Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarom een smartphone?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: waarom een smartphone?

    Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Smartphone als agenda Wat doe je als iemand je belt om een afspraak te maken

    Jan
    na het telefoontje alles in de agenda zetten?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #32
      Re: waarom een smartphone?

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      na het telefoontje alles in de agenda zetten?
      Hoe kun je nu je agenda tijdens het bellen raadplegen om een tijdstip af te spreken.................

      Jan

      Comment


      • #33
        Re: waarom een smartphone?

        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Smartphone als agenda ..
        zie:
        #3
        #4
        #9
        #23
        #25.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: waarom een smartphone?

          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Hoe kun je nu je agenda tijdens het bellen raadplegen om een tijdstip af te spreken.................

          Jan
          1-> luidspreker, en terwijl agenda consulteren?
          2-> headset en terwijl agenda consulteren?

          een smartphon kan meestal.... meerdere dingen tegelijk he
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #35
            Re: waarom een smartphone?

            Om waar ook ter wereld een naar het BD forum te kunnen kijken zonder een tablet of laptop te moeten meesleuren.
            Om waar ook ter wereld via 'Sunsurveyor' het blauwe en gouden uurtje te kunnen raadplegen van de plaats waar je je bevindt.
            Om waar ook ter wereld steeds de 'DOF calculator' bij te hebben.
            Om waar ook ter wereld steeds via 'Rainy days' te zien of er buien of slecht weer op komst is.
            En ik kan nog een hele tijd doorgaan
            En niet te vergeten...... om waar ook ter wereld te kunnen telefoneren .
            Mvrgr.

            Comment


            • #36
              Re: waarom een smartphone?

              Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
              Om waar ook ter wereld een naar het BD forum te kunnen kijken zonder een tablet of laptop te moeten meesleuren.
              OK..ik ben om en ga morgen zo,n ding kopen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: waarom een smartphone?

                maar als je de nood er niet toe voelt, is er ook geen reden om over te stappen...

                ik zou niet graag meer zonder smartphone op stap gaan,
                mijn schoonbroer heeft gewoon een degelijke gsm nodig die robuust is...

                maar omgekeerd:
                mijn schoonbroer zou niet zonder zijn festool, dewalt, gedore-materiaal kunnen.
                Ik ben al content met een Oeroud peugeot wipzaagske, skill-boormachientje en gamma schroevendraaiers...

                tis maar in welke leefwereld je zit,
                en wat je zelf nodig acht
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #38
                  Re: waarom een smartphone?

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  OK..ik ben om en ga morgen zo,n ding kopen.
                  grt,bouk.
                  De buurvrouw heeft geen computer ?

                  Comment


                  • #39
                    Re: waarom een smartphone?

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    OK..ik ben om en ga morgen zo,n ding kopen.
                    grt,bouk.

                    Mvrgr.

                    Comment


                    • #40
                      Re: waarom een smartphone?

                      Tjaa. Het is gewoon fantastisch. Ik ben dan ook wel een kind van deze tijd (20 jaar jong). Maar ik zou mijn studie met behoorlijk veel meer moeite en papieren moeten doen als ik mijn iPhone en iPad niet had (MacBook thuis). Licht, snel, overal internet, notities, foto's, agenda's, app's, youtube, groepsgesprekken, navigatie, treintijden, flitstoestelverklikkers, SMS en Bel. En het werkt allemaal fantastisch, valt niet uit. Geen irritante leeslampjes. Geweldig!

                      Het is misschien een kwestie van ervoor open willen staan. Mijn vader heeft een nokia 6*** waar hij al jaren erg content mee is. Het voldoet aan zijn eisen. En is helemaal fier op zijn batterijduur van 2 weken. Tja, dat ik hem nu elke nacht moet opladen...dat moeten wij toch ook?
                      portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                      Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

                      Comment


                      • #41
                        Re: waarom een smartphone?

                        Ook ik overweeg om mijn huidige HTC te vervangen maar hoef ik zo'n duur toestel?
                        Ik wil kunnen bellen, de agenda, exelfiles kunnen ondervragen (database met 3300 boeken is handig in de boekhandel, voorkomt dubbels) in de auto tomtom maar als ik in bv Brussel moet rondlopen zou een gps met kaarten in de phone wel mooi zijn. Wie doet een voorstel?
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                        Comment


                        • #42
                          Re: waarom een smartphone?

                          Lazy Charles, eventueel budget, dat vergemakkelijkt het zoek proces....
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: waarom een smartphone?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            veel gebruiken zo,n ding dus als agenda, maar als er wat mis gaat (error) heb ik het toch liever op papier.
                            of ben ik ouderwets..?
                            grt,bouk.
                            Een vriend van me verloor onlangs zijn papieren exemplaar... hij had er geen backup van :-( en als tandarts wil dit zeggen een jaartje vol avontuur, je weet niet meer zeker of je wel of niet iets op je agenda staat.

                            Comment


                            • #44
                              Re: waarom een smartphone?

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              In het buitenland spotgoedkoop via VOIP bellen of Skypen. (op momenten dat je WiFi hebt)
                              Heel duur bellen wil je zeggen.
                              Velen lopen rond met een smartphone van een paar honderd Euro ... daar kan je met een gewone gsm al veel mee bellen.
                              Maar het is een mooi meegenomen functie ... als je in het buitenland niet te veel moet betalen voor internettoegang tenminste (is niet overal gratis of goedkoop).
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: waarom een smartphone?

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                veel gebruiken zo,n ding dus als agenda, maar als er wat mis gaat (error) heb ik het toch liever op papier.
                                Als de smartphone het zou begeven (of de app), dan kijk ik gewoon verder op de tablet, op de pc ... en dit op eender welke ter wereld met een internettoegang.
                                Als ik een papieren agenda zou kwijtspelen voor eender welke reden, dan mag ik nog de hele wereld rondreizen ... ik zal nooit meer mijn afspraken of notities terugvinden tenzij ik met veel geluk mijn agenda terug zou vinden.
                                En als ik een memo in mijn agenda plaats, dan zal die papieren versie nooit een waarschuwing geven als het tijd is, die elektronische echter wel.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X