, dan moet je ook niets kopen. (ik ken er velen die een smartphone gebruiken om te bellen en te sms'en, maar van de rest niets kennen, prestige is dan het argument )

                    Comment


                    • #85
                      Re: waarom een smartphone?

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      Wederom een veel gebruikt excuus om toch maar die luxe voiture van stal te halen, toch?

                      Vandaag 50km gefietst in de brandende zon, als het morgen pijpenstelen giet dan rij ik er ook door per fiets.
                      Tjah, sommige mensen werken ook nog,
                      en dan is de keuze om de boodschappen snel met de wagen te doen,
                      of met de fiets elke dag opnieuw te gaan halen snel gemaakt...

                      tis allemaal gemakkelijk om de mensen over 1 kam te trekken...
                      hij die zonder zonde is werpe de eerste steen he
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • #86
                        Re: waarom een smartphone?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Tjah...
                        hij die zonder zonde is werpe de eerste steen he
                        als men dat gaat doen, kan je niet veilig meer over straat lopen.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #87
                          Re: waarom een smartphone?

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          als men dat gaat doen, kan je niet veilig meer over straat lopen.
                          grt,bouk.

                          Vooral in sommige buurten, zo te lezen

                          Comment


                          • #88
                            Re: waarom een smartphone?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Wees blij dat je alle dagen ergens te voet naartoe "kan" gaan, het betekent alleen dat je alles dicht genoeg bij de deur hebt.
                            Dat is grotendeels een bewuste keuze hoor.

                            Goh, ik doe niet álles te voet natuurlijk, ik neem geregeld de trein of ander openbaar vervoer.
                            En soms doe ik ook beroep op iemand met een auto. Naar Ikea gaan om grote spullen te halen, is niet handig met openbaar vervoer. Maar daarom moet je natuurlijk zélf nog geen auto hebben. Ik ken veel mensen die "noodzakelijk" een auto nodig hebben, om hem dan heel zelden eens te bezigen... terwijl ze makkelijk alternatieven hebben, maar die moeten ze willen gebruiken natuurlijk. Denk ook maar aan Cambio autodelen.


                            Zelf ben ik wel bewust in de buurt van een station gaan wonen, met winkel op wandelafstand enzo, dát wel.
                            En ik heb ook bewust elke keer al een job gezocht waar ik met het openbaar vervoer naartoe kon.
                            Last edited by anonymous; 10 juli 2013, 08:18.

                            Comment


                            • #89
                              Re: waarom een smartphone?

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Goh, ik doe niet álles te voet natuurlijk...
                              En soms doe ik ook beroep op iemand met een auto. Naar Ikea gaan om grote spullen te halen, is niet handig met openbaar vervoer. Maar daarom moet je natuurlijk zélf nog geen auto hebben.


                              Zelf ben ik wel bewust in de buurt van een station gaan wonen, met winkel op wandelafstand enzo, dát wel.
                              En ik heb ook bewust elke keer al een job gezocht waar ik met het openbaar vervoer naartoe kon.
                              U heeft geen rijbewijs..?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #90
                                Re: waarom een smartphone?

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                U heeft geen rijbewijs..?
                                Toch toch, je zal het niet geloven, maar ik heb wel degelijk een rijbewijs voor de auto.

                                En toevallig in de week dat ik het behaald heb, heb ik mij een nieuwe fiets gekocht.
                                ('t kan ook een week later geweest zijn)

                                Maar ik rij helemaal niet graag met de wagen. Die wagen is trouwens van mijn vrouw die er mee naar het werk rijdt. Zelf rij ik er zelden mee, enkel af en toe eens om het 'rijden' te onderhouden. Het is handig in noodgevallen, zoals toen ik mijn vrouw naar het ziekenhuis moest voeren, onder andere voor de bevalling enzo. Ik heb toen de auto op de parking van het ziekenhuis laten staan, en de dagen nadien met de trein naar het ziekenhuis geweest, die 20 minuutjes te voet had ik er voor over
                                Die trein rijdt tóch, waarom moet er dan noodzakelijk een extra wagen met uitstoot op de baan?

                                Maar toegegeven, in de regen fiets ik niet, dan ga ik liever te voet.

                                Comment

                                Working...
                                X